Olen joskus noihin aikoihin mennyt naisen luokse baarista. Juttelimme 1-2 tuntia. Sitten lähdin kotiin. En ahdistellut. Selvisin ilman syytteitä.
Kuulostaa varmaan monelle miehelle täysin uskomattomalta, että mies ja nainen keskustelevat ilman seksiä.
Nää on kyllä uskomattomia tarinoita. En ehkä uskoisi, jos ei olisi osunut omallekin kohdalle.
Kerran oltiin yhden naisen kanssa sovittu, että tavataan hänen luonaan (välimatkaa joku 150 km) ja jään sinne sitten yöksi. Ei nussittu, ei naitu, ei edes pussattu, vaikka treffeillä oltiinkin. Ei vain ollut mitään kemiaa. Nukuttiin vierekkäin.
Toisen kerran tavattiin yhden naisen kanssa minun luonani. Oli erikoinen tapaus. Lähetti yllättäen ja pyytämättä alastonkuvia itsestään etukäteen, seksistä puhuttiin paljonkin. Mun luona sitten juotiin kaapit tyhjiksi ja oltiin niin tuhannen tuiterissa, että lopulta kannoin hänet sammuneena sänkyyn suihkusta, jonne hänen oli pakko päästä, ilmeisesti sammumaan. Peittelin ja kellahdin sängyn toiselle laidalle nukkumaan. Ei käynyt mielessäkään raiskata tai muutenkaan kajota tajuntansa menettäneeseen. Vähän myöhemmin nousin siitä ylös syömään iltapalaa ja miettimään, että ei olisi ehkä kannattanut juoda niin paljon, kummankaan. En siis saanut silloinkaan.
Mutta joo, tuntuu kieltämättä erikoiselta, että joillain voisi käydä etenkin jälkimmäisen tapauksen kohdalla edes mielessä, että josko sitä kuitenkin vähän kävisi kokeilemassa. Ja olihan se lähettänyt ne kuvatkin etukäteen, että periaatteessa antoi jo suostumuksensa. Tai että sillä suostumuksella ei olisi edes väliä, jos vaan itse haluaa päästä panemaan. No, meitä on moneen junaan ja toiset eivät mahdu edes asemalle.