Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 975 686
  • 47 167

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jatkiksella aina kaikki selviää joten kysytään. Ei sattuisi kukaan kuoma olemaan Nordeassa töissä? Nyt on semmoinen tilanne, että tarttisi vähän järeämpää vastausta kuin vain asiakaspalvelun tytöiltä jotain ylimalkaista.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jatkiksella aina kaikki selviää joten kysytään. Ei sattuisi kukaan kuoma olemaan Nordeassa töissä? Nyt on semmoinen tilanne, että tarttisi vähän järeämpää vastausta kuin vain asiakaspalvelun tytöiltä jotain ylimalkaista.
4 vuotta olin siellä töissä, lopetin 2 vuotta sitten. Mikä murheena?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eikä saa missään nimessä olla nappisepalusta.

Hä!!!!
Nappisepalus on ainoa oikea vaihtoehto farkuissa, josta olen viime vuosina joutunut hieman tinkimään, koska koko/hinta tuppaa määräämään. Farkkuja ei pitäisi edes tehdä vetoketjullisina.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hä!!!!
Nappisepalus on ainoa oikea vaihtoehto farkuissa, josta olen viime vuosina joutunut hieman tinkimään, koska koko/hinta tuppaa määräämään. Farkkuja ei pitäisi edes tehdä vetoketjullisina.

Kyllähän siinä pitää olla tarranauhat. Tai nauhat, niin kuin kengissä. Itse en tosin hifistele, nappi tai vetskari, ihan sama.

Ihan tällainen fiilispohjainen kysymys:

Pitäisikö lähteä vielä viikoksi juoksemaan lohen perässä, vai säästää ensi kesään rahaa ja lukea kirjoituksiin? Itse olen hieman ensimmäisen kannalla, sillä ei näitä lomia kuitenkaan enää kovin usein tule olemaan. Ellen ala opettajaksi :/.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitäisikö lähteä vielä viikoksi juoksemaan lohen perässä, vai säästää ensi kesään rahaa ja lukea kirjoituksiin? Itse olen hieman ensimmäisen kannalla, sillä ei näitä lomia kuitenkaan enää kovin usein tule olemaan. Ellen ala opettajaksi :/.

Tuota noin, miten kuvittelet sen rahan olevan jotenkin säästössä ensi kesänä? Ilman muuta loheen vain.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuota noin, miten kuvittelet sen rahan olevan jotenkin säästössä ensi kesänä? Ilman muuta loheen vain.

On se, kun ei ole juoksevia kuluja. Toisaalta ensi kesää varten tuo summa on sellainen kärpäsenpaska humble brag, että jos se on meikäläisestä kiinni, niin se on nyt tili sileeksi ja lohta tonttiin.

Edit: Ja rahaa saa aina, kun vaan ei ole kuluja ja suostuu kaikkiin mahdollisiin paska- ja ei-niin-paskahommiin. Elämä on elämää.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Pitäisikö lähteä vielä viikoksi juoksemaan lohen perässä, vai säästää ensi kesään rahaa ja lukea kirjoituksiin? Itse olen hieman ensimmäisen kannalla, sillä ei näitä lomia kuitenkaan enää kovin usein tule olemaan. Ellen ala opettajaksi :/.
Tekemättömät jutut vituttavat myöhemmin eniten. Eli kalaan vaan. Koskaan ei tiedä tuleeko uutta saumaa.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Samaa mieltä. Asia on puhuttanut täällä viime päivinä, jokohan olisi äänestyksen paikka. Mä tunnustaudun nappimieheksi.
Nappifarkkuja en ole koskaan omistanut, ja ajatus tuntuu vähän oudolta. Jotenkin olen mieltänyt napituksen enemmän naisten farkkuihin kuuluvaksi. En kyllä edes muista nähneeni napillisia miesten malleja kovin usein kaupoissa. Ehkä sitten käyn väärissä kaupoissa. Pidän farkkuja kunnes ne jostain prakaa, mutta ei se rikki kulunut osa tässä 15+ vuoden farkkujenkäyttökokemuksella ole vielä koskaan ollut vetoketju. En siis pidä minään tätä argumenttia, että vetoketju hajoaisi herkemmin. Kyllä kai ne napitkin voi irrota?

Mitä tulee tuohon turvallisuusnäkökohtaan, niin eipä ole sen kanssakaan ongelmia ollut. Jos sen lerssin laittaa boksereihin ennen vetoketjun sulkemista, niin liekö edes mahdollista, että mikään jää väliin? Vai vetääkö nappien kannattajat kommandona?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Nappifarkkuja en ole koskaan omistanut, ja ajatus tuntuu vähän oudolta. Jotenkin olen mieltänyt napituksen enemmän naisten farkkuihin kuuluvaksi. En kyllä edes muista nähneeni napillisia miesten malleja kovin usein kaupoissa.

Ikinä kuullut mallista Levi´s 501? Totta on, että niitä ei oikein löydy enää kaupoista, koska nuoriso ei niitä pahemmin käytä. Tilaankin ne nykyjään netin kautta maailmalta.

Ainoat aidot, alkuperäiset ja oikeat. Talvella mustat ja kesällä siniset.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Napit ehdottomasti farkuissa. Levi´s farkuissa olivat napit jo 1890, joten historian havinaa.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Mitenkä toimia jos haluaa höyrytellä vesipiippua ravintolassa ulkomailla? Valitaanko siihen vaan joku maku ja baarimikko/kukalie laittaa sen käyttökuntoon ja tuo pöytään?

Tähän ei oltu vissiin vielä vastattu. Homma toimii juurikin noin kuin kysymyksessäsi, eli pyydät piipun ja siihen jonkun maun, esim. vesimeloni, jonka jälkeen baarihenkilökunta laittaa piipun valmiiksi ja tio sen sinulle pöytään. Se toki kestää jonkin aikaa, kun pitää siihen foliopaperiin tehdä reiät ja sytyttää hiili yms.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Pystyykö Excelissä jotenkin poistamaan rajoituksen tekstin määrästä jonka voi kirjoittaa yhteen soluun?

Onnistuuko ihan kahden solun yhdistäminen, vai onko teksti pakko saada yhteen soluun?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onnistuuko ihan kahden solun yhdistäminen, vai onko teksti pakko saada yhteen soluun?

Ei ole, en tullut miettineeksi edes yhdistämistä. Pitääpä tutkia kuinka se tapahtuu ja kuinka sen jälkeen koko homma on varaan sekaisin.

Kiitos.

edit. Ääh hukkaa osan kirjoitelmistani, olkoon.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyviä ja Huonoja uutisia katsellessa olen monta kertaa kiinnittänyt huomiota Henkka Hyppösen erikoisen näköiseen kelta-mustaan kelloon. Kertokaapas kellofriikit mikä kello tuo on?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Hyviä ja Huonoja uutisia katsellessa olen monta kertaa kiinnittänyt huomiota Henkka Hyppösen erikoisen näköiseen kelta-mustaan kelloon. Kertokaapas kellofriikit mikä kello tuo on?

Netistä koitin katsella kuvia, mutta kuvat olivat niin pieniä etten tunnistanut. Täytyy kyllä myöntää että näyttää ns halvalle, eikä ns oikealle kellolle.
Okei. Katselin ruutu.fi kautta huonolaatuista kuvaa ja tämä se on.
Diesel DZ 7223 maksaa alle satasen ebayssä. Enemmänkin kiinnostaa harrastajana Kuustosen musta neliskanttinen kallo.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Voiko Aleksi Tyyminen -nimisestä ihmisestä käyttää yleistystermiä aleksityyminen kutsumatta tätä samalla aleksityymiseksi? Harva Aleksi Tyyninen on aleksityyninen.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En kyllä edes muista nähneeni napillisia miesten malleja kovin usein kaupoissa. Ehkä sitten käyn väärissä kaupoissa. Pidän farkkuja kunnes ne jostain prakaa, mutta ei se rikki kulunut osa tässä 15+ vuoden farkkujenkäyttökokemuksella ole vielä koskaan ollut vetoketju. En siis pidä minään tätä argumenttia, että vetoketju hajoaisi herkemmin. Kyllä kai ne napitkin voi irrota?

Muutamia vastauksia on jo tullutkin tuosta nappien yleisyydestä, joten ei siitä sen enempää. Minäkään en pidä minään tuota mainitsemaasi argumenttia, laadukkaista farmarihousuista ei vetoketju hajoa eivätkä napit irtoa. Noin muutoin se on mulle ihan sama, että kumpaa vaihtoehtoa jengi preferoi, jotenkin vaan nuo napit ovat mulle luontevampi valinta.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Pohjanmaalta (tarkemmi sanoen Lapualta) kotoisin oleva duunikaveri lopettaa kohta hommat. Mietinnässä on ollut lelupuukon hommaaminen lahjaksi, mutta... 1) Mistä noita saa ostaa? Lelukaupasta? 2) Onko jotain muuta hyvää "puolivakavaa" juttua mitä noilta seuduilta olevalle voisi iskeä kouraan?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Miksi minun TapaTalkissa on mainoksia?

En ole huomannut, että mikään maksettu aika olisi mennyt umpeen.

Ovat vielä jotain deitti-mainoksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös