Juu
@Satunnainen , näin se varmaan menee. Olen minäkin aikoinaan v.1997 (myönnän) käynyt opiskelijaporukalla saunaillan jälkeen paikallisessa Lappeenrantalaisessa strippiluolassa ja sen enempää yksityiskohtiin menemättä tuli myös kyseltyä hintoja englantia puhuvalta "taiteilijalta". Että mitä tästä eteenpäin. Osin kielitaidottomien kavereiden puolesta ja toki itseäkin kiinnosti mahdollinen tarjonta. Se on sitten toinen juttu olisiko mitään tapahtunut jos olisi hintalappua ollut esillä vielä laajempaan tarjontaan. Aika paljon jo saatiin. Tässä tapauksessa ei ollut ja jatkettiin porukalla eteenpäin. Ja seuraavana päivänä koko 300 päinen auditorio taputti muutamalle hölmöilleelle ensimmäisen oppitunnin aluksi seisaallaan. En ollut hölmöilijöiden joukossa, enkä edes se joka tiedon oli vuotanut, mutta ihan aiheesta saivat taputukset ja tarinaa eri yhteyksissä nimiä mainitsematta aina välillä kertonut siitä viimeiset 26v.
Ei olisi käynyt mielessäkään jatkaa keskustelua lähiPrismassa seuraavana päivä, jos olisin ollut ostamassa maksalaatikkoa ja törmännyt tähän samaan "taiteilijaan", vaikka työntämässä lasten vaunuja.
Pointti kuitenkin oli tuossa pahastumisessa ja siinä, että Helin itse kertoo KAUHISTUNEENSA siitä että on tottunut päivittäiseen häirintään. Jos tuolla tarkoitetaan instagram-kommentteja. Luulisi ettei onlyfans-yrittäjien tarvitsisi kauhistella sitä Prime Time Ylen A-studiossa. Luulisi että se on melko luonnollinen reaktio tuon alan yrittäjillä. Että tottuu häirintään. Varsinkin jos toisella somealustalla samat tekstit eivät ole häirintää.
Ja veikkaan kuitenkin että määrällisesti nuo kommentit jossain instagramissa työn ulkopuolella (toki sieltäkin voi tulla tuloja) ovat paljon vähäisempiä ja laimeempia kuin itse duunissa.