Sekalaisten kysymysten ketju

  • 419 253
  • 4 781
Tila
Viestiketju on suljettu.

irGGu

Jäsen
Jos syö e-pillereitä ja tulee niiden aikana kuitenkin sattumalta raskaaksi, vahingoittaako niiden syöminen vauvaa?

R-kioskin tv-mainoksessa peilille puhuu Pikku G. Keitä muut pojat vc:n oventakana ovat?

Onko pervoa haaveilla isona omaan kotiin suihkuun kokovartalopeiliä?

Miten ihminen, joka ei tunne minua, voi sanoa etten ole hänen tyyppiään?

Miksi ihmiset kiukuttelevat mulle siitä, että olen laiska, vaikken vain yksinkertaisesti muista mitä milloinkin piti tehdä. Miten ketään voi olla vihainen huonomuistisuudeta. En vain voi sille itse mitään.

Miksi mä mietin tyhmiä?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti irGGu
Miten ihminen, joka ei tunne minua, voi sanoa etten ole hänen tyyppiään?

Ensivaikutelmahan tuossa taitaa päteä sekä se etteivät ihmiset kehtaa sanoa ettet miellytä ulkonäöllisesti ollenkaan.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mitä Irgun allekirjoitus tarkoittaa?

Miksi kokovartalopeilin haaveileminen olisi pervoa? Tosin peilin pitäminen puhtaana huurusta voi olla vaikeaa. Ja tuohon ekaan kysymykseen saat vastauksen huomenna jos muistan kysyä vaimolta ennen töihin lähtöä...
 

irGGu

Jäsen
Viestin lähetti korkki
Mitä Irgun allekirjoitus tarkoittaa?

Miksi kokovartalopeilin haaveileminen olisi pervoa? Tosin peilin pitäminen puhtaana huurusta voi olla vaikeaa. Ja tuohon ekaan kysymykseen saat vastauksen huomenna jos muistan kysyä vaimolta ennen töihin lähtöä...

Voi Korkki, sä olet teistä sedistä se kaikista ihanin (;

Mun allekirjoitus on Mordorin kieltä, jota ei tohdi lausua ääneen keski-maassa. Yhteiskielellä se kuuluu näin:

Yksi sormus löytää heidät, se yksi heitä hallitsee. Se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee!

Eli ote Sormusten Herran ensimmäisen sivun runosta, jossa runo on kokonaisuudessaan. Mordorin kielellä runo on kuitenkin kirjoitettu suur/mahtisormukseen, ja paljastuu vain tulessa.

Miksikö kokovartalopeilin haaveileminen olisi pervoa? En tiedä, mutta itseäni kuitenkin jäytää kysymys, että onko aivan normaalia tahtoa katsella itseään peilistä peseytyessään. Tai jotakuta muuta.

Muista ihmeessä kysyä vaimoltasi, asia kiinnostaa minua suunnattomasti.
 

irGGu

Jäsen
Viestin lähetti vision
Ensivaikutelmahan tuossa taitaa päteä sekä se etteivät ihmiset kehtaa sanoa ettet miellytä ulkonäöllisesti ollenkaan.

Tuollaista vastausta itsekkin haeskelin. Oliskin kaiketi pitänyt muotoilla kysymys näin: Mikseivät miehet puhu suoraan. Jos nainen ei yksinkertaisesti kiinnosta, miksi pitää asiaa kaunistella, kun lopputulos on kuitenkin sama? Tuollaisella saa ainakin itseni vaan kiukustumaan ja vaatimaan lisäperusteluja. Miksei anna lisäperusteluja siis suoraan vastauksessaan, näin pääsisi kumpikin helpommalla.

Jätkä toteaisi vain että sori, mä en halua sun näköstä muijaa, tai sitten että multa ei löydy mielenkiintoa tutustua suhun edes paremmin, koska sä olet rasittava. Miksi ihmeessä asioita pitää kaunistella?

Meinaatteko te miehet että se satuttaa vähemmän?

Ja miksi minun ylipäätään pitää pistää jätkä, joka ei kunnolla tunne minua, enkä minä häntä, tilanteeseen jossa hänen tarvitsee kertoa etten ole hänen tyyppiään?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Keitä olivat (tai pikemminkin kuka oli) "edesmenneet" Tesla ja tietäjä -91, jos kyseessä oli kerran modejen vanha tuttu?
 

Begbie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Re: Taloustieteiden taitajat

Viestin lähetti vetti
Yksinkertaisesti: konsernin tase muodostuu siis emoyhtiön ja tytäryhtiöiden konsolidoidusta taseesta. Toisin sanoen keskinäiset velat ja saamiset on poistettu konsernitaseesta.

Jees, kiitoksia kovasti. Oli niin yksinkertaisesti ja selkeästi vastattu, että meikäläisellekin homma tuli selväksi.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti irGGu
Jos syö e-pillereitä ja tulee niiden aikana kuitenkin sattumalta raskaaksi, vahingoittaako niiden syöminen vauvaa?
Eli ensimmäisen 7. viikon aikana sikiö käyttää omaa ravintoaan ennenkuin alkaa käyttämään äidin ravintoa. Eli ei vahingoita, mutta ne täytyy lopettaa heti kun tietää olevansa raskaana. Pitäisi kyllä selvitä jos kuukautisia ei näy.

Näin kertoili vaimo... Onko ajankohtaista?
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nuuskamuikkuset

Kuinka suuren ilon/tyydytyksen nuuskankäyttäjät saavat, kun he heittävät sen suussaan olleen paskakasan suihkutilan/pukuhuoneen kattoon?

Jääkö kyseisen kaltainen paskakasa sinne helposti kiinni vai onko olemassa vaara että se tippuu heittäjän niskaan?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Re: Nuuskamuikkuset

Viestin lähetti Sam#9
Kuinka suuren ilon/tyydytyksen nuuskankäyttäjät saavat, kun he heittävät sen suussaan olleen paskakasan suihkutilan/pukuhuoneen kattoon?

Jääkö kyseisen kaltainen paskakasa sinne helposti kiinni vai onko olemassa vaara että se tippuu heittäjän niskaan?

Tulee myös mieleen jatkokysymyksenä, että miten sitten kotona? Kattoon, lattialle vai pöydän alle?

Samoin myös graffitien tekijöille? Onko oma kotikin varustettu tageillä?
 

irGGu

Jäsen
Viestin lähetti korkki
Näin kertoili vaimo... Onko ajankohtaista?

Ei ole ajankohtaista. Tai no, pillereitä olen syönyt muutaman vuoden, ja saman ajan vauvakuume on ollut mieletön, että siinä suhteessa ehkä kuitenkin..

En nyt silti tohtisi edes vakavissani (tai vahingossa) harkita vauvan hankkimista ennenkuin elän vakaassa parisuhteessa. Olisihan sellainen pieni taatero kiva, mutta.. Kivaus tuskin on tarpeeksi hyvä syy hankkia vauvaa, ainakaan ihan muutenvaan.

Kaikkea sitä kuitenkin tulee mietittyä kun tietää omaavansa erittäin huonon muistin.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti irGGu
Olisihan sellainen pieni taatero kiva, mutta.. Kivaus tuskin on tarpeeksi hyvä syy hankkia vauvaa, ainakaan ihan muutenvaan.

Hommaa sellanen vellihousu kundikaveri, sehän tarvii yhtä paljon huolehtimista, siivoamista ja holhoamista kuin vauva. Testaat ensin sillä intos siivota, huoltaa, hoivata ja holhota.

****************************


Kysymys, voiko valaisimen lasia maalata, niin että se maali pysykin siinä?

Kun mistään ei löydä punaisia riippuvalaisimia, ajattelin itse omin pikkukätösin maalata pari pallovalaisinta punaiseksi. Onnistuuko, vai saako heittää vesilintua?

K
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Nuuskamuikkuset

Viestin lähetti Sam#9
Kuinka suuren ilon/tyydytyksen nuuskankäyttäjät saavat, kun he heittävät sen suussaan olleen paskakasan suihkutilan/pukuhuoneen kattoon?
Entinen kämppis (suomenruotsalainen, syntynyt Savossa ja puhui Turkulaisittain - ensimmäiseen kuukauteen en saanut sanaakaan selvää siitä löpötyksestä, jota se äijä kutsui puheeksi) tapasi heittää kasat huoneensa nurkkaroskikseen. Siis sellaiseen rottinkiämpäriin, johon puolittain sisälle ujutettu cittarin muovikassi. Palkintona tästä oli niin hemaiseva haju koko kämpässä, että tölkkiruoatkin pilaantui jo kotimatkalla kauppareissulta.

Epäilen tosin, että sen puhetekniikalla se oli pilannut oman hajuaistinsa jo aikoja sitten. Sitä tahtia sen ylähuuli tapasi läpättää vasten muita kasvonosia, mukaanlukien nenää.
 

irGGu

Jäsen
Viestin lähetti Kaiser Soze

Kysymys, voiko valaisimen lasia maalata, niin että se maali pysykin siinä?

Marssi vain esimerkiksi sinooperiin ostamaan lasimaalia. Kyllä pysyy.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti irGGu
Marssi vain esimerkiksi sinooperiin ostamaan lasimaalia. Kyllä pysyy.

Mahtaako sieltä löytyä spray-versiona, vai penslaamismaalejako myyvät?

Gugelit on 25 cm halkaisijaltaan, joten maalia kuluukin jonkin verran ja pintakin tarvitsisi saada melko tasaiseksi..

K
 

irGGu

Jäsen
Viestin lähetti Kaiser Soze
Mahtaako sieltä löytyä spray-versiona, vai penslaamismaalejako myyvät?

Gugelit on 25 cm halkaisijaltaan, joten maalia kuluukin jonkin verran ja pintakin tarvitsisi saada melko tasaiseksi..

K

En tiedä tarkalleen, itse olen väriä halutessani maalannut vain itse hehkulampun. Ja tuolloin ostanut hyvin pienen purkin, pensselimaalia. Marssi kysymään?
 

Anton

Jäsen
IrGGu & Korkki:

...jos syö e-pillereitä ja tulee niiden aikana kuitenkin sattumalta raskaaksi, vahingoittaako niiden syöminen vauvaa? yms. yms.

Lisäkysymys
Jos saan raivoikkaimman bulimiakohtaukseni aikana hillittömän tarpeen syödä eukkokullan e-pillerit, niin vahingittaako tai pikemminkin kuinka pahasti se vahingoittaa / vaikuttaa minuun?
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miksi pitää syödä e-pillereitä jos pulla on jo uunissa?

Miksi auton takajarrut (levy) vinkuvat hiljaisessa vauhdissa?

Miksi toimistoni ikkunan alla jyrisee helvetinkone 7.00-16.30?

Miten ne raidat on saatu sinne tuubiin (Kajokaan ei tiedä, eikä kukaan ole kertonut)?

Miten saisin itseni motivoitua taas työntekoon?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Miksi Muumilaakson talvi- videolla Muumipappa pilkkoo puita talven varalle, vaikka Muumit tunnetusti nukkuvat karhujen lailla koko talven?
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muumipappa pilkkoo puita, koska on agressiivinen läski, joka vetää Muumimammaa kännispäissään kuokkaan ellei saa agressioitaan purettua. Agressiot johtuvat siitä, että Muumipappa kieltää homoutensa sekä siitä, että Muumimamma on määrännyt papan laihikselle, eikä anna persettä kuin Nuuskamuikkuselle, ennen kuin äijän habitus kapenee.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Dante
Muumipappa pilkkoo puita, koska on agressiivinen läski, joka vetää Muumimammaa kännispäissään kuokkaan ellei saa agressioitaan purettua. Agressiot johtuvat siitä, että Muumipappa kieltää homoutensa sekä siitä, että Muumimamma on määrännyt papan laihikselle, eikä anna persettä kuin Nuuskamuikkuselle, ennen kuin äijän habitus kapenee.

Kiitos myös tyttäreni puolesta tästä vastauksesta.
 

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Pari viikkoa sitten, kun katselin olympiakisojen pingiksen välieriä, tuli mieleeni J-O Waldnerista ja hänen ylähuulessaan olleesta valtavasta mällistä, että minkä takia takia tupakka (ja varsinkaan nuuska) ei ole doping-aine, kun alkoholi esimerkiksi on?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti PeteX
Miksi Muumilaakson talvi- videolla Muumipappa pilkkoo puita talven varalle, vaikka Muumit tunnetusti nukkuvat karhujen lailla koko talven?
Tiedän, tiedän! Esi-isille jotka riekkuvat talven hereillä Muumitalossa. Syövät myös Muumi-Mamman heille jättämät hillot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös