Sonyn töllössä sen saa pois napilla missä on i+ sekä ?.
Sonyhan meilläkin on ja siitä se lähtikin vaikka mukamas olin käynyt kaikki napit läpi.. kiitos!
Sonyn töllössä sen saa pois napilla missä on i+ sekä ?.
Minun tietääkseni vaihtelee. Jos ei leffoissa menesty, tuovat nopeammin kotiteattereihin. Jos taas leffoissa riittää kävijöitä, hannataan kotijulkaisujen kanssa ja lypsetään teatterilipuista irti niin paljon kuin mahdollista.Kuinka kauan menee leffoissa julkaisun jälkeen, että ne tulee vuokrattavaksi tai myyntiin kauppoihin? Onko noissa aina joku tietty aika vai vaihteleeko ne. Esim Fast & Furious 6 on itselläni ennakkotilattu ja tulee vasta tämän kuun lopussa.
Nopealla googlauksella löytyi tällainen: Porukkapaita.fi - Kangaskassi, ekokassi, urheilukassi, reppu ja oma painatus - ekokassi omalla painatuksella - BC, Fruit of the Loom, Clique
Sivun alareunassa on urheilukasseja.
Linkki vie sivulle joka myy tuotteita haluamallaan painatuksella.
Ehdottaisin että ostat jostain haluamasi kassit ja marssit sitten niiden kanssa painotaloon.
Stadiumin TeamSales-osasto auttanee tässä hädässä. Valikoima on ainakin laaja hinnatkin mielestäni ihan kilpailukykyiset. Toimii myös ihan höntsäjengeille.
Mistä tämä siis johtuu?
Näkeekö Liigan maalikoosteita muualta kuin Ruudun kautta? Jostain syystä duunissa ei toimi Ruudun videot. Viime kaudella löytyi vielä Iltalehden sivuilta hyvät koosteet, mutta ei enää.
Nuo ovat suoraan Ruudun sivuilta, joten ei apua tästäkään, kiitos kuitenkin.
Entä täytyykö kuitenkin jotain olla oikeasti suoritettuna, ennen kuin tuollaista termiä voi käyttää, vai oletko opiskelemasi alan ylioppilas jo astuessani laitokseen ensimmäistä kertaa?
Kysymys koskein jenkkiyliopistojen jenkkifutispelaajia.
Eli, tiedetään miten iso ja huippuseurattu käytännössä ammattilaissarjojen veroinen laji on kyseessä noiden college- ja university -joukkueiden tasolla, ja kuinka isoja starojakin siellä tietenkin jo pelaa tulevien NFL-lupausten muodossa. Mulla tuli mieleen, kun harvemmin on osunut silmiin, että onko heidän pakko valmistua opinnoistaan ja jos ja luultavasti kun ei ole pakko, niin kuinkahan usein esim. ne tulevat NFL-pelaajat eli yliopistojengien parhaat pelaajat suorittavat opintonsa loppuun ts. valmistuvat ennen siirtymistään ammattilaiskentille?
Eli käytännössä, onko esim. NFL:ssä loppujen lopuksi ihan koulutettua porukkaa kun iso osa kuitenkin sinne noista kouluista tulee? Ja koulutus käsitteenä ainakin papereiden valossa, tietämättä kuinka paljon nuo tähtipelaajat kenties jotain helpotusta ja armoa saa opintojensa suhteen jos lainkaan.
Ja matsimäärätkin noissa yliopistoissa näyttäisi olevan aika pieniä, vuoden aikana ilmeisesti joku 10-14 matsia jos tilastoista jotain päättelee. Varmaan kohtalaisesti jengit siellä treenaa ja panostaa pelien välissä ja ulkopuolella koko vuoden, mutta tekisi mieli tietää onko se noilla pelaajilla kuitenkin opiskelupainotteista ja siihen tähtäävää, vai täysin treeni- ja pelipainotteista se yliopistoura ilman kummempia satsauksia opiskeluun.
Kysymys siis vielä kertauksena, mahtaako keskimäärin NFL:ään asti etenevä yliopistopelaaja poistua opinahjostaan paperit kourassa? Toki noista yliopistojengeistä varmasti hyväkin osa valmistuu ilman muuta, mutta näiden joukossa tietenkin varmasti iso osa jätkiä kenellä pelivuodet jäävätkin sitten siihen opiskelu-uraan ja siitä lähdetään valmistuneena ns. siviilihommiin.
Sellaista.
tuntuu aika kohtuuttomalta jos yhtäkkiä on lyöty pysäköintikiellonmerkki tuohon ja samantien sakotettu.
Kysy nimimerkiltä Rocco. Mutta muistelisin että on aika tiukkaa eli opintomenestystä edellytetään että edes pääsee pelaavaan kokoonpanoon.
Urheilu edellä, mutta opiskelun ehdoilla väittäsin.
Onko opiskeluiden aloittaminen tarpeeksi pätevä sosiaalinen syy ja peruste purkaa määräaikainen sopimus (Sonera-KotiTV)?
Njet.
No tuota, miksi se opiskelun aloittaminen sinusta olisi riittävä syy? Perustele kuten tekisit soneran aspalle, nii prepataan.
No mun mielestä taloudelliset edellytykseni maksaa kallista sopparia ovat heikommat kuin silloin sopimusta tehdessä. En pysty myöskään samalla teholla hyödyntämään tätä palvelua. Aikoinaan onnistui muuten purkaa Canal+ soppari vedoten inttiin. Mun mielestä tilanne on lähes vastaava.
No mun mielestä taloudelliset edellytykseni maksaa kallista sopparia ovat heikommat kuin silloin sopimusta tehdessä. En pysty myöskään samalla teholla hyödyntämään tätä palvelua. Aikoinaan onnistui muuten purkaa Canal+ soppari vedoten inttiin. Mun mielestä tilanne on lähes vastaava.
Onko opiskeluiden aloittaminen tarpeeksi pätevä sosiaalinen syy ja peruste purkaa määräaikainen sopimus (Sonera-KotiTV)?