Hyi vittu, mitä tekstiä! Minulla on yksi lapsi ja käytännössä vahingossa tullut, kun meille ei pitänyt tulla lapsia. Mutta vaikka suunnitelmat meni uusiksi ja suhdekin oli alkuvaiheessa, kaikenlaisia terveysasioita ym.. hankaluuksia on piisannut, niin ei mulla olisi mitään ilman tuota poikaa. Tai no mistä sitä tietää, jos hän ei olisi koskaan syntynyt, mutta kaikki varmaan ymmärtää pointin. Enkä tarkoita tietenkään sitäkään, että lapsettomat olisivat jotenkin huonompia, tyhjempiä ym.. En missään nimessä. Itsestäni puhun.
Ensimmäiset kaksi viikkoa oltiin teho-osastolla ja nyytti oli täynnä jos jonkinlaista letkua ja lätkää. Mulla on varmaan vieläkin jossain tallessa se ruutuvihko, mihin kirjoittelin ruudulla vaihtuneita saturaatio-arvoja ja kun kotiin menin hetkeksi käymään, esim. suihkuun, niin aloin siinä keittiön pöydän ääressä niitä sitten laskemaan allekkain, tekemään päivä tai jopa tuntivertauksia, ym...
Harvoin enää mikään menee ns. tunteisiin tässä maailmassa, mutta nyt meni. Miten vitussa joku voi olla noin vastenmielinen liero? Ei mene mitenkään jakeluun, miten voi puhua omista lapsistaan noin?
Joo, sille Hymyn kuvasarjalle on olemassa sanakin. Jos kyseessä olisi joku muu, kuin ihanan sivistynyt, kultturelli, fiksu ja sivistynyt kosmopoliitti Donner, niin häntä sanoittaisiin pedofiiliksi. Narsisti ja ihmisperse tuo saatanan alusastia on. Ei mitään muuta.