Oi missä, missä?
Tietenkin sinne, missä kaikki muutkin ovat jo käyneet kertomassa näkemyksensä kuumaan aiheeseen. Ville Peltosen pahoinpitely -ketjussa.
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Ville Peltosen pahoinpitely
Oi missä, missä?
Tietenkin sinne, missä kaikki muutkin ovat jo käyneet kertomassa näkemyksensä kuumaan aiheeseen. Ville Peltosen pahoinpitely -ketjussa.
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Ville Peltosen pahoinpitely
Miten eri sukunimet ovat syntyneet? Etunimethän keksii äiti ja isä, mutta miksi jonkun sukunimestä on tullut vaikkapa Arkivuo tai Ylipaino?
Jumalauta. Sukunimi = suvun nimi. Miksi jonkun suvun nimi on se mikä on?
kuka muistaa Stratos suklaan jota myytiin Suomessa monia vuosia sitten? Siniseen paperiin käärittyä "kuplasuklaata". Sitähän ei saanut moneen vuoteen koko maasta, Norjasta olisi pitänyt tilata. Nyt on kuitenki käynyt niin että kyseinen tuote on tehnyt comebackin! Täten kysynkin että onko joku sattunut näkemään tuota suussasulavaa keksintöä Jyväskylän alueella? Vinkkiä tänne kiitos, niin lähden maistamaan että vieläkö se tuottaa samanlaisia elämyksiä :P :D
selvitin että Panda on alkanut tuomaan niitä Suomeen. Tähän osasyynä on kuulemma ihmisten netissä tehdyt toiveet tuotteen palauttamiseksi, näin olivat Pandalta vastanneet. Hyvin varustetuista K-kaupoista löytyy ainakin. Lähden etsimään tänään :POliskohan ollut ihan Cittarissa täällä etelässä, joten tsekatkaa niiden valikoima. Jos ei ollut, niin ei sitten.
selvitin että Panda on alkanut tuomaan niitä Suomeen. Tähän osasyynä on kuulemma ihmisten netissä tehdyt toiveet tuotteen palauttamiseksi, näin olivat Pandalta vastanneet. Hyvin varustetuista K-kaupoista löytyy ainakin. Lähden etsimään tänään :P
Eikä sulla pitkä matka Vaajakoskellekaan ole, tehtaanmyymälästä luulisi löytyvän.
Mikä oli lihavan venäläisjääkiekkoilijan nimi? Tarkoitan siis semmoista kaveria, joka pelasi ainakin vielä muutama vuosi sitten. Taisi olla ihan järjettömän taitava, mutta joku sairaus teki ylipainoiseksi.
Itselläni olisi nyt mahdollisuus mennä harjoitteluun tuollaiseen pieneen laskettelukeskukseen. Luvassa olisi ennen kauden alkua erilaisia valmistelevia käytännön töitä esim. rinnealueella. Mitäköhän nämä työt on käytännössä?
Itse en pahemmin laskettelua harrasta, joten ei nyt heti tule mieleen, että mitä siellä tehdään ennen kauden alkua. Olisi vaan hyvä tietää, että mitä ne työt oikein ja sopiiko ne oman alan harjoitteluun (matkailu) vai ollaanko siellä lapio kourassa mäkeä tasoittelemassa?
Kävi Vaasassakin pelaamassa Sportia vastaan harjoitusottelun, niin voisi olettaa että samasta kaudesta on kyse. Oli todella mielenkiintoinen pelaaja, mailatekniikka todella hyvä ja nimenomaan maalin edestä oli täysin mahdoton siirtää. Harvinainen tapaus.Oli muuten huvittavan näköistä, kun Gomolyako parkkeerasi maalin eteen ja meidän (HIFK:n) pakit yrittivät siivota miestä tontilta ollen itse kokoajan perseellään. En muista oliko kyse jostakin harjoitusottelusta vai turnauksesta.
Olisiko mahdotonta kysyä sitä sieltä paikasta? "Pyhimys täällä moro. Minulle tarjottiin mahdollisuutta tulla harjoitteluun teille ja haluaisinkin kysyä, että millaisia nämä ennen kauden alkua olevat käytännön työt oikein ovat? Olen tulossa matkailualan harjoitteluun ja siksi mietinkin, että soveltuvatko ne harjoitteluuni."
Luulen, että tuolla pääset jo aika pitkälle.