Nyt on vissiin taannoin tullut Antonius ja Kleopatra suomeksi. Rooman valtakunnan tuhon ja Caesar-opuksen muistan ainakin lukeneeni, ja helvetin hyviä kyllä olivat.Vituttaa, kun noita Adrian Goldsworthyn kirjoja suomennetaan niin kitsaasti, sieltä meinaan löytyisi!
Nyt on vissiin taannoin tullut Antonius ja Kleopatra suomeksi. Rooman valtakunnan tuhon ja Caesar-opuksen muistan ainakin lukeneeni, ja helvetin hyviä kyllä olivat.
Nopeasti vilkaistuna taitaapi olla tämä kirja, joka toiveesi täyttäisi. Ei kun toivomaan, että joku suomentaisi. Tai sitten alkukielisen kimppuun.Omistan jo kaikki ja lukenutkin olen jo pariin kertaan tuon Rooman valtakunnan tuhon. Helvetin hyvä kirjoittaja, joka tietää noista asioista paljon.
3 jannua perustaa oy:n, yhdellä jannulla on luottotiedoissa merkintä, nyt tämä jannu haluaa minun olevan se johtohahmo yrityksessä, siihen en suostu kovin helpolla. Mites jos pistämme tämän perustajan olemaan se johtohahmoke ja kun on luottotiedoissa häikkää niin mitenkä se ihan rehellisesti vaikuttaa osakeyhtiön pyörittämisessä? Onko ihan tuhoontuomittu skenaario vai pitääkö minun nyt sitten uhrautua?
Tarttui tuosta lähikaupasta mukaan tuote nimeltään kiuaspussi. Olin jo pussiin heitellyt makkaraa ja kavereitaan, mutta tämän jälkeen huomasin ettei tuota saisi laittaa suoraan kiuaskiville. Pitäisi joku helvetin keinu viritellä kuvan mukaan kiukaan päälle, jossa tuo pussi olisi. Käynkö siis nyt ottamassa tuon kiuaspussin pois kiukaalta ja syön ruoat kylminä, vai voiko tuon pussin antaa levätä kiuaskivien päällä?
Mitä tuolla "johtohahmolla" tarkoitetaan?
Mutta varmaan se yleisin tapa on joka tapauksessa, että joku päätyy hallituksen puheenjohtajaksi ja joku toinen toimitusjohtajaksi.
Foliohan on paljon parempi vaihtoehto, mutta kyllä mä ainakin olen laitttanu tollasen kiuaspussin suoraan myös kiukaalle. Täytyy vaan olla varovaisempi siinä, että ei mitään karmeita löylyjä ainakaan samaan aikaan ota. Mieto lämpö kiukaassa ja välillä pientä löylyä, niin siinä se menee. Omalla vastuulla toki ;)
Osta ensi kerralla. Siitä saa väsättyä sellaisen kivan hatun, joka torjuu vihamieliset henkiset yhteydenotot vierailta, ihmistä älykkäämmiltä organismeilta. Sitä kannattaa myös kieritellä kenkien ympärille ettei maasäteily vaikuta liikaa.Foliota en tajunnut edes ostaa
Osta ensi kerralla. Siitä saa väsättyä sellaisen kivan hatun, joka torjuu vihamieliset henkiset yhteydenotot vierailta, ihmistä älykkäämmiltä organismeilta. Sitä kannattaa myös kieritellä kenkien ympärille ettei maasäteily vaikuta liikaa.
Ei voi olla mikään muu kuin badgerbadgerbadger.com.Haussa on se sivu jossa vilisee paljon mäyriä ja taustalla soi joku dancetranse biisi. Kiitos!
Pisteet ensinnäkin tärkeästä loppukaneetista.Mikä helvetti se hämärä nettipeli oli missä piti klikkailla vain ruutua ja sieltä sai availtua esim ovia sun muita ja ei näitä pelejä tainnut olla kuin kolme? Ekassa osiossa taisi olla joku tykki millä ammuttiin jotain siltaa ynnämuuta, availtiin klikkaamalla jotain ikkunoita ja oliko siellä pelissä jotain pikku ukkojakin? Oikein klikkailemalla siis aina pääsi eteenpäin.
Selkee selitys, nimikin oli mun mielestä simppeli. ps. en ole aineissa.
Kuis nollaverokortin kanssa on, voiko sellaisen hommata tammikuuksi ja samalla sopia, että maksaa loppuvuoden korjatulla prossalla? Kyseessä olisi siis yhden kuukauden tapaus, koko vuotta en tässä yritä kikkailla vapaaksi.
Toi juttu oli lapsellinen ja kulunut jo 1980-luvulla ollessani ala-asteella.Kumpaa IFK-fanit tässä Suomi-Ruotsi pelissä kannustavat? Suomella on Granlund ja Peltonen, mutta vastassa Ruotsi.
En tiedä kuinka pahasti olet nukkunut historian tunneilla, mutta selvennettäköön vielä sen verran, että Venäjällä perustettiin bolsevikkipuolue vasta 1900-luvun alussa, jolloin HIFK oli jo perustettu. Ja ei: bolsevikkipuolueen perustaminen ei ollut seurausta IFK Helsingforsin perustamisesta.Eli tarkoittanet kyseessä olevan enemmänkin kommunismin kannattamisen toverillisena aatteena kuin tietyn maan?
"Näkökyvyn tulee olla kummallakin silmällä erikseen vähintään 0,2 ilman silmälaseja ja piilolinssejä sekä silmälasein tai piilolinssein korjattuna kummallakin silmällä erikseen vähintään 1,0."
Mitä tuo tarkoittaa? Mitä lukuja nuo ovat?
Visus-arvoista on kyse. Eli mitä suurempi arvo sen tarkempi näkö. Tässä vielä tulostettava visustaulu ohjeineen.Mutta miten nämä luvut ja nuo raja-arvot synkataan? Kuka osaa olla optikkona?