Mites pitäisi toimia kun poika osti pelin tänään Prismasta ja kotiin tullessa huomasi että pelin levy oli täynnä naarmuja. Prismassa ei peliä suostuttu vaihtamaan, kun pelin muovit oli otettu pois. Aika vaikea olisi ollut havaita tuo vika pakkausta avaamatta. Poika kävi vielä äitinsä kanssa ettei syy ollut sekään että olisivat pompottaneet nuorta poikaa.
Tarvitseeko ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen tai johonkin vastaavaan? Poika on kuitenkin tehnyt töitä tuon pelin eteen joten aika paska homma on.
Uskoisin, että on aika isän mennä Prismaan ilman poikaa selvittelemään tätä asiaa. Toivottavasti en tasa-arvovaltuutettua nyt suututa mutta se on ihan eri asia, kun mies - mielellään vielä vähän hintelää jämäkämpi tapaus - menee esittämään tällaisessa tapauksessa asian oikeilla äänenpainoilla.
Prismalle ei varmasti ole tuon pelin vaihtaminen yhtä iso taloudellinen menetys, kuin se, että vaikka paikallislehti saisi vihiä Prisman törkeästä toiminnasta nuorta poikaa kohtaan.
Mahdotonta siis sanoa missä on ollut vika, koska en halua väittää pojan äidin olevan yhtä helposti kaupan toimesta ympäripuhuttavissa kuin nuori poika voisi olla. Sanavalmiita naisiakin on olemassa paljon.
Siitä huolimatta kehottaisin pojan isää tekemään visiitin ja mieluiten tosiaan ilman poikaa, jotta poika ei opi uusia vääriä sanoja...
Se kuluttajaneuvoja yleensä on kyllä taikasana näissä keskusteluissa.