Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Miksi lähes kaikilla vastaantulijoilla on nykyään kaulahuivi kaulassaan vaikka olisi lämpöä päälle 15 astetta?
Onko se Millwallin kaulahuivi?
Miksi lähes kaikilla vastaantulijoilla on nykyään kaulahuivi kaulassaan vaikka olisi lämpöä päälle 15 astetta?
Kiitos. Olin lähes täysin varma että näin tämä juurikin on, nyt olen sitten ihan täysin varma.Ihan sysipaska! Minulla on näkynyt se nyt n. 4kk, ja tasan kaksi kiinnostavaa ohjelmaa on sinä aikana tullut. (Top 50 guitar legends ja joku Metallica dokkari) Itse siis kuuntelen myös raskaampaa rokkia ja metallia.
Valtaosa ohjelmista ja soitettavasta musasta on juuri tuota kenkiin tuijottelu musaa. Tosi rankkaa..
Ei kannata sitä ottaa mix-pakettiin.
Kiitos. Olin lähes täysin varma että näin tämä juurikin on, nyt olen sitten ihan täysin varma.
Aika yllättävää on ollut se, että tulee varsin usein vietettyä perjantai-iltaa rouvan kanssa punaviiniä latkien (tämä ei yllätys) ja VH1-kanavaa katsellen. Poppiahan sieltä tulee, mutta yleensä aina joku Top 50-joku ja ne ovat kyllä olleet varsin kiinnostavia.
Sitten huvitusta voi vielä lisätä sillä että ensin muistellaan "mitäs tälle ja tälle bändille/laulajalle/muulle tapahtuikaan", ensin väitellään ja kinataan ja sitten katsotaan kaikkitietävästä Wikipediasta kuis se oikein olikaan. Ja minä vuonna.Mä olen jäänyt koukkuun VH1 Classic kanavaan, joka toimii mun kämpässä nykyään tausta musiikkina, jos ei muuta ohjelmaa tule. Sieltä tulee takavuosien suurempia ja pienempiä hittejä omasta lapsuudesta ja nuoruudesta.
Kaikkea ei pitäisi tunnustaa diggaavansa, mutta aikamoisia nostalgia fiiliksiä tämän kanavan tarjonnasta saa, toiset hyviä ja toiset vähemmän hyviä.
Vanhat musavideot ja niiden alkeellisuus verrattuna nykypäivän spektaakkelehin, on aika hupaisaa.
Kyllä jatkis on kätevä. Kiitos levyn myyneelle nimimerkille! Hyvin soi.Myisikö joku minulle sopuhintaan Anthraxin Sound of white noise-cd:n? Tuntuu olevan loppu joka paikasta enkä millään viittis lähteä divareihin etsiskelemään. Ja kaikki verkkokaupat ovat täynnä huijareita, toisin kun täällä jatkiksessa jossa jokaisen nimimerkin taakse kätkeytyy lämmin sydän.
Kympillä vaikka?
Montako tuotantokautta Life on Mars TV-sarjaa on tehty?
Googleta en spoilerien pelossa.
Sekä USA:n että brittien versiota kumpaakin vain yksi kausi?
Montako tuotantokautta Life on Mars TV-sarjaa on tehty?
Googleta en spoilerien pelossa.
Sekä USA:n että brittien versiota kumpaakin vain yksi kausi?
Siihen yhteen se jää, kun tarina loppuu siihen vikaan jaksoon. Toki sarjalle on tehty Englannissa ihan kelvollinen jatko. David Bowie-nimellä jatketaan, eli Ashes to ashes. Sama idea, eri päähenkilö.
All right. Saako tällä palstalla kiittää vai tulkintaako se turhaksi viestiksi? Kokeilen kuitenkin onneani. Kiitos kummallekin.Brittiversiota on tehty kaksi kahdeksan jakson kautta, eli 16 jaksoa yhteensä. Jenkkiversiota yksi 17 jakson kausi.
Briteissä nuo tuotantokaudet on yleensäkin aika lyhyitä sarjassa kuin sarjassa.
Minulla on mahdollisuus lunastaa duunista Rolandin Jazz chorus 120-vahvistin. Kunto ei ole kovin hyvä, joten joudun viemään sen joka tapauksessa huoltoon.
Kuinka paljon siitä kannattaa maksaa?
Siitä vaan vastausta perkamaan:Kuinkahan nuo tekijänoikeusasiat menevät tuotteiden kotisivuilla olevista kuvista?
Tämän olen vaan nähnyt aiemmin Youtubessa, mutta en tiedä noista hakusanoista. Mitenhän tuon voisi löytää
Ainakin tässä videossa on esimerkkiä siitä kuinka tuoppi täyttyy nopeasti pohjan kautta.
Linkki vie youtubeen.
No kun olen tuota tonkinut niin monesta paikasta, mutta joka paikassa puhutaan vain jostain yksityishenkilön kuvaamisesta. Etsitään nyt vielä tuolta.
Kuinkahan nuo tekijänoikeusasiat menevät tuotteiden kotisivuilla olevista kuvista? Meinaan siis voinko käyttää vaikkapa iPhonen tai Noksun kuvaa koulun oppilaslehdessä, jos kuva on nasautettu netistä?
Loppujen lopuksi löysin tuolta kohdan, jonka perusteella saisimme käyttää kuvia lehdessämme sitaattioikeuden perusteella, koska kyseiset kuvat liittyvät oleellisesti juttujen aiheisiin. Pitää vain lähteet tyrkkiä näkyville. Vailla parempaa tietoa aion näin toimia. Olkoon kanssani ikuturso, äijönpoika.