Poika on PoKLin kiekkokoulussa ja isä valmentaa.Kouvolassahan Juutilainen taitaa edelleen asustella, olin näkevinäni miehen Veturissa tuossa taannoin.
Poika on PoKLin kiekkokoulussa ja isä valmentaa.Kouvolassahan Juutilainen taitaa edelleen asustella, olin näkevinäni miehen Veturissa tuossa taannoin.
Joo, joka pelissähän siellä on ihminen joka yrittää rekrytä porukkaa mukaan tähän Raviliiga-systeemiin. En kyllä itsekään osaa sanoa ketään, kuka tuosta olisi millään tapaa kiinnostunut.Kiinnostaako tuo raviliiga ketään Kouvolassa? Omakohtaisesti ei voisi juurikaan vähempää napata. En tiedä myöskään ketään muutakaan, jota kyseinen kuvio kiinnostaisi. Joku Tuttifrutti de Luca tai vastaava siellä on KooKoon hevosena jollain tavalla ja pääovien puolella katsomon yläosassa on joku muoviheppa.
Joo, joka pelissähän siellä on ihminen joka yrittää rekrytä porukkaa mukaan tähän Raviliiga-systeemiin.
Nyt oot väärässä. Lucan tapaamisissa sen huomaa, että kiinnostaa asia ja hevoset. Siis tätä "rekryäjää". Minulla on osuus Lucasta, mutta ei välttämättä olisi jos hevosurheilu ei kiinnostaisi ja omasta tallista ei neljää hevosta löytyisi. Kyllähän se sitten, kun, tai pikemminkin jos, Luca juoksee kilpaa kovissa kilpailuissa, alkaa olla ihan hienoa seurata.HPK pelissä tuo ”rekryäjä” seisoa pönötti pöytänsä takana ja katseli tyyliin puhelintaan. Ei vaikuttanut kiinnostavan pientäkään vähää rekrytä ketään siihen mukaan. Toivottavast joku ei maksa tälläiselle ”myyjälle” mitään. Ei kiinnosta asia, mutta ehkä olisin ollut potentiaalinen asiakas, jos ois myyty asia mulle oikein.
Minä käyn. Tietenkin jos kolikko sattuu taskun pohjalta löytymään niin tulee pelattua voittajaa, muuten ei. Muutenkin tuo, että eläinraukkoja juoksutetaan bisneksen vuoksi niin sitä vastaan voisin heittää todisteen jos toisenkin, mutta en siihen lähde. Menee liikaa offtopicin puolelle, enkä sinun mieltäsi kuitenkaan saa kääntymään. Ei siellä kuitenkaan mennä raha edellä, rakkaus hevosiin sitä hommaa vie eteenpäin.Vai kuinka moni käy ihailemassa komeita eläimiä niiden itsensä vuoksi?
Siin oli joku rahasumma mitä piti tienata, että sitä lähetään jakamaan. Oisko ollu 30€/osuus. Ja jos se ei ylity niin menee sit suoraa hyväntekeväisyytee. Puolet meni muistaakseni valmentajalle. Nää on vaa muistin varassa. Ei välttämättä oikein mut sinne päin.Saako ne hevosen osakkaat osansa jos hevonen pärjää ja voittaa rahaa vai vaan hyvän mielen että omistaa hevosen?
Sitä en tiedä kuulutko Instagramiin, mutta sieltä ilmestyy päivittäin varmaan 5-6 lyhyttä tarinanpätkää ja muutamia pysyvämpiä postauksia.Mutasesta saatu sivuille kunnon tiedote, hienoa. Mutta esim YouTubessa ei tuotettu mitään sisältöä kauden aikana, en mä vaan ymmärrä, aneemista sisällöntuotantoa. Kyllä tuon brändauksen ja someen pitäisi vähän aktiivisempaa olla, peliesitysten lisäksi myös tällä on vaikutusta siihen että yleisömäärät pyöristyy kohta kolmen tonnin sijaan kahteen.
Niin hauskaa - mutta totta - kun GGG oli KooKoon näkyvin ja seuratuin somevaikuttaja ja kun sekin poistui areenalta, jäljelle jäi vain "tänään lounaalla", "tänään kokoonpanona" ja "tossapa lopputulos" tyylinen some-näkyvyys.
Eikö postatessa Instaan voisi samalla painaa yhtä räppää niin menisi myös FB:hen. Jopa minä pystyn tähän. Ja moni muukin, olen huomannut.Sitä en tiedä kuulutko Instagramiin, mutta sieltä ilmestyy päivittäin varmaan 5-6 lyhyttä tarinanpätkää ja muutamia pysyvämpiä postauksia.
Nyt oot väärässä. Lucan tapaamisissa sen huomaa, että kiinnostaa asia ja hevoset. Siis tätä "rekryäjää". Minulla on osuus Lucasta, mutta ei välttämättä olisi jos hevosurheilu ei kiinnostaisi ja omasta tallista ei neljää hevosta löytyisi. Kyllähän se sitten, kun, tai pikemminkin jos, Luca juoksee kilpaa kovissa kilpailuissa, alkaa olla ihan hienoa seurata.
Ja Luca on se hevonen.
Nita Aholalle voi pistää vaikka ihan Facen kautta viestiä. Voin sanoa melkein varmaksi sanoa, että palaute menee ellei nyt samantien käyttöön, niin ainakin vakavaan harkintaan.Eikö postatessa Instaan voisi samalla painaa yhtä räppää niin menisi myös FB:hen. Jopa minä pystyn tähän. Ja moni muukin, olen huomannut.
Vittu että kiinnostaa. Luulisi ammattilaisen lukevan täältä. Eikä hänen pitänyt olla ammattilainen? Vissiin ihan alansa ammattilainen.Nita Aholalle voi pistää vaikka ihan Facen kautta viestiä. Voin sanoa melkein varmaksi sanoa, että palaute menee ellei nyt samantien käyttöön, niin ainakin vakavaan harkintaan.
Vittu että kiinnostaa. Luulisi ammattilaisen lukevan täältä. Eikä hänen pitänyt olla ammattilainen? Vissiin ihan alansa ammattilainen.
Oikeasti puolustelet KooKoon medianäkyvyyttä? Nyt on värilasit vahvat. Meielestäni mennyt huonompaan.Ihanko oikeasti kyseenalaistat hänen ammattitaitonsa sen perusteella, että Facebookissa ei jaeta samoja postauksia kuin Instagramissa? Ja sitä paitsi noita @Eipou'n mainitsemia Instagram Stories-pätkiä ei edes saa samalla kertaa jaettua Facebookiin, eikä kyllä ole tarviskaan.
Oikeasti puolustelet KooKoon medianäkyvyyttä? Nyt on värilasit vahvat. Meielestäni mennyt huonompaan.
Mielestäni on tyhmää laittaa näitä asioita vain yhteen mediaan. Miksi samoja asioita ei voisi laittaa myös FB:hen? Ei olisi iso vaiva kuin copy paste. Pitkä miinus KooKoolle. Itse pidän FB:tä juuri missä mediaa tulee seurattua, kuten urheiluseuroja, kun taas Instan pidän siistinä kaikesta turhasta mainonnasta. No KooKoo on valinnut Instan, mutta en silti ala seuraamaan joukkuetta monessa eri mediassa.Aika paljon löytyy tarinoita KooKoon instagramista.
Tällä viikolla mm.
KooKoon pelaajia K-Supermarket Valtarin 1-vuotispäivillä mm. pelaamassa asiakkaiden kanssa pöytälätkää. Videolla näkyi ainakin Malte, Erik, Kimi ja Miro.
KooKoon pelaajia Kuusankosken keskustan koulun lähiliikuntapaikan avajaisissa. Videolla näkyi ainakin Kimi ja Martin.
Ei ole noin helppoa. Instagramissa suurin osa jutuista menee juuri tuonne storyyn. Sinne laitettu media on nähtävissä 24 tunnin ajan. Kaikki feediin jäävä tulee niin Instagramiin kuin Facebookkiinkin. Ja samannäköisenäkin vielä. Turhaan vetelet miinuksia tästä asiasta. Kaikki tapahtumiin liittyvät infot löytyy Facebookista, Instagramista ja kotisivuilta, et jää mistään paitsi, vaikket Instagramissa seuraakaan.Mielestäni on tyhmää laittaa näitä asioita vain yhteen mediaan. Miksi samoja asioita ei voisi laittaa myös FB:hen? Ei olisi iso vaiva kuin copy paste. Pitkä miinus KooKoolle. Itse pidän FB:tä juuri missä mediaa tulee seurattua, kuten urheiluseuroja, kun taas Instan pidän siistinä kaikesta turhasta mainonnasta. No KooKoo on valinnut Instan, mutta en silti ala seuraamaan joukkuetta monessa eri mediassa.