Ihan mutuna, mutta veikkaan takana olevan vain yksinkertaisesti raha, koska kyllä KooKoon toimistolla osataan Exceliä pyöritellä viime vuosien tulosten perusteella.
Halpa paska vaan tuottaa enemmän myyntiä, kun ostokynnys on hinnan takia matalampi ja toisaalta heikomman laatunsa takia merchi kuluu nopeammin, jolloin voidaan taas tuutata uutta tuotetta kehiin.
Jatkoaikaan kirjoittavat ovat suhteellisesti valveutuneempia varmasti myös fanitavaran suhteen, mutta toimistolla lienee laskettu, että suht pienelle segmentille high-end-fanikaman tuottaminen ei vain kannatta pienen myynnin ja uhrattavan vaivan takia. Toisaalta KooKoo ei ole myöskään sellainen brändi, jonka taloudellisesti kannattaisi palvella fanituotteillaan sekä bulkkia, että laadukkaampaa tavaraa toivovia ostajia.
Mutta joo, jotenkin fiilis on, että noin raadollisesti se vain menee.