Derby kirjoitti:Mikä on tämä uusi muotivillitys tupakoitsijoiden keskuudessa johon suureksi harmikseni olen itsekin sortunut. Eli ennen römpsän sytyttämistä pitää puhaltaa siihen filtteriin. Mitä sillä haetaan?
Historiallisesti rusahduksen tarkoitus on todistaa ympäröivälle sakille että nyt avattava pullo on aitoa Alkon pullottamaa tavaraa alkuperäisessä lantraamattomassa muodossaan.Lawless kirjoitti:Tuosta filtterikysymyksestä tulikin mieleeni, että mitä viinapullon pohjan kolauttaminen kyynärpäähän ennen sen avaamista hyödyttää? Tosiaan olen vielä sen verran juniori näissä viina-asiossa.
Twite kirjoitti:Historiallisesti rusahduksen tarkoitus on todistaa ympäröivälle sakille että nyt avattava pullo on aitoa Alkon pullottamaa tavaraa alkuperäisessä lantraamattomassa muodossaan.
Paitsi jos rusahdus kuuluu siitä kyynärpäästä. Sattuuhan näitä.Twite kirjoitti:Historiallisesti rusahduksen tarkoitus on todistaa ympäröivälle sakille että nyt avattava pullo on aitoa Alkon pullottamaa tavaraa alkuperäisessä lantraamattomassa muodossaan.
Ei tosiaankaan mikään uusi muotivillitys, vaan juurikin "ei-toivottujen epäpuhtauksien" - purut, nukka, yms. - poistamiseksi fltteriin on puhallettu ainakin koko mun tupakointini ajan, ens syksynä jo kakskymmentä vuotta.Derby kirjoitti:Mikä on tämä uusi muotivillitys tupakoitsijoiden keskuudessa johon suureksi harmikseni olen itsekin sortunut. Eli ennen römpsän sytyttämistä pitää puhaltaa siihen filtteriin. Mitä sillä haetaan?
Twite kirjoitti:Historiallisesti rusahduksen tarkoitus on todistaa ympäröivälle sakille että nyt avattava pullo on aitoa Alkon pullottamaa tavaraa alkuperäisessä lantraamattomassa muodossaan.
Tuo ei ole hauskaa edes 9,9 Richterin krapulassa.teemu73 kirjoitti:Tuli mieleen yks vanha sketsi Soitinmenoista missä se toinen akka yritti avata kossupulloa kyseisellä tekniikalla. "Jotenkin näin ne pojat teki". Ja sitten pullo paskaksi lattialle.
Minä, jos on rahaa. En ole homo.Vuokralainen kirjoitti:Kuka helvetti menee George Michaelin keikalle olympiastadionille heinäkuussa? Homot?
Murmeli kirjoitti:Minä, jos on rahaa. En ole homo.
Oli muuten vitun tyhmä heitto.
Itse itselleni vastaten, mikäli jollain muulla sattuu olemaan vastaavia vikoja:sampio kirjoitti:Kuinka tuota tulisi hoitaa vai paraneeko se aikanaan, ellei kovin pahasti rasita sitä?
George Michaelin Faith -albumi on yksi parhaimmista. En tiedä riittääkö tuotanto täyttämään stadionin mutta maistuisi kyllä keikka, mikäli rahaa jostain löytyy.Vuokralainen kirjoitti:Samalla viestillä tunnustan olevani väärässä, sillä kyllähän stadikka täyteen tullaan ilmeisesti myymään herran musiikillisien ansioiden johdosta, joista itse en mitään ymmärrä. Toi homo juttu oli liiallista.
Hazardipakki kirjoitti:Tulipa tuosta Urheilukanavan nyrkkimätöstä mieleen, että onko Klitschkon veljesten tohtorintutkinnot todellakin "oikeita", eikä vain ostettuja tai lahjaksi saatuja? Wladimir esim. väitteli itsensä tohtoriksi jo 24-vuotiaana. Ei sillä, että kaikki nyrkkeilijät olisivat puupäitä, mutta on vaan aika huikea suoritus menestyä loistokkaasti sekä urheilussa että yliopistomaailmassa.
Hazardipakki kirjoitti:Tulipa tuosta Urheilukanavan nyrkkimätöstä mieleen, että onko Klitschkon veljesten tohtorintutkinnot todellakin "oikeita", eikä vain ostettuja tai lahjaksi saatuja? Wladimir esim. väitteli itsensä tohtoriksi jo 24-vuotiaana. Ei sillä, että kaikki nyrkkeilijät olisivat puupäitä, mutta on vaan aika huikea suoritus menestyä loistokkaasti sekä urheilussa että yliopistomaailmassa.
Wikipedia (joka tietysti lähteenä ei ole kaikkein luotettavimpia) kertoo näin:Hazardipakki kirjoitti:Tulipa tuosta Urheilukanavan nyrkkimätöstä mieleen, että onko Klitschkon veljesten tohtorintutkinnot todellakin "oikeita", eikä vain ostettuja tai lahjaksi saatuja? Wladimir esim. väitteli itsensä tohtoriksi jo 24-vuotiaana. Ei sillä, että kaikki nyrkkeilijät olisivat puupäitä, mutta on vaan aika huikea suoritus menestyä loistokkaasti sekä urheilussa että yliopistomaailmassa.
He studied sports science and philosophy and received a doctorate degree in sports science from the University of Kiev in January 2001.
Simon kirjoitti:Paitsi jos rusahdus kuuluu siitä kyynärpäästä. Sattuuhan näitä.
avatar kirjoitti:Jos käy sovitulla tapaamisella tulevan mahdollisen kesätyöpaikan vuoksi ja sovitusti lähettää sähköpostilla CV:n ja lyhyen esittelyn vielä itsestään niin mikä on sopiva aika odottaa, että voi soittaa kyseiselle työnantajalle vaikuttamatta yli-intopinkeeltä hörhöltä?
avatar kirjoitti:Jos käy sovitulla tapaamisella tulevan mahdollisen kesätyöpaikan vuoksi ja sovitusti lähettää sähköpostilla CV:n ja lyhyen esittelyn vielä itsestään niin mikä on sopiva aika odottaa, että voi soittaa kyseiselle työnantajalle vaikuttamatta yli-intopinkeeltä hörhöltä?