Nettiwelhot huomio. Katselin tuossa tubesta Pawn Stars jaksoja. Seitsemättä tuotantokautta on vain muutama jakso, mutta kaikkiin jaksoihin kyllä pääsisi toisen linkin kautta. Eli jos haluaisin katsoa vaikkapa season 7 episode 3, niin klikkauksen jälkeen tulee teksti, jossa kaveri pahoittelee ettei voi ladata jaksoja tubeen, sillä ne poistetaan. Hän on näin siirtänyt jaksot toisaalle ja niihin pääsee alla olevasta linkistä. No, minäpä painoin ja totta tosiaan, kaikki jaksot löytyivät kyseistä paikasta. Yrittäessäni katsoa F-Secure kuitenkin ilmoittaa "Estetty Haitallinen sivusto" ja että tämä sivu on ilmoitettu haitalliseksi.
Minulla ei ole tuon taivaallisen käsitystä miten joku virus tai vastaava toimii ja siksi kysynkin onko mahdollista jotenkin varmistaa ovatko nimenomaan nämä Panttilainaamot jotenkin saastuneet ( siellä oli paljon muutakin) vai meneekö se niin, että kaikki kyseisellä sivustolla on jotenkin perseestä. En uskalla noita linkkejä tänne laittaa, koska en myöskään tiedä onko se sivu jotenkin laiton tai vastaavaa. Jos joku haluaisi auttaa, niin yksityisviestinä voin toki lähettää linkin, tai näkeehän sen tietysti sieltä Youtubestakin. Tekisi kovasti mieli katsoa, mutta en uskalla. Muuta suojaa kuin tuo F-Secure minulla ei ole.
Minulla ei ole tuon taivaallisen käsitystä miten joku virus tai vastaava toimii ja siksi kysynkin onko mahdollista jotenkin varmistaa ovatko nimenomaan nämä Panttilainaamot jotenkin saastuneet ( siellä oli paljon muutakin) vai meneekö se niin, että kaikki kyseisellä sivustolla on jotenkin perseestä. En uskalla noita linkkejä tänne laittaa, koska en myöskään tiedä onko se sivu jotenkin laiton tai vastaavaa. Jos joku haluaisi auttaa, niin yksityisviestinä voin toki lähettää linkin, tai näkeehän sen tietysti sieltä Youtubestakin. Tekisi kovasti mieli katsoa, mutta en uskalla. Muuta suojaa kuin tuo F-Secure minulla ei ole.