En suoraan sanottuna tiedä ketä nuo kaksi viimeistä ovat, mutta uutinen on tältä päivältä, joten aika nopea olet tässä ihmettelyssäkin. Sinänsä ihan asiallista olisi heiltä kommentoida asiaa. Nythän he toimivat aivat samoin kuin about kaikki muutkin eli jättävät ikävät asiat tuomatta esiin.
Katju Aro on Feministisen puolueen puheenjohtaja ja Minja Koskela on opettaja, joka on näkyvä feministi. Molemmilla on tuhansia seuraajia Twitterissä ja sen perusteella, miten itse yritän seurata kyseisessä palvelussa eri näkökantoja omaavia ihmisiä, kokemukseni on, että molemmat ovat ihan kärkipäässä Suomessa seuratuista feministeistä. Heidän ajatuksiaan jaetaan ahkerasti ja ne herättävät keskustelua.
Mitä sitten tulee tuohon, että olisi jotenkin poikkeuksellista odottaa reagointia somen kautta muutaman tunnin kuluessa tänä aamuna tulleeseen uutiseen, niin vähän ihmettelen nyt. Jos on jotain omaan agendaan sopivaa, josta nostaa meteli, niin sehän todellakin nostetaan aivan samantien, kun vaan paikka tulee. Tai ainakin minun kokemukseni mukaan näin tunnutaan toimivan lähes poikkeuksetta. Tämä myös sinulle
@Golden AWe, huomasin kyllä provokatiivisen viestisi. Mutta voidaan toki palata aiheeseen muutaman päivän päästä, katsotaan sitten, minkä tahojen toimesta tuota uutista on nostettu esille ja kommentoitu ja minkä ei.
Väitän että tämä (boldattu) on toimintatapa kaikissa ryhmissä.
Tämä on valitettavan totta kyllä. Ikävää, että keskustelukulttuuri on mennyt tällaiseksi, no ehkä se on sitä aina ollutkin. Kun
@Tuamas nostaa esiin vaikkapa jonkun persun toimintaan liittyvän kaksoisstandardin, niin en muista ikinä nähneeni
@dana77 kyseenalaistamassa tätä esiinnostoa. Toki sama kaksoisstandardisuus koskee varmasti itseänikin monien aiheiden osalta, se on selvä. Minä pystyn sen aivan hyvin myöntämään, toivottavasti pystyisi moni muukin.