Viestin lähetti B1
Usein käytän tälläistä tapaa:
Pari = 1 - 2 kpl
Muutama = 3 - 10 kpl.
Esimerkkinä:
"Menen muutamalle oluelle"
Viestin lähetti B1
Usein käytän tälläistä tapaa:
Pari = 1 - 2 kpl...
Lähellä totuutta kyllä muttet täysin oikeassa. Muutama käyttäytyy normaalijakauman mukaisesti sitten, että keskiarvo on juuri kolme. Kaksi ja neljä ovat harvinaisempia tapauksia jne.. käytännössä arvoväli on [1, 5], joskin 0 ja 6 esiintyvät myös mutta äärimmäisen harvoin. Kahdeksan esiintyy myös mutta vain Raamatussa.Viestin lähetti vlad
Muutama on taasen sitten häilyvämpi käsitys, mutta meille opetettiin koulussa muutaman tarkoittavan kolmea.
P.S. Minä olen oikeassa, älkää väittäkö vastaan.
Ai sä olet yövuorossa?Viestin lähetti InSideHockey
Itse sanon yleensä vaimolle että saatetaan käydä Anteron (nimi muutettu) kanssa töiden jälkeen ottamassa yhdet = tullaan taksilla kotiin 04.45.
Juu, muistan lukeneeni. Se on tervettä itsesuojeluvaistoa, kouvolalaisella logiikallahan suora vastaus voitaisiin vielä tulkita vittuiluksi.Viestin lähetti Everton
Ei muuten uskaltanut myöntää Herra Hynynen tuota Soundin haastattelussa jokunen tovi takaperin.
Viestin lähetti vlad
P.P.S. B1 muutama olut tarkoittaa kuitenkin koppaa kaljaa.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Jos puhutaan parista oluesta, niin se useinmiten yhdistetään 2 pulloon olutta. Noissakin on eroja. 0.33, 0.5 ja 1l pullot löytyvät.
Puhutaan myös parista tuopista ja tuoppejahan löytyyy 0.4, 0.5 ja 1l.
Viestin lähetti Pikku Myy
Miten voi antaa vähän? Vrt. kinuaminen "antaisit edes vähän..."
Viestin lähetti Pikku Myy
Miten voi antaa vähän? Vrt. kinuaminen "antaisit edes vähän..."
Viestin lähetti punaiset_lasit
Paljonko tietokone vie sähköä? Siis verrattuna esim. muihin kodinkoneisiin kuten pakastin, astianpeukone, pyykinpesukone etc...
Mutta jos mies kinuaa naiselta? Onko se vähän sinne päin vai ajallisesti lyhyen aikaa vai vain muutama työntöliike?Viestin lähetti Senior
toivottavasti lapset ei lue: jos antajalla on vaatimattomat vehkeet, antaa 'vähän'.
Se on vähän kaikeksi.
Viestin lähetti Gags
Eikö siihen tule ruutuun "tanssiinkutsu" ja sitten pitää painaa sitä "select" näppäintä ohjaimessa ? Voi kyllä olla että toi on NHL2004-pelissä.
Viestin lähetti Gellner
En kyllä itse ole tuota huomannut, joten kaipa se niin on kuin Andrej sanoo, eli niitä tappeluita ei vaan pahemmin tule. Höh.
Viestin lähetti Senior
toivottavasti lapset ei lue: jos antajalla on vaatimattomat vehkeet, antaa 'vähän'.
Myös keltaisetsivut.fi ja sieltä karttahaku on hyvä. Toimii myös muihin kaupunkeihin.Viestin lähetti Rixa74
Saisiko muutaman linkin mistä löytyy Helsingin kartta (katunimineen), kiitos.
Tietokoneesta en tiedä, mutta fysiikan tunnilla ya:lla muistelisin kerrotun että norm. omakotisaunanViestin lähetti punaiset_lasit
Paljonko tietokone vie sähköä? Siis verrattuna esim. muihin kodinkoneisiin kuten pakastin, astianpeukone, pyykinpesukone etc...
Viestin lähetti punaiset_lasit