Sekametelisoppaa ja sälää KooKoosta

  • 660 652
  • 2 818

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kouvolassahan Juutilainen taitaa edelleen asustella, olin näkevinäni miehen Veturissa tuossa taannoin.
Poika on PoKLin kiekkokoulussa ja isä valmentaa.
 

Steus

Jäsen
Kiinnostaako tuo raviliiga ketään Kouvolassa? Omakohtaisesti ei voisi juurikaan vähempää napata. En tiedä myöskään ketään muutakaan, jota kyseinen kuvio kiinnostaisi. Joku Tuttifrutti de Luca tai vastaava siellä on KooKoon hevosena jollain tavalla ja pääovien puolella katsomon yläosassa on joku muoviheppa.
 

Eipou

Jäsen
Kiinnostaako tuo raviliiga ketään Kouvolassa? Omakohtaisesti ei voisi juurikaan vähempää napata. En tiedä myöskään ketään muutakaan, jota kyseinen kuvio kiinnostaisi. Joku Tuttifrutti de Luca tai vastaava siellä on KooKoon hevosena jollain tavalla ja pääovien puolella katsomon yläosassa on joku muoviheppa.
Joo, joka pelissähän siellä on ihminen joka yrittää rekrytä porukkaa mukaan tähän Raviliiga-systeemiin. En kyllä itsekään osaa sanoa ketään, kuka tuosta olisi millään tapaa kiinnostunut.
 

Keyser

Jäsen
Joo, joka pelissähän siellä on ihminen joka yrittää rekrytä porukkaa mukaan tähän Raviliiga-systeemiin.

HPK pelissä tuo ”rekryäjä” seisoa pönötti pöytänsä takana ja katseli tyyliin puhelintaan. Ei vaikuttanut kiinnostavan pientäkään vähää rekrytä ketään siihen mukaan. Toivottavast joku ei maksa tälläiselle ”myyjälle” mitään. Ei kiinnosta asia, mutta ehkä olisin ollut potentiaalinen asiakas, jos ois myyty asia mulle oikein.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
HPK pelissä tuo ”rekryäjä” seisoa pönötti pöytänsä takana ja katseli tyyliin puhelintaan. Ei vaikuttanut kiinnostavan pientäkään vähää rekrytä ketään siihen mukaan. Toivottavast joku ei maksa tälläiselle ”myyjälle” mitään. Ei kiinnosta asia, mutta ehkä olisin ollut potentiaalinen asiakas, jos ois myyty asia mulle oikein.
Nyt oot väärässä. Lucan tapaamisissa sen huomaa, että kiinnostaa asia ja hevoset. Siis tätä "rekryäjää". Minulla on osuus Lucasta, mutta ei välttämättä olisi jos hevosurheilu ei kiinnostaisi ja omasta tallista ei neljää hevosta löytyisi. Kyllähän se sitten, kun, tai pikemminkin jos, Luca juoksee kilpaa kovissa kilpailuissa, alkaa olla ihan hienoa seurata.

Ja Luca on se hevonen.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Itsekkin osuuden omistan. Joukkue muun muassa oli eilen raveissa. Haasteajon poneilla vei Juha Järvenpää.

Mitä tähän raviliiga "rekryäjään" tulee niin seura on pyytänyt sitä olemaan siellä. Vaikka tämän hetkisiä osuuksien myynti määriä ei nää vissiin mistään niin ainakin tältä "rekryäjältä" kuultuna joka on myös kimpan vetäjä niin osuuksia on reilusti jäljellä. Ei oo menny ihan niin hyvin kaupaks kuin monella muulla.

Tavallaan harmi jos tämä ei kaikkia kiinnosta, toisaalta ei kaikkia kiinnosta esim. se,että miten vaikka Kouvot pärjää.
 

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikkea pitää kokeilla. Se on markkinoinnin haaste. Joku juttu toimii, joku ei. Itseäni ei saa raveihin kuin raudoissa. Eläinraukkoja juoksutetaan bisneksen vuoksi. Vai kuinka moni käy ihailemassa komeita eläimiä niiden itsensä vuoksi?

No tämä olkoon vain minun mielipiteeni. Toivottavasti juttu kantaa jotain hyvää joukkueelle.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vai kuinka moni käy ihailemassa komeita eläimiä niiden itsensä vuoksi?
Minä käyn. Tietenkin jos kolikko sattuu taskun pohjalta löytymään niin tulee pelattua voittajaa, muuten ei. Muutenkin tuo, että eläinraukkoja juoksutetaan bisneksen vuoksi niin sitä vastaan voisin heittää todisteen jos toisenkin, mutta en siihen lähde. Menee liikaa offtopicin puolelle, enkä sinun mieltäsi kuitenkaan saa kääntymään. Ei siellä kuitenkaan mennä raha edellä, rakkaus hevosiin sitä hommaa vie eteenpäin.

Ihan noin niinku ajatusmielessä, sitähän kiekkokin on. Ihmisraukat pelaavat siellä bisneksen takia. Ei ihan täysin sama, mutta miettikää viime kevään KooKoota. Savilahti tai Jacobsson olleet lähelläkään pelikuntoa paluut tehdessään. Kumpaa siinä mietitään, rahaa vai ihmisten hyvinvointia? Käsitätte kuitenkin tahallanne väärin, mutta sille minä en voi minkään.

Ymmärrän kuitenkin, jos mielipiteet on sen eläinrääkkäyksen suuntaisia. Se tulee varmasti monelle ensimmäisenä mieleen.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saako ne hevosen osakkaat osansa jos hevonen pärjää ja voittaa rahaa vai vaan hyvän mielen että omistaa hevosen? Ehkä joukkue sai kuitenkin poniraveissa vähän päätä auki. Currekin vei 95 joukkueen raveihin ja loppu on historiaa.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saako ne hevosen osakkaat osansa jos hevonen pärjää ja voittaa rahaa vai vaan hyvän mielen että omistaa hevosen?
Siin oli joku rahasumma mitä piti tienata, että sitä lähetään jakamaan. Oisko ollu 30€/osuus. Ja jos se ei ylity niin menee sit suoraa hyväntekeväisyytee. Puolet meni muistaakseni valmentajalle. Nää on vaa muistin varassa. Ei välttämättä oikein mut sinne päin.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Mutasesta saatu sivuille kunnon tiedote, hienoa. Mutta esim YouTubessa ei tuotettu mitään sisältöä kauden aikana, en mä vaan ymmärrä, aneemista sisällöntuotantoa. Kyllä tuon brändauksen ja someen pitäisi vähän aktiivisempaa olla, peliesitysten lisäksi myös tällä on vaikutusta siihen että yleisömäärät pyöristyy kohta kolmen tonnin sijaan kahteen.

Niin hauskaa - mutta totta - kun GGG oli KooKoon näkyvin ja seuratuin somevaikuttaja ja kun sekin poistui areenalta, jäljelle jäi vain "tänään lounaalla", "tänään kokoonpanona" ja "tossapa lopputulos" tyylinen some-näkyvyys.
 

Eipou

Jäsen
Mutasesta saatu sivuille kunnon tiedote, hienoa. Mutta esim YouTubessa ei tuotettu mitään sisältöä kauden aikana, en mä vaan ymmärrä, aneemista sisällöntuotantoa. Kyllä tuon brändauksen ja someen pitäisi vähän aktiivisempaa olla, peliesitysten lisäksi myös tällä on vaikutusta siihen että yleisömäärät pyöristyy kohta kolmen tonnin sijaan kahteen.

Niin hauskaa - mutta totta - kun GGG oli KooKoon näkyvin ja seuratuin somevaikuttaja ja kun sekin poistui areenalta, jäljelle jäi vain "tänään lounaalla", "tänään kokoonpanona" ja "tossapa lopputulos" tyylinen some-näkyvyys.
Sitä en tiedä kuulutko Instagramiin, mutta sieltä ilmestyy päivittäin varmaan 5-6 lyhyttä tarinanpätkää ja muutamia pysyvämpiä postauksia.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jaa pitääpä perua sanoja sitten, en ole sitä nyt seurannut. Lähinnä KKTVtä vahdannut. Pahoittelut ja pitää tsekata nuo.
 

Keyser

Jäsen
Nyt oot väärässä. Lucan tapaamisissa sen huomaa, että kiinnostaa asia ja hevoset. Siis tätä "rekryäjää". Minulla on osuus Lucasta, mutta ei välttämättä olisi jos hevosurheilu ei kiinnostaisi ja omasta tallista ei neljää hevosta löytyisi. Kyllähän se sitten, kun, tai pikemminkin jos, Luca juoksee kilpaa kovissa kilpailuissa, alkaa olla ihan hienoa seurata.

Ja Luca on se hevonen.

Taisit nyt ymmärtää vähän väärin. En epäilekään, etteikö tätä henkilöä kiinnostaisi se hevonen tai asiat siellä ravitapahtumissa. Väitin, että henkilöä ei kiinnostanut rekrytä uutta porukkaa siihen mukaan. Ei ollu kovin aktiivista myyntiä. Sen kyllä uskon, että asia häntä kiinnostaa ravitapahtumissa, ravihenkisille. Ois varmaan vaan plussaa saada uuttakin jengiä mukaan.
 

Mneme

Jäsen
Vittu että kiinnostaa. Luulisi ammattilaisen lukevan täältä. Eikä hänen pitänyt olla ammattilainen? Vissiin ihan alansa ammattilainen.

Ihanko oikeasti kyseenalaistat hänen ammattitaitonsa sen perusteella, että Facebookissa ei jaeta samoja postauksia kuin Instagramissa? Ja sitä paitsi noita @Eipou'n mainitsemia Instagram Stories-pätkiä ei edes saa samalla kertaa jaettua Facebookiin, eikä kyllä ole tarviskaan.
 
Suosikkijoukkue
KK
Ihanko oikeasti kyseenalaistat hänen ammattitaitonsa sen perusteella, että Facebookissa ei jaeta samoja postauksia kuin Instagramissa? Ja sitä paitsi noita @Eipou'n mainitsemia Instagram Stories-pätkiä ei edes saa samalla kertaa jaettua Facebookiin, eikä kyllä ole tarviskaan.
Oikeasti puolustelet KooKoon medianäkyvyyttä? Nyt on värilasit vahvat. Meielestäni mennyt huonompaan.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Eikös se vitun VeisPuukki ole totaalivanhuksia ja juuri niitä kuuluisia tuulipukukansalaisia varten, jotka eivät kuitenkaan lue mitään vaan kirjoittavat omia joutavia höpinöitään sinne tai seuraavat lastensa ja lastenlastensa tarinoita korkeintaan?

Minä kuulun molempiin tuossa yllä mainittuihin ryhmiin, mutta en käytä noita naamarikirjoja. Olenko siis kuten nykynuoret, jotka sylkevät veispuukille vai olenko niin vanha etten uskalla sitä alkaa opetella? Siinäpä minulle miettimistä täksi syksyksi.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aika paljon löytyy tarinoita KooKoon instagramista.

Tällä viikolla mm.

KooKoon pelaajia K-Supermarket Valtarin 1-vuotispäivillä mm. pelaamassa asiakkaiden kanssa pöytälätkää. Videolla näkyi ainakin Malte, Erik, Kimi ja Miro.

KooKoon pelaajia Kuusankosken keskustan koulun lähiliikuntapaikan avajaisissa. Videolla näkyi ainakin Kimi ja Martin.
 
Suosikkijoukkue
KK
Aika paljon löytyy tarinoita KooKoon instagramista.

Tällä viikolla mm.

KooKoon pelaajia K-Supermarket Valtarin 1-vuotispäivillä mm. pelaamassa asiakkaiden kanssa pöytälätkää. Videolla näkyi ainakin Malte, Erik, Kimi ja Miro.

KooKoon pelaajia Kuusankosken keskustan koulun lähiliikuntapaikan avajaisissa. Videolla näkyi ainakin Kimi ja Martin.
Mielestäni on tyhmää laittaa näitä asioita vain yhteen mediaan. Miksi samoja asioita ei voisi laittaa myös FB:hen? Ei olisi iso vaiva kuin copy paste. Pitkä miinus KooKoolle. Itse pidän FB:tä juuri missä mediaa tulee seurattua, kuten urheiluseuroja, kun taas Instan pidän siistinä kaikesta turhasta mainonnasta. No KooKoo on valinnut Instan, mutta en silti ala seuraamaan joukkuetta monessa eri mediassa.
 

Finnhopper

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse kun en ole instan käyttäjä niin sitä on vain ihmetellyt että on hiukka hiljentynyt KooKoon face-toiminta. En siis ole edes osannut etsiä tällaista toista kanavaa. Ehkä pitää tutustua nyt tuohon instaan.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mielestäni on tyhmää laittaa näitä asioita vain yhteen mediaan. Miksi samoja asioita ei voisi laittaa myös FB:hen? Ei olisi iso vaiva kuin copy paste. Pitkä miinus KooKoolle. Itse pidän FB:tä juuri missä mediaa tulee seurattua, kuten urheiluseuroja, kun taas Instan pidän siistinä kaikesta turhasta mainonnasta. No KooKoo on valinnut Instan, mutta en silti ala seuraamaan joukkuetta monessa eri mediassa.
Ei ole noin helppoa. Instagramissa suurin osa jutuista menee juuri tuonne storyyn. Sinne laitettu media on nähtävissä 24 tunnin ajan. Kaikki feediin jäävä tulee niin Instagramiin kuin Facebookkiinkin. Ja samannäköisenäkin vielä. Turhaan vetelet miinuksia tästä asiasta. Kaikki tapahtumiin liittyvät infot löytyy Facebookista, Instagramista ja kotisivuilta, et jää mistään paitsi, vaikket Instagramissa seuraakaan.

Onhan se totta, että kaikkea juutuupijuttua sais tulla enemmän ja tässä mediahommassa ollaan jäljessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös