Ja kuten todettu, jutulla ei ollut mitään tekemistä feminismin kanssa. Tyypillinen yliherkkyysreaktio siis.
Toinen lainaus sinulta:
Mielestäsi siis metoo kampanja sisältää feministisestä maailmankuvasta johtuvia ylilyöntejä.
Vertaa:
"maahanmuuttokriittisyys sisältää ylilyöntejä, jotka johtuvat natsistisesta maailmankuvasta".
Jos siis et pidä metoo-kampanjaa pohjimmiltaan feministisenä, niin aika paskasti sen tuossa muotoilit.
Sinun mielestäsi alkuperäisellä uutisella ei ollut mitään tekemistä feminismin kanssa, minun mielestäni sillä oli tekemistä feministisen maailmankuvan kanssa. Meillä on tässä asiassa näkemysero, hyvin yksinkertaista. Lisäksi meillä on eriäväinen ajatus käsitteistä, joista tässä puhutaan.
Minä en ymmärrä, miten minä nyt ajatukseni niin paskasti muotoilin. No, ehkä minun ei tarvitsekaan. Koetin vaan sanoa, että kampanja itsessään ei mielestäni ole feministinen, mutta sen yhteydessä nähtävät ylilyönnit johtuvat feministisestä maailmankuvasta. Minulle tuossa ei ole mitään epäselvää, se on aivan selkeästi muotoiltu. Kyllä minun mielestäni ylilyönnit jonkun asian yhteydessä voivat johtua jonkinlaisesta maailmankuvasta, vaikka asiassa itsessään ei kyseistä maailmankuvaa olisikaan. Mutta minä olen elämässäni epäonnistunut monissa asioissa, joten jos epäonnistuin näkemykseni muotoilemisessa enemmistön mielestä, niin otan toki kritiikin nöyränä vastaan.
Mutta nyt kuule Anssi tämä keskustelu loppuu minun osaltani tähän. Minä olen todistanut täällä ties kuinka monet kerrat, kuinka sinä jatkat ja jatkat jankuttamista, vaikka sinulle kuinka perustellaan omaa alkuperäistä näkökulmaa johonkin asiaan. Lopulta keskustelu ei oikeasti johda yhtään mihinkään.
Lainaan (laajaa taiteilijan vapautta käyttäen) loppuun kirjoittajaa, joka käsittääkseni nauttii laajaakin arvostusta tällä palstalla: Hyvää yötä pikku höpönassu!