Vastaus lienee "istuallaan".Mikä voisi olla vastaus tähän arvoitukseen: Vanha mies istui kalliolla. Käki kukkui. Kuinka vanha mies oli?
Olen ihan liian blondi näihin...
No niinpä tietysti.Vastaus lienee "istuallaan".
Minulle tehtiin kahdeksan viikkoa sitten oikeaan nilkkaan kyseinen operaatio...
Joo, kiitokset vaan infosta. Oliko sinulla muuten miten pahassa kunnossa tuo nilkka ennen leikkausta (jos saa kysyä), eli oliko sinulla minkälainen vamma taustalla? Ja miten tuo homma kokonaisuudessaan eteni, eli menitkö yksityiselle lääkärille suoraan vai miten?
Mikä on halvin tapa lentää Hong Kongiin joulu-tammikuussa? Kannattaako lentää Helsingistä, vai jostain Frankfurtista tai Pariisista?
Mikäli voit odottaa tammikuun loppupuolelle, niin matkamessuilta voit myös löytää oikein kivan hinnan tuolle reissulle.
Matkamessuilta ei löydä mitään semmoista tarjousta mitä ei löytäisi internetistä. Aivan uskomattoman turha tapahtuma muutenkin.
Mikä voisi olla vastaus tähän arvoitukseen: Vanha mies istui kalliolla. Käki kukkui. Kuinka vanha mies oli?
Olen ihan liian blondi näihin...
Nyt saa joku viisas selittää että hölmömpikin tajuaa. Selityksen jälkeen sitä tietysti tajuaa typeryytensä, vastaus on silmien edessä mutta sitä ei näe.Vastaus lienee "istuallaan".
Nyt saa joku viisas selittää että hölmömpikin tajuaa. Selityksen jälkeen sitä tietysti tajuaa typeryytensä, vastaus on silmien edessä mutta sitä ei näe.
Nyt saa joku viisas selittää että hölmömpikin tajuaa. Selityksen jälkeen sitä tietysti tajuaa typeryytensä, vastaus on silmien edessä mutta sitä ei näe.
Kuinka eli miten. Siinä se.
Tulossa kaveriporukan mailapeli/saunailta ja viriteltiin ajatusta siitä, että olisi hauska, jos porukalle voisi jakaa t-paidat, jossa edessä jokin esim. yksiväripainatus (merkin tekisin itse).
Kysymys kuuluukin, että kun autolla on tietty katsastusaikaväli, niin jos sen katsastaa esim. sen aikavälin alkuvaiheessa, pysyykö se aikaväli seuraavana vuonna samana, vai muuttuuko se sen mukaan, että missä vaiheessa kärryn on käynyt syynäyttämässä?
Mikä on Sveitsin the asuntomyynti(vuokra)portaali tyyliin Etuovi.com?
edit. www.homegate.ch näyttäisi olevan the saitti.
Onko kukaan koskaan tehnyt onnistuneesti vaikkapa pitkävetoa Veikkauksen nettipalvelussa käyttäen Nokian E90 -luurin selainta, tai mitä tahansa selainta mikä vehkeessä pyörii?
Miten toimii pankkisiirto ulkomaan(saksan)tilille? Tällaiset tuli tilauksesta sähköpostiin:
Txxx Kxxx
Purpose for payment: 20081023-26086-15157
IBAN: DE22700100800786785808
BIC: PBNKDEFF
Laitanko tuon IBAN:n kokonaisuutena siihen vastaanottajan tilinro-kohtaan? Mitä muuta? Mikäs tuo BIC on?