Kuinka monta vaihtoehtoista jääkiekkopalstaa Suomesta oikein löytyy? Siis sellaisia, jonne oikeasti kirjoittaa enemmän kuin yksi multinickejä käyttävä tyyppi.
Kiekkopesän tiesin, nyt löytyi vitutusketjun kautta joku Vaihtoaitio... Yhteistä näille on, että molemmissa käsitellään, päivitellään ja syynätään Jatkoajan keskustelupalstaa ikään kuin selän takana. Lisää intternetzidraamaa, kiitos!
EDIT: Upeinta viihdettä on tiettyjen nimimerkkien tyyli esittää, ettei välitä enää ollenkaan Jatkoajasta. Silti näyttää tasaiseen tahtiin ilmestyvän viestejä tyyliin "tulipahan käytä pitkästä aikaa jatkiksessa, [insert valituksen aihe], eipähän tarvitse enää muutamaan vuoteen sielläkään vierailla"
Itse olen Vaihtoaition "kasvatti", reilut 2000 viestiä kirjoittelin parin vuoden aikana tuonne ennen kuin sain porttikiellon. Väittäisin, että tuo on Suomen toiseksi paras jääkiekkopalsta Jatkoajan jälkeen. Noin tuhat käyttäjää, toki aktiivisia about 100? Se hyvä puoli tuolla on, että palstasta muotoutuu tietynlainen tiivis perhe ja yhteisö, kun on mahdollisuus asettaa itselleen avatar nimimerkin seuraksi. Lisäksi viestejä ei tulvi tuonne yhtä paljon kuin tänne, joten palstan tapahtumista pysyy hyvin ns. kärryillä, kun kerran päivässä käy lukemassa lukemattomat viestit. Tämä ei ole mikään mainospuhe, kunhan vain kerroin halukkaille tuosta palstasta, kun kerran omakohtaista kokemusta löytyy. Eikä tuolla mitenkään erityisesti päivitellä Jatkoajan tekemisiä, yksi ketju löytyy Vapaan keskustelun puolelta, jossa käsitellään Jatkoaikaa ja toki välillä lainataan Jatkoajassa kirjoitettuja viestejä.
Itselle ainakin oli hyötyä, että löysin aluksi kaverini kautta tuon Vaihtoaition. Sinne sai rauhassa kirjoitella ja kehittyä kirjoittajana. Sitten vasta myöhemmin liityin Jatkoaikaan, kun alkoi löytyä enemmän omaa sanottavaa ja mielipiteitä. Harmittavaa, että hölmöilin itseltäni kirjoitusoikeudet pois tuolta, koska viihdyin tuolla todella hyvin. Olenkin nyt pyytänyt, että porttikieltoni kumottaisiin, mutta toistaiseksi tuloksetta. Kuitenkin olen osoittanut osaavani kirjoittaa laadukkaita tekstejä, joten toivottavasti jonakin päivänä voin olla osa sekä Jatkoaikaa että Vaihtoaitiota.
P.S. Vaihtoaition KHL-osio on ehkäpä Suomen laadukkain.