Keskustelu on ajautunut järjettömäksi.
1. On väärin, että naisia raiskataan, eivätkä raiskaajat saa aina tuomiota oikeudenkäynnin jälkeenkään.
2. On väärin, että nainen voi tehdä miehelle kiusaa ja pahimmillaan aiheuttaa tälle vaikeita henkisiä ongelmia keksityllä raiskausväitteellä. Pahimmillaan väärä väite voi johtaa tuomioon. Niitäkin on jälkikäteen purettu.
Osa keskustelijoista näyttää olevan sitä mieltä, että koska kohta yksi on totta, kohdasta kaksi ei tarvitse välittää.
Koska Köyliössä asuva Pena ei saa raiskauksesta tuomiota, niin keksityn raiskausväitteen kohteeksi joutuneen ivalolaisen Maken oikeuksilla ei ole väliä. Näinkö te ihan oikeasti ajattelette?
Vähänhän tässä rupeaa kansan oikeustaju huolestuttamaan.
Lisään tähän vielä sen että kun/jos olen kirjoittanut omasta kokemuksesta mitä naisten suorittama seksuaalinen häirintä on niin ei sillä olekaan merkitystä kun en ole pelännyt sitä naista ja miehet kuitenkin häiriköi enemmän.
Toki toistan että minä en ole häiriintynyt mutta en voi puhua kaikkien miesten puolesta. Olen vain kertonut esimerkkejä.
Minulle on käynyt niinkin että aikanaan kerran tuhannen päissäni olin asuntovaunussa pelaamassa korttia. Kun muut lähtivät tupakalle, jäin kahdenkenkesken vanhemman naisen kanssa. Sanoin että lähden nyt kotiin, ja vastineeksi sain että tässä vaiheessa et enää lähde minnekään. Akka löi asuntovaunun oven lukkoon ja mätti vaatteet lattialle jonka jälkeen nykäisi minut riveleistä päälleen asuntovaunun sängylle.
Nooh man's gotta do what a man's gotta do. Mutta tilannetta edelsi ainakin kolmesti ilmoitukseni että ei nappaa, lähden kotiin. Se nyt vaan on kuitenkin niin että kun kaunis nainen mättää vaatteet lattialle niin siinä jotenkin järjenjuoksu vähän sumenee.
Tämä juttu on vaan sitä varten, että edellä on kuvailtu toisinpäin se potentiaalinen tapahtumasarja kun aamulla vähän kaduttaa ja muistetaan että minähän kieltäydyin monesti, jonka keksitään että minuthan on tahdon vastaisesti raiskattu.
Iteasiassa just todistin että kyllä miehenkin voi raiskata. (älä ota ihan tosissasi)