Twist Twist
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Ketä arvuutellaan Eläkeläisten kappaleessa Humppa-arvoitus?
Eläkeläiset - Humppa-arvoitus (The Riddle)
Tähän etsin minäkin vielä vastausta. Karvoitus on mennyt jo ajat sitten.
Ketä arvuutellaan Eläkeläisten kappaleessa Humppa-arvoitus?
Eläkeläiset - Humppa-arvoitus (The Riddle)
Taitaa vaikuttaa sekin, että leikataanko nukutuksessa vai puudutuksessa. Ikinä en ole nukutuksen jälkeen päässyt samana päivänä kotiin, vaan aikaisintaan vasta seuraavana.
Kyllä ne yrittää saada kotiin mahdollisimman nopeasti..eli ei jätetä yöksi ellei ole pakko. Polven tähystys oli pari vuotta sitten ja sieltä sai lähteä samana päivänä. Varmaan riippuu kuinka iso+vakava leikkaus on.Minulta tähystettiin lonkka nukutuksessa 2016 ja melkein heti heräämisen jälkeen laitettiin kotiin. En sitten tiedä, mikä tuossa on kriteeristönä.
Ei kai noissa mitään irtisanomisaikaa ole? Tai ei ainakaan ollut aikoinaan (tästä toki jo 12v aikaa kun siellä olin töissä) ja noita pistelin poikki. Korkeintaan laskutuskauden loppuun (ei ne rahoja ainakaan palauta). Ihan mutulla tämä, mutta vaikea keksiä perustetta mihinkään ihmeempään irtisanomisaikaan ellei alkuperäisessä sopimuksessa moisesta ole sovittu.Koska internet ei kerro, kertoisitteko te? Mikä on Telian yritysinternetliittymän irtisanomisaika? Nettiliittymä ollut Teliassa noin 5v. eikä kysymyksessä ole missään vaiheessa ollut määräaikainen sopimus.
Ei kai noissa mitään irtisanomisaikaa ole? Tai ei ainakaan ollut aikoinaan (tästä toki jo 12v aikaa kun siellä olin töissä) ja noita pistelin poikki. Korkeintaan laskutuskauden loppuun (ei ne rahoja ainakaan palauta). Ihan mutulla tämä, mutta vaikea keksiä perustetta mihinkään ihmeempään irtisanomisaikaan ellei alkuperäisessä sopimuksessa moisesta ole sovittu.
Kuukauden (laskutusjakso) irtisanomisaika oli ainakin meillä muutama vuosi sitten. Jos ei muuta sovittu, niin eiköhän se tuo edelleen ole.Kiitos tiedosta. Näyttää nyt kolmatta laskua pukkaavan irtisanomisen jälkeen, niin siksi kysyn. En ole asiaa hoitanut itse, mutta aamulla hoidan. Loppuu se turha laskuttaminen.
En osaa tuohon yhdistämiseen antaa mitään neuvoja, mutta vaihda nyt vittu se ProCaster pois. Sellaisen itsekkin omistin eikä mitään muuta kuin harmia siitä ollut. Merkin tallentava digiboxi oli sellainen murheenkryyni, etten brändiä voi suositella kellekkään.No jo on årkl. Älytelevisiosta on mun reissun aikana äly loppunut. Ei yhdistä sitten millään nettiin. Pitääkö kokeilla vielä yhdistämistä kirveellä? Vai osaisiko joku kertoa, miten saan yhteyden takaisin tuohon ProCasteriin?
Ei tässä taida mitään tallentavaa edes olla ja näemmä piti nollata laite. Tai ainakin nyt vielä lupailee moista, kun tässä asentelen. Töllö siis lähes tuliuusi.En osaa tuohon yhdistämiseen antaa mitään neuvoja, mutta vaihda nyt vittu se ProCaster pois. Sellaisen itsekkin omistin eikä mitään muuta kuin harmia siitä ollut. Merkin tallentava digiboxi oli sellainen murheenkryyni, etten brändiä voi suositella kellekkään.
Mä olen tulkinnut noi usb-liitännällä olevat laitteet standardoiduiksi, joten olen käyttänyt niitä latureiden piuhoja sujuvasti sekaisin. Sitähän EU ilmeisesti yrittää nyt myös puhelimille: kaikkien myytävien luurien tulisi olla usb-c ladattavia, jotta puhelimen mukana ei aina tarvitse ostaa laturia. Apple vastustaa...Sain otsalampun, jossa on USB-ladattava akku. Onko ostettava erillinen laturi vai voiko esim. luurin laturia käyttää?
Ei kai piuhojen sekakäytöllä mitää väliä olekaan. Se on se laturi eli se pistorasiaan tungettava juttu, mikä voi olla vääränlainen.Mä olen tulkinnut noi usb-liitännällä olevat laitteet standardoiduiksi, joten olen käyttänyt niitä latureiden piuhoja sujuvasti sekaisin. Sitähän EU ilmeisesti yrittää nyt myös puhelimille: kaikkien myytävien luurien tulisi olla usb-c ladattavia, jotta puhelimen mukana ei aina tarvitse ostaa laturia. Apple vastustaa...
Näitähän on sen sata erilaista oman (maallikko) kokemuksen perusteella. Edellisessä vastaavassa meillä rullattiin se kehys irti pyörittämällä, mutta muutama kämppä sitten putkari vaan vaan väänti samantyylisen ylös ruuvarilla.Miten IDO:n vessanpöntön pyöreä huuhtelupainike irroitetaan? Netistä löytyi nimittäin kolme eri faktaa.
- Pyörittämällä
- Vedät vaan irti
- Siellä on semmoinen pikkuinen ruuvi
En ole varma onko Aniara vai Trevi Basic kun ovat niin samannäköisiä.
Palaan tähän vielä sen verran, että kyseisen usb-ladattavan lampun akun tiedot pakkauksen mukaan: 2200 mAh, 3,7 V.Ei kai piuhojen sekakäytöllä mitää väliä olekaan. Se on se laturi eli se pistorasiaan tungettava juttu, mikä voi olla vääränlainen.
Eli pelkkä virtajohto, vai onko johdon muuntajakin hukassa? Minä marssisin lähimpään elektroniikkaliikkeeseen romppeiden kanssa ja pyytäisin muuntajan ja virtajohdon. Kamat siksi mukaan että näkee minkä mallinen/kokoinen plugi menee laitteeseen.Hommasin kaverilta soundbarin mutta siinä ei ole virtajohtoa. Soundbarin takana on merkintä 18V - - 2A. Eli millainen virtajohto tuohon käy?
Jvc soundbar thd437h siis kyseessä
Eli pelkkä virtajohto, vai onko johdon muuntajakin hukassa? Minä marssisin lähimpään elektroniikkaliikkeeseen romppeiden kanssa ja pyytäisin muuntajan ja virtajohdon. Kamat siksi mukaan että näkee minkä mallinen/kokoinen plugi menee laitteeseen.
Tai sitten JVClle sähköpostia ja kysyy varaosan hintaa.
WiFi-laajentimista minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta jos budjetti venyy johonkin mesh-ratkaisuun, niin sellaiselle iso suositus. Käytännössä sulla olisi siis valokuidun päässä ”master reititin” ja sille kaverina ympäri kämppää 1-2 fyysisesti samannäköistä pömpeliä pelkästään töpselillä seinässä kiinni. Nämä pömpelit keskustelevat keskenään ja luovat yhdessä laajan langattoman verkon, jolla katvealueita ei synny samalla tavalla. Toki jos ongelmana on esim. paksut betoniseinät, niin sitä tämäkään ei ratkaise.Osaisko joku neuvoa miten saisin langatonta verkkoa laajennettua kämpillä? Mulla on siis valokuitu jonka päässä langaton reititin. Pystyykö noista ulostuloista vaan vetämään johonkin bulkkireitittimeen kaapelin ja yhdistää sitten sen bulkin salauksen kautta vai miten se oikein toimii?
Sehän on tietysti vain veronmaksajien, ei Elokapinalaisten, murhe.Kuinkahan monta miljoonaa euroa Elokapinan tämäniltainen tempaus maksoi meille veronmaksajille kokonaisuudessa?