Kiitoksia jelpistä! Pitääpä tutkia tarkemmin.Saako olla muovisia?
Vihreitä muovisia tikkuja löytyy kuulema ihan apteekista:
http://www.hammasvaline.fi/suun_kotihoito/tuotteet_kotihoitoon/hammastikut
Kiitoksia jelpistä! Pitääpä tutkia tarkemmin.Saako olla muovisia?
Vihreitä muovisia tikkuja löytyy kuulema ihan apteekista:
http://www.hammasvaline.fi/suun_kotihoito/tuotteet_kotihoitoon/hammastikut
Entä jos minulla olisi lapsia, nehän eivät saisi nukuttua. Hiljaisuushan saapunee klo 23 mutta saako sitä ennen vaikka katyjyrätä kämppäänsä klo 7-23 välisenä aikana?
T: nimim. lehmän pään ostoonko
Kyllähän tuo varmaan taloyhtiö kohtaista on, mutta ainakaan meillä ei saa enää klo 19 jälkeen pitää suurta mekkalaa. 23-06 on sitten varsinainen hiljaisuus.
Osaako kukaan palkanlaskija sanoa, että miten menee lomarahat jos palkka on noussut kuukautta aiemmin? Lasketaanko joku keskiarvo vai tuleeko ne tuon uuden palkan mukaan? Liitto on PAM jos se ketään kiinnostaa..
Yläkerran naapurini päätti tässä Suomen pelin loppuvaiheessa jälleen jatkaa kidnappauslaatikkonsa rälläköimistä ja vasaroimista. Tai sitten remontoi.
Osaiskohan joku kertoa. Mummoni on lentämässä Suomen sisällä, eikä sillä taida olla mitään virallista henkilöllisyystodistusta. Onnistuuko tuo matka? Tietenkin muualtakin voisin kysellä, mutta ajattelin nyt ensin täältä kokeilla josko jollakin olisi jotain tietoa tai kokemuksia tuollaisesta.
Mä olen ihan kädetön tämän Excelin kanssa. Miten saa Excel 2007:ssa asetettua solun niin, että tietosisällön lisääntyessä koko rivi laajenee, eikä osa datasta mene naapurisolun puolelle tai jää piiloon?
Mä olen ihan kädetön tämän Excelin kanssa. Miten saa Excel 2007:ssa asetettua solun niin, että tietosisällön lisääntyessä koko rivi laajenee, eikä osa datasta mene naapurisolun puolelle tai jää piiloon?
On: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=3186801Onko täällä olemassa ketjua, missä voi pyytää apua matematiikan ja fyysikan tehtävien ratkaisemiseen...?
No laitetaan tänne sitten, eli:
1) Koiravaljakko vetää lumisella vaakasuoralla tiellä rekeä, jonka massa kuormineen on 210 kg. Lumen ja reen jalasten välinen liikekitkakerroin on 0,095. Koirien rekeen kohdistama voima on vaakasuora. Kuinka suurella voimalla koirat vetävät, kun reen kiihtyvyys on 0,13 m/s2? Putoamiskiihtyvyys on 9,81 m/s2.
Lukion 4.kurssiako?
No laitetaan tänne sitten, eli:
4) Mitkä ovat loogisesti kaksi seuraavaa kirjainta alla olevassa sarjassa (ja miksi)?
A E F H I K L M
Sanotaan vaikka näin, että lukion 4.kurssista on jo 20 vuotta aikaa... ;)
Juu ja kiitoksia tuosta vastauksesta.
Tuntipalkkalaisella poissaolon palkkana käytetään KTA:ta (keskituntiansiota) eli kuukausi sitten noussut palkka vaikuttaa tähän hiukkasen. KTA lasketaan siis viimeisen 3kk palkasta, ja siihen sisältyy jatkuvat lisät (vuoro-, olosuhde-, lauantailisät jne).Osaako kukaan palkanlaskija sanoa, että miten menee lomarahat jos palkka on noussut kuukautta aiemmin? Lasketaanko joku keskiarvo vai tuleeko ne tuon uuden palkan mukaan? Liitto on PAM jos se ketään kiinnostaa..
Tuo ei tainnut mennä oikein. Lähtönopeus oli 8,8 m/s, loppunopeus 0.3) a) v=s/t => s=vt=8,8m/s*22s
Tuo ei tainnut mennä oikein. Lähtönopeus oli 8,8 m/s, loppunopeus 0.