Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 973 231
  • 47 167
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Päätin luopua alkoholista, vastaan mielelläni tärkeään kysymykseesi, suomalainen mies alkaa olemaan ns, nössö, nainen tarvitsee tiukkaa ohjausta ja kuria! Kyllä kyllä miehet ovat ikävystyttäviä, lisäksi kunnon kebab varras lemmenleikeissä on oiva apu! Kokeilepa chilillä maustettua varrasta, lemmenliekki leimahtaa!
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Vuoteen 2050 mennessä maapallon väkiluvun on ennustettu kasvavan 2,6 miljardilla ihmisellä. Jos jokainen heistä painaa 60 kg, niin maapallon painohan kasvaa silloin 156 miljardia kiloa. Melkoinen painon nousu. Vieläkö rakas pallomme kestää radallaan, vai lähteekö huitelemaan ties minne? Itse tuskin enää silloin täällä olen, mutta silti...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pekutti
Vuoteen 2050 mennessä maapallon väkiluvun on ennustettu kasvavan 2,6 miljardilla ihmisellä. Jos jokainen heistä painaa 60 kg, niin maapallon painohan kasvaa silloin 156 miljardia kiloa. Melkoinen painon nousu. Vieläkö rakas pallomme kestää radallaan, vai lähteekö huitelemaan ties minne? Itse tuskin enää silloin täällä olen, mutta silti...

Nuo ihmisethän eivät tule mistään avaruudesta, vaan muodostuvat jo olemassaolevasta materiasta kuten laardista. Näinpä ollen pallon paino ei nouse.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kysymys, puhdas kysymys! Mikäli järjestettäisiin seuraavanlainen tapahtuma löytyisikö siihen suomen puolelta joukkue? Viro-Suomi katupallo-ottelu, ottelu pelattaisiin ulkona 3*15min, säännöt olisivat melko väljät, panostus painoituisi enemmänkin jälkipeleihin, jossa tarjolla olisi jonkunverran olutta Virun Valgeaa ym, Viron suomalainen joukkue järjestäisi tapahtuman, niin että löytyisikö sopivana ajankohtana vastus vai ei, mikäli löytyy ajan asian eteenpäin!

ps. Odotan maajoukkue valmentajana kommenteja!
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikä peli on katupallo?
Vai onko siinä niin väljät säännöt että joku saa pelata vaikka korista ja toinen sählyä jos siltä tuntuu?
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä ihme on CoolStream? UCL ketjussa oli jotain juttua, että Arsenal-Bayern peli näkyisi sieltä. Mutta mikä ihme se on?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Streetball, säännöt suunnilleen samat kuin ikämieslätkässä, ilman luistimia,voidaan pelata salibandykentällä myös sisällä, suomen jääkiekkoliitosta saa säännöt, ja jollei saa voin lähettää! Meillä on täällä hyvä sisähalli myöskin käytössä,eli lätkän tyylinen peli, kun kiinnostusta löytyy järjestämme kunnon tapahtuman, tuomari tulee suomesta! Tietoa pitäisi kyllä olemaan liitossa riittävästi! Pelataan maailmalla mm-turnauksia ym, taitaa olla Street- Hockey nimikkeen alla!

PS. ottakaa yv,yhteyttä kun kiinnostaa!
 

Loviisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä nyt ei ole mikään loukkaus kyseessä olevaa henkilöä kohtaan, mutta onko Sistis mies vai nainen?
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Loviisa
Tämä nyt ei ole mikään loukkaus kyseessä olevaa henkilöä kohtaan, mutta onko Sistis mies vai nainen?
Olisin kovin yllättynyt, jos kyseessä olisi nainen.

Tässä todisteet. Löytyi haulla "sukupuoli", hae käyttäjätunnuksella -kohtaan "Sistis". Ja tämä lienee sallittua tietojen urkkimista.
 

Loviisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aaa... Kiitoksia vastauksesta...
Laiskan immeisen tyhmyyttä vain tuo kysymys. Jostakin syystä Sistis-nimimerkistä tulee mieleen nainen, voi johtua siitä, että helposti saa sen väännettyä siskoksi.
Ja jos Sistis nyt koskaan lukee tätä: ei ollut kysymys tarkoitettu loukkauksena. Täällä on muutama muukin joiden sukupuoli askarruttaa, mutta antaa askarruttaa.

Kiitos kaunis ja näkemiin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mistä löydän kaikki vanhat ketjut jotka täällä ovat olleet?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti veinikretski
Mistä löydän kaikki vanhat ketjut jotka täällä ovat olleet?

Jokaisen keskusteluosion alareunasta löytyy pudotusvalikoita, niistä voi valita miltä ajalta haluaa tarkastella ketjuja ja missä järjestyksessä haluaa niitä tarkasteltavan. Valitset sitten yhdestä pudotusvalikosta aikaskaalaksi "miltä tahansa ajalta", näin pääset tarkastelemaan kyseisen kirjoitusosaston kaikkia ketjuja joko klikkaamalla "Sivut"-kohdan haluamaasi numeroa tai lähdet vain alusta lukemaan sivu kerrallaan ketjuja läpi.

Toivottavasti ohje on jotakuinkin ymmärrettävä.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kiitos Vlad !!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Jokaisen keskusteluosion alareunasta löytyy pudotusvalikoita, niistä voi valita miltä ajalta haluaa tarkastella ketjuja ja missä järjestyksessä haluaa niitä tarkasteltavan.
Tullut muuten useasti kahlattua tuota toimintoa käyttäen tuonne Jatkoajan historian alkuhämäriin. Sieltä löytyy kerrassaan mainiota luettavaa ja aika tyystin erityyppistä ja huolettomampaa kuin nykyisellään. Paljon myös sellaisten kirjoittajien viestejä, joita ei nykyään näe kuin aniharvoin jos ollenkaan. Mikä lie osan lannistanut kirjoittamasta?

Mukavaa on myös palata niille aikakausille, jolloin itse aloitteli täällä kirjoittelemaan. On se oma tyylikin hieman muuttunut ajan saatossa.

Mainioita nostalgiatrippejä ja suosittelen kaikille, ellei ole jo tullut koettua! Tällä sivustolla alkaa olla jo historiaa!
 
Miksi Heikki "homo" Paasonen juontaa suunnilleen kaikki gaalat & ylen ohjelmat?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eikös tätä ole nähty tuon mainitun Paasosen kanssa?

http://players.fi/anukiiveri.html

Kovasti kai koittaa heteroa esittää?
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mikä tämä on kun joskus humalassa alkaa kuumottaa naamaa ja koko naamataulu on ihan tulipunainen. Taas on silmien ympärillä vaaleat renkaat ja muuten ihan tulessa koko naama. Yritin tappaa kovan flunssan alkoholilla, joten sillä lienee jotain yhteyttä kyseiseen oireeseen.

Oulun naiset varokaa, täältä tulee Fantom!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti V-man
Mikä tämä on kun joskus humalassa alkaa kuumottaa naamaa ja koko naamataulu on ihan tulipunainen. Taas on silmien ympärillä vaaleat renkaat ja muuten ihan tulessa koko naama. Yritin tappaa kovan flunssan alkoholilla, joten sillä lienee jotain yhteyttä kyseiseen oireeseen.

Oulun naiset varokaa, täältä tulee Fantom!

Verenkierto vilkastuu ja naamarikin lämpenee?
En tiedä mitä olet nauttinut,mutta pirtua litkiessä lärvi punoittaa kyllä aika reippaasti.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti V-man
Mikä tämä on kun joskus humalassa alkaa kuumottaa naamaa ja koko naamataulu on ihan tulipunainen. Taas on silmien ympärillä vaaleat renkaat ja muuten ihan tulessa koko naama. Yritin tappaa kovan flunssan alkoholilla, joten sillä lienee jotain yhteyttä kyseiseen oireeseen.

Oulun naiset varokaa, täältä tulee Fantom!

Haa! Löytyihän kohtalotoveri!
Täälläpäin esiintyy yleensä jos vetää toista päivää ja vähän ronskimmin kirkkaiden kanssa. Joku hylkimisreaktio se varmaan on. Eihän tuo kotona haittaa tai pimeässä yökerhossa mutta ihmisten ilmoilla on jokseenkin ärsyttävää. Minulla se ei tosin aina rajoitu pärstään vaan punoitus saattaa levitä muuallekin. Kauankaan tuo ei onneksi kestä, ajantaju voi kyllä "vähän" heittää, mutta luulisin että max. puoli tuntia.

T: Nega-Panda
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti V-man
Mikä tämä on kun joskus humalassa alkaa kuumottaa naamaa ja koko naamataulu on ihan tulipunainen. Taas on silmien ympärillä vaaleat renkaat ja muuten ihan tulessa koko naama. Yritin tappaa kovan flunssan alkoholilla, joten sillä lienee jotain yhteyttä kyseiseen oireeseen.

Minulla tuo tulee makeista litkuista ja likööreistä kuten Camparista ja Appfelkornista. Olen ajatellut, että kyse on jostain lisäaineallergiasta, mutta tiedä häntä. Jos kirkkaassa, bissessä ja viinissä pysyy, ei ole ongelmia.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Snakster
Olen ajatellut, että kyse on jostain lisäaineallergiasta, mutta tiedä häntä. Jos kirkkaassa, bissessä ja viinissä pysyy, ei ole ongelmia.

Siideristä on tullut vastaavia oireita ja olen tuota samaa lisäaineallergiaa pohtinut.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Viestin lähetti V-man
Mikä tämä on kun joskus humalassa alkaa kuumottaa naamaa ja koko naamataulu on ihan tulipunainen. Taas on silmien ympärillä vaaleat renkaat ja muuten ihan tulessa koko naama. Yritin tappaa kovan flunssan alkoholilla, joten sillä lienee jotain yhteyttä kyseiseen oireeseen.
Itselläni naama punoittaa Long Dring juomista. Tosin jonkin asteista sitrushedelmäallergiaa itselläni on. Olen joskus kyllä miettinyt itsekin tuota lisäaineteoriaa.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eiköhän se naama ala punoittaa mistä tahansa alkoholipitoisesta juomasta jos tarpeeksi ryystää..?
Emmä itte oo kokeillu mutta jätkät kerto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös