Nyt kävi niin että lompakko kävi täyden kierroksen pesukoneessa ja kuivausrummussa. Onko kokemuksia selviääkö kortit, magneettijuovat ja sirut siitä? Tänään alkoi loma ja tuntuu hieman pahalta selvitä ilman kortteja :) Onko kokemuksia?
Googlen hakutulokset ovat alkaneet aueta selaimessa (Firefox) uuteen välilehteen automaagisesti. Miten tämän asetuksen saa pois päältä?
Miksi Roope on klaaninsa viimeinen?
Ketäs jälkeläisiä Roopella sitten muka olisi? Pelkkiä sukulaispoikia ja siskoja.
Olenko ainoa, jonka mielestä palstalla saattaa kirjoitella maksettu nimimerkki? Siis henkilö, jolle maksetaan palstalle kirjoittamisesta.
Olenko ainoa, jonka mielestä palstalla saattaa kirjoitella maksettu nimimerkki? Siis henkilö, jolle maksetaan palstalle kirjoittamisesta.
Ainakin yksi on, mutta tämä nimimerkki saa aika usein pelikieltoa mainostamisesta.Olenko ainoa, jonka mielestä palstalla saattaa kirjoitella maksettu nimimerkki? Siis henkilö, jolle maksetaan palstalle kirjoittamisesta.
Kysymys perämoottorista.
Toisin sanoen, Sini-tuotteet ovat nyt jossain määrin pannassa.
Morjens. Eli tilasin yhdestä verkkokaupasta tavaraa ja tuote on jo siellä pakkaamossa. Liian nopeaa toimintaa, mutta sain samat tuotteet tuttavaltani huomattavasti edullisemmin ja en kerennyt näin enää perua tilaustani, vaikka otin yhteyttä asiakaspalveluun. Eli, kun paketti saapuu noudettavaksi postiin, niin käsittääkseni minulla on oikeus kieltäytyä ottamasta pakettia vastaan ja paketti lähtee sitten takaisin ilman minulle koituvia lisäkuluja?
Eli, kun paketti saapuu noudettavaksi postiin, niin käsittääkseni minulla on oikeus kieltäytyä ottamasta pakettia vastaan ja paketti lähtee sitten takaisin ilman minulle koituvia lisäkuluja?
Akkuvika?
Kaikissa etämyynnistä ostetuissa tuotteissa on 14 päivän palautusoikeus, ellei kaupanehdoissa ole erikseen muuta ilmoitettu.
KSL on etämyyntiä koskien pakottavaa oikeutta, eli kuluttajakaupassa ei ole mitään väliä vaikka ehdoissa olisi jotain muuta sanottu. Tappelemaan ehkä joutuu, mutta lopputulos on selvä.
Oikeus palauttaa ostos ilmaiseksi poistuu kesällä. Lisäksi asiakkaalle tulee ilmoitusvelvollisuus palautuksesta.
Kuluttajien mahdollisuus palauttaa maksutta verkkokaupoista ostetut tuotteet poistuu 13. kesäkuuta, kertoi Itella viime viikolla. Tähän asti etämyynnissä, joksi myös verkkokauppa lasketaan, on ollut 14 vuorokauden ilmainen palautusoikeus.
Taustalla on EU-tason lainsäädännön muutos.
...
Onko vielä näin? Tämä lakihan muuttui/tulee muuttumaan. En itse muista milloin tämä astui/astuu voimaan.
Onkohan jollakin takataskussa niksiä, millä mansikoilla herkuttelevat oravat saisi pidettyä pois mansikkamaalta? Rastasverkko ei näköjään oikein sovellu tähän tilanteeseen. Sotkisi edes jalkansa siihen, niin saisi kiinni ja voisi vaikka siirtää sen autokyydillä jonnekin kauemmas.