TykkiJutila
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Miten ihmeessä Hartikainen ja Pihlström kerkesi jo tänään Ufaan pelaamaan Ufan peliin?
Miten ihmeessä Hartikainen ja Pihlström kerkesi jo tänään Ufaan pelaamaan Ufan peliin?
Itselläni oli vuosia Tapiolassa, korvasi hyvin, mutta kun kilpailutin Fenniassa, sain selkeästi paremmat hinnat ja hekin korvanneet hyvin.Vakuutuksista: Fennialta soittelivat, että nyt olisi tarjousta tulossa, mutta haluavat välttämättä tulla käymään kylässä, eivätkä voi tarjousta millään postilla laittaa. Minkälaisia kokemuksia on Fenniasta? Ainakin täyskasko ja kotivakuutus kyseessä. Nykyinen vakuuttaja on LähiTapiola, johon ollaan oltu korvauspuolella hyvin tyytyväisiä. Mietin tässä, että jaksaako ruveta vastaanottoa pitämään.
Vakuutuksista: Fennialta soittelivat, että nyt olisi tarjousta tulossa, mutta haluavat välttämättä tulla käymään kylässä, eivätkä voi tarjousta millään postilla laittaa. Minkälaisia kokemuksia on Fenniasta? Ainakin täyskasko ja kotivakuutus kyseessä. Nykyinen vakuuttaja on LähiTapiola, johon ollaan oltu korvauspuolella hyvin tyytyväisiä. Mietin tässä, että jaksaako ruveta vastaanottoa pitämään.
Mitens toi, kannattaako naapurin naisen oven taakse mennä nyt ihan vain vaikka "panomielessä", kun ollaan kuitenkin tossa jo aiemminkin flirttailtu etenkin mun toimesta vai pitääkö sitä odottaa siihen asti, että ehdotan tapaamista vaikka illalliselle tms?
Jos haluat maksimoida mahdollisuutesi, niin ensin kannattaa tietty käydä sujauttamassa naapurin postiluukusta rahaa sisältävä kirjekuori. Tarkempi ohjeistus naisasiat-ketjusta.
HOLA:lla pystyy ainakin.Nyt on eräs sovellus hukassa. Olen tällä hetkellä Prahassa ja haluaisin katsella Ruudusta ohjelmia. Ruutu kuitenkin herjaa, siitä ettei pysty katsomaan maassa, jossa olen nyt.
Eli mikä sen Googlen kaupasta löytyvän sovelluksen nimi on, millä esim. tuota Ruutua pystyi huijaamaan muuttamalla "sijainniksi" Suomen.
Mikä on tämä raumalaisten käyttämä #tiedän2015 hashtagi?
Nyt olis hyvät neuvot kalliit tai sit rupee viihde-elektroniikkaa lentämään kadulle parekkeelta. Ostin Netgear2 laitteen, jonka tarkoitus on siirtää pc:ltä tai ipadilta Ässien ratkiriemukkaita matseja televisionäytölle. Löydän laitteen hetkittäin joka laitteella, mutta yhteyttä en saa luotua. Tai saan yhteyden mutta kuva ei siirry. onko jollain kokemusta moisesta vehkeestä ja siitä miten sen saa pelittämään?
Sama peliPuhutaanko Netgear Push2TV PTV3000-laitteesta? Ihan vaan varmuuden vuoksi.
Sama peli
OK, tota vähän pelkäsinkin. Onko tietoa, onks toi WiDi-tuki tai Miracast vaan noita windows 8 juttuja? Vai riippuuko se vaan pc:n prosessorista ja käyttiksestä, windows 7 antaa kyllä ohjeet, mut ei tällä romulla pääse kuin tunnistamaan laitteen...Mikäli oikein olen ymmärtänyt se ei tue Applen tuotteita. Ja PC:ssäkin pitää olla WiDi-tuki (miracast), jotta homma lähtee rullaamaan. Jos PC jo tuota tukee, koita päivittää purkin ohjelmisto.