Sekalaisten kysymysten ketju

  • 416 275
  • 4 783
Tila
Viestiketju on suljettu.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti CnB
Kun täynnä minä olen,
Voin suuntaa sinulle näyttää.
Kun tyhjä minä olen,
Ei minua kukaan voi käyttää.
Kompassi?

"Ne juo sieltä sen priin ja laulaa rai." (Markus Kajo, tosin ulkomuistista ja varmaan vähän väärin.)
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Holocaust
Miksi IFK-palsta vetää puoleensa eniten idiootteja tyyliin Sepi-Keijo, Jorelahti, Kustaa ja Ynjevi tässä muutamia mainitakseni?
Miten niin muutamia? Mainitse edes joku muu.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti dana77
Miten niin muutamia? Mainitse edes joku muu.

Aikas lahjakas tapaus tämä Megepäck oli, vai väitätkö muuta? Ja, samaa seuraa makavellikin näytti kannattaneen.

vlad.

edit: lisäys.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Prkl! Ale-laarista löytyi jokunen viikko takaperin Half-life-peli. Pelihän on mitä mainoin peli, mutta nyt on iso jumitus. Mahtaisikohan joku tietää miten kolmipäisen hirviön saa Blast Pitissä liistittyä? Hermot meinaa mennä kun en mitään ratkaisua keksi. Ilmeisesti se pitää listiä katosta tulevalla säteellä tms, vai kuinka? Punaisessa ja sinisessä putkessa neste lorisee, mutta virtaa en osaa laittaa päälle. Mikä avuksi?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Mistähän löytäisi GWB:tä puolustavaa kirjallisuutta? Olen viime aikoina lueskellut kritisoivaa kirjallisuutta, mutta nyt haluttaisi selvittää toisen osapuolen ajatukset.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Puska Jussi

Vilkase näitä: America Unbound: The Bush Revolution in Foreign Policy, A Man of Faith: The Spiritual Journey of George W. Bush ja The President of Good & Evil: The Ethics of George W. Bush
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Re: Puska Jussi

Viestin lähetti Karamahti
Vilkase näitä: America Unbound: The Bush Revolution in Foreign Policy, A Man of Faith: The Spiritual Journey of George W. Bush ja The President of Good & Evil: The Ethics of George W. Bush

Tack. Pitääpä kokeilla.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Liar, liar, pants on fire

Ootkos/onko joku muuten lukenu "The Lies of Geroge W. Bush"? Lieneeköhän lukemisen arvonen opus?

EDIT: tarkennus
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Sasha ei ole ollut pitkään linjoilla. Tietääkö kukaan, missä poika luuraa?
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Gellner
Blast Pitissä liistittyä?

Vai linkitin viiiruksen.. kumma juttu ettei minun nortonini ollut moksiskaan.. taitaa f-secure olla taas myöhässä..

Laitas googleen hakusanaksi Half life ja walktrough.

Hankkikoot jokainen omat viruksensa, tämä on minun mikäli siellä edes mitään oli..

K
 
Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti E
Sasha ei ole ollut pitkään linjoilla. Tietääkö kukaan, missä poika luuraa?
Mieshän on viimeeksi tiputtanut viestiä viikko sitten. Ällös huoli siis - kesällä tahti hiipuu.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti E
Sasha ei ole ollut pitkään linjoilla. Tietääkö kukaan, missä poika luuraa?

Sasha on metsässä. Tulee, sanoisin, 3 viikon päästä takaisin linjoille.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti vlad
Aikas lahjakas tapaus tämä Megepäck oli, vai väitätkö muuta? Ja, samaa seuraa makavellikin näytti kannattaneen.
Ensiksi mainittu kuului minun uskoakseni samaan "joukkoon".
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kaunosaarioille kymysys

Miksi juuri Turenki, miksei Rauma?
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Kaunosaarioille kymysys

Viestin lähetti Arnold
Miksi juuri Turenki, miksei Rauma?
Siksi kun huomattava osa kaunosaaroista on kotoisin "Kuninkaiden Laaksosta". Siellä on todennäköisesti juomavedessä jotain, mikä onneksi puuttuu muualta. Raumaa on sitten taas paiskattu kamalalla murteella.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Kaunosaarioille kymysys

Viestin lähetti Arnold
Miksi juuri Turenki, miksei Rauma?
Ensimmäiseen kysymykseen on pakko vastata kysymyksellä: miksi ei?

Toiseen: mieti nyt vielä itsekin uudestaan, ei saatana.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti InSideHockey
Onko Niuvanniemeen tullut nettiyhteys vai onko Tunkki taas lomilla?

Ei, kun nyt on taas se ilta, jolloin isi päästi pikku-Tunkin käyttämään nettiä. ;)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onkohan pk-seudulla ajettu alas jokunen nuorisopsykiatrian osasto kun tänne näyttää yhtenään eksyvän mitä kummallisempia kouhottajia jotka näyttävät tunnustavan punaista väriä?

vlad.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta tuntuu, että kyseessä on 'multiple personality' -tapaus. Oma kysymykseni kuuluukin mikä kaverin motiivi on? Tietää, että joutuu pihalle hetken päästä, mutta jaksaa yrittää. Onko se pitkävetokohde?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Olen jo jonkin aikaa miettinyt että avaisi ketjun otsikolla "täällä voi käydä ilmoittamassa että ei ole Jorelahti". Taitaisi olla vain aika lyhyt ketju.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös