Töölö kirjoitti:Tuleeko ens yönä kapakoissa pilkku 02.30 talviaikaa?
Koska siitä puol tuntia eteenpäin onkin kellot jo 04.00.
Varmistelen vaan kun ei ole varmaa tietoa.
SR kirjoitti:Tämän mukaan "alin korkea-aste" käsittää "mm. agrologin, hortonomin, artenomin ja sairaanhoitajan tutkinnot, jotka eivät ole ammattikorkeakoulututkintoja".
varjo kirjoitti:Hmm, että agrologeja, hortonomeja, artenomeja ja sairaanhoitajia olisi 11,5 % väestöstä...oudolta tuntuisi. Etenkin kun eivätkös ainakin nykysairaanhoitajat mainosta tutkintoaan AMK-lisätekstillä.
Tietenkin voi olla niin, että alin korkeakoulututkinto tarkoittaa juuri AMK-tutkintoja ja alempi sitten kanditason yliopistotutkintoja. Tosin eivät taida prosentit natsata silloinkaan.
Ainakin minun oli kesäajassa automaattisesti. Onko tietokoneen kello kesäajassa?hanu kirjoitti:Sekalainen onlineri kysymys: Miten palstan kellon saa kesäaikaan? On aiemmin mielestäni muuttunut automaattisesti.
fastasashark kirjoitti:Ainakin minun oli kesäajassa automaattisesti. Onko tietokoneen kello kesäajassa?
Oletko muuten katsonut mitkä asetukset sinulla on täällä. "Tunnista kesä- ja talviajan asetukset automaattisesti"hanu kirjoitti:On. Sitähän minä tässä ihmettelenkin.
Minulla on tuo asetus päällä ja tietsikan kello ajassa, Jatkoaika silti ei.fastasashark kirjoitti:Oletko muuten katsonut mitkä asetukset sinulla on täällä. "Tunnista kesä- ja talviajan asetukset automaattisesti"
Twite kirjoitti:Minulla on tuo asetus päällä ja tietsikan kello ajassa, Jatkoaika silti ei.
varjo kirjoitti:Jos sattuisi olemaan käsien ulottuvilla ultraäänipesuri ja jonkinlainen tarve puhdistää kännykkää, niin mitä pitäisi ottaa huomioon?
Asetoni taitaa olla liian stydiä kännykän muoveille, joten onko homma ok, jos täyttää altaan etanolilla ja heittää kännykän sinne? Sitten vaan surisemaan ja se siitä, vai tarvitseeko tehdä jotain muutakin?
D - fence kirjoitti:Eli lyhykäisesti: pitäisi suorittaa tällainen IBAN maksu espanjaan. Voinko maksaa sen omalta verkkopankilta, vai pitääkö mennä pankin tiskille? Kaikki tarvittavat muut numerot ja koodit pitäisi löytyä.
Kiitos todella nopeasta vastauksesta!!Hack kirjoitti:Kyllä voit maksaa verkkopankilla. Valitse maksuista "EU-maksu tai ulkomaanmaksu". Sieltä löytyy lisää ohjeita siihen, että mikä numerosarja kuuluu mihinkin kohtaan.
Ei tarvitse välttämättä olla tislattua vettä, vaan ihan tavallinen vesijohtovesi riittää. Sopiva pesuaine mukaan ja veden lämmitys päälle, niin puhdasta tulee. Meillä löytyy töistä ko. laite ja kokemusta on asian suhteen. Veden lämpötilaksi olen yleensä asettanut n. 60 astetta.Brunberg kirjoitti:Tislattu vesi?varjo kirjoitti:Jos sattuisi olemaan käsien ulottuvilla ultraäänipesuri ja jonkinlainen tarve puhdistää kännykkää, niin mitä pitäisi ottaa huomioon?
Asetoni taitaa olla liian stydiä kännykän muoveille, joten onko homma ok, jos täyttää altaan etanolilla ja heittää kännykän sinne? Sitten vaan surisemaan ja se siitä, vai tarvitseeko tehdä jotain muutakin?
Yläpalkissa on kohta "Haku", ja sieltä alhaalta "tarkennettu haku". Sinne voi asettaa paljon reunaehtoja haulle.Vintsukka kirjoitti:Voiko tällä palstalla jotenkin kätevästi etsiä tietyn nimimerkin lähettämiä viestejä jostain tietystä ketjusta. Jos nyt esim. haluan etsiä omia viestejäni Vitutusketjusta, en ihan heti keksinyt muuta tapaa kuin selata kaikki 754 sivua läpi ja etsiä omat viestit tai sitten kahlata läpi kaikki reilu 1300 lähettämääni viestiä ja poimia sieltä oikeaan ketjuun liittyvät viestit (eikä haku edes näytä niitä kuin 500 viimeisintä).
Ihan tosi? Vielä kun neuvot kuinka tarkennetulla haulla voi etsiä yhden nimimerkin viestit jostain tietystä ketjusta niin olen iloinen.Aeroman kirjoitti:Yläpalkissa on kohta "Haku", ja sieltä alhaalta "tarkennettu haku". Sinne voi asettaa paljon reunaehtoja haulle.
pernaveikko kirjoitti:Saako kerrostalossa pestä pyykkiä tähän aikaan?
Meni jo tosin, koska ei viitsi likasissakaan huomenna kulkea, mutta ihan ensi kertaa ajatellen? Mielestäni en kuule milloin naapurit pesevät omansa, joten joko minulla on huono kuulo tai sitten ne eivät pese ollenkaan. Tai sitten siitä ei vain ole mitään häiriötä.
Ei ole popsahtanut vieläkään aikaan. Pitänee laittaa kesäksi asetuksiin väärä aikavyöhyke. Tosin cobolhan jyrää meitin lomalle muutenkin tuossa tuokiossa että eiköhän se vajaa viikko menisi näinkin.hanu kirjoitti:Minulla tuo kello popsahti oikeaan aikaan ihan itsestään tässä joskus viimeisen tunnin aikana.
t. hanu
Oletkos sulkenut sivua välillä?Twite kirjoitti:Ei ole popsahtanut vieläkään aikaan. Pitänee laittaa kesäksi asetuksiin väärä aikavyöhyke. Tosin cobolhan jyrää meitin lomalle muutenkin tuossa tuokiossa että eiköhän se vajaa viikko menisi näinkin.
Jollei jollakulla ole vielä jotakin muuta ideaa että miten saisin Jatkiksen kellon kesäaikaan?
Avaat ketjun, josta haluat viestejä hakea ja sieltä löydät "Hae tästä ketjusta", josta pääset kätevästi tarkennettuun hakuun yms. Eli ketju pitää avata ensin, ei löydy alkuvalikosta.Vintsukka kirjoitti:Ihan tosi? Vielä kun neuvot kuinka tarkennetulla haulla voi etsiä yhden nimimerkin viestit jostain tietystä ketjusta niin olen iloinen.
Aeroman kirjoitti:Ei tarvitse välttämättä olla tislattua vettä, vaan ihan tavallinen vesijohtovesi riittää. Sopiva pesuaine mukaan ja veden lämmitys päälle, niin puhdasta tulee. Meillä löytyy töistä ko. laite ja kokemusta on asian suhteen. Veden lämpötilaksi olen yleensä asettanut n. 60 astetta.