Onko olemassa jotain keinoa saada Windows-puhelimella Radio Ramonan kiekkoselostus kuuluviin, eli tuo tuolla Kiekkoradio | Kiekkoareena ?
Miten saa Google Chromella tuon joka toisen viestin välissä olevan "Ilmoitus" -kohdan pois?
Google shopista asennat Adblockin. Kyllä lähtee, mainokset.Miten saa Google Chromella tuon joka toisen viestin välissä olevan "Ilmoitus" -kohdan pois?.
Siskoni sai tässä lapsen ja olisin varmaan päätynyt kummiksi jos vielä kuuluisin kirkkoon, siskon suuntaan asia on selvä mutta syvästi uskonnolliselle isoäidillemme en ole viitsinyt tuo kirkosta eroamista mainostaa. Mitäs hyviä tekosyitä voisin keksiä jos alkaa kyselemään miksi en ole kummiksi ryhtynyt?
Tädit, sedät ja enot ovat lapselle läheisiä jo muutenkin. Nyt siskosi lapsi saa itselleen läheisiä aikuisia suvun ulkopuolelta. Näin meillä päätettiin lapsen kummeista: siis sukujen ulkopuolisia, jotta tulisi vähän diversiteettiä elikkäs monimuotoisuutta.Siskoni sai tässä lapsen ja olisin varmaan päätynyt kummiksi jos vielä kuuluisin kirkkoon, siskon suuntaan asia on selvä mutta syvästi uskonnolliselle isoäidillemme en ole viitsinyt tuo kirkosta eroamista mainostaa. Mitäs hyviä tekosyitä voisin keksiä jos alkaa kyselemään miksi en ole kummiksi ryhtynyt?
Siskoni sai tässä lapsen ja olisin varmaan päätynyt kummiksi jos vielä kuuluisin kirkkoon, siskon suuntaan asia on selvä mutta syvästi uskonnolliselle isoäidillemme en ole viitsinyt tuo kirkosta eroamista mainostaa. Mitäs hyviä tekosyitä voisin keksiä jos alkaa kyselemään miksi en ole kummiksi ryhtynyt?
Kyllä kummiksi pääse kirkkoon kuulumatonkin, mutta ei ns sylikummiksi.
Kyllä kummiksi pääse kirkkoon kuulumatonkin, mutta ei ns sylikummiksi.
Mikset liittyisi ristiäisten ajaksi, ja eroat sitten ennen vuodenvaihdetta? Näin itse tein. Venkoilua, mutta niin se on mummon kusetuskin.
En kuulu kirkkoon enkä näin ollen olisi koskaan virallinen kummi ollutkaan, mutta minua on silti kummiksi kysytty. Veljeni vieläpä, mutta kerroin rehellisen fiilikseni kummiudesta, eli en halua olla lapselle viran puolesta läheinen, vaan haluan muistaa ja tukea häntä vapaasti omasta tahdostani. Minä olen vieläpä niin huono teeskentelemään, että jos mulla ei henkilön kanssa synkkaa, en sitä osaa näytelläkään kuin toki olemalla normaalin kohtelias.Mitäs hyviä tekosyitä voisin keksiä jos alkaa kyselemään miksi en ole kummiksi ryhtynyt?
Eipä ole minua kummiksi kysytty, tosin olen kirkosta pariinkin kertaan eronnut. Voisin tietysti antaa antikristillisen kasvatuksen, ja sen voin antaa ihan pyytämättäkin. Oppisipa ajattelemaan itsenäisesti ja pohtimaan henkilökohtaisen uskon sekä järjestäytyneen uskonnon välistä ristiriitaa, johon väkinäisen ritualistiset kummijärjestelmät sopivat huonosti. Ennemmin spontaania yhteydenpitoa ja spontaania vastailua elämän suuriin kysymyksiin kuin väkinäistä kummilusikoiden kiikuttamista kerran vuodessa.
Jos joku mafiajärjestö kysyy, niin olisin käytettävissä "kummisedäksi" sanan toisessa merkityksessä. Täytyisi vain kaivaa jostain hevosen pää.
Teet siis tarjouksia joista ei voi kieltäytyä?Heh. Kummi olen parhaan kaverini molemmille pojille. Enemmän nimenomaan "Kummisetä" tyyppisenä, kuin perinteisenä kummina.
Mikäs tämä oikein on? Tällaisesta oli soitettu tänään duunin kiinteään numeroon, ja nopeasti tuli googleteltua.
Eli käytännössä kyseessä on melko pahamaineiselta kuulostava kuvio, jossa yritykset sponsoroivat pirun kalliin kuuloisia liikennevalistusvihkosia kouluihin. Onkos tämä kusetusta koko homma?
Onko tuo Ferrarilehti vielä voimissaan ja onko yksikään tälläinen keräilytuotteita sisältänyt lehti ollut elossa kovinkaan kauaa?
Noumena - The Great Anonymous Doom (High Quality) - YouTube
Kuka on tämä naislaulaja joka laulaa tässä Noumenan biisissä?