expertti kirjoitti:Miksi päivän trio on suljettu? Onko Jokeribussi kenties jättänyt matkalle?
Twite kirjoitti:Koska USA:ssa on presidentin vaalit ja onko vaalipäivä vapaapäivä?
teemu73 kirjoitti:Veikkauksen sivut kertoo: Kohde on suljettu kokoonpanomuutosten takia.
expertti kirjoitti:Ei jymmärrä, en mä kyllä huomaa mitään ihmellisyyksiä kokoonpanoissa...
expertti kirjoitti:Miksi päivän trio on suljettu? Onko Jokeribussi kenties jättänyt matkalle?
Sopiva kappale? Mitä lie tarkoittaakaan, mutta ehdottaisin oman maun pohjalta sellaisia tunnetumpia kipaleita kuin 'One' tai vaikkapa 'Sunday Bloody Sunday'. Ensin mainittu on hieman hitaampi ja jälkimmäinen hieman rokkaavampi, jos näin voidaan sanoa. Hienoja biisejä molemmat.Simba kirjoitti:Täytyisi pitää musiikissa esitelmää ja tarkoitus olisi soitaa yksi U2:sen kappale, ja kun en paljoa U2 kuunnellut niin mikä olisi sopiva kappale soitettavaksi?
Omasta mielestäni U2:n paras biisi kautta aikojen on One.Simba kirjoitti:Täytyisi pitää musiikissa esitelmää ja tarkoitus olisi soitaa yksi U2:sen kappale, ja kun en paljoa U2 kuunnellut niin mikä olisi sopiva kappale soitettavaksi?
Simon kirjoitti:Sopiva kappale? Mitä lie tarkoittaakaan, mutta ehdottaisin oman maun pohjalta sellaisia tunnetumpia kipaleita kuin 'One' tai vaikkapa 'Sunday Bloody Sunday'. Ensin mainittu on hieman hitaampi ja jälkimmäinen hieman rokkaavampi, jos näin voidaan sanoa. Hienoja biisejä molemmat.
-Niks- kirjoitti:Kestänyt pari päivää. Onkohan vain ientulehdusta? Ei taas viitsisi turhankaan takia lääkärille mennä.
scholl kirjoitti:Mulla oli viisaudenhampaan takana kerran samantyyppinen särky. Olin ihan varma, että hammas oli paskana, kun niin kovasti särki. No joku tulehdus vain. Oral-B:llä piti kurlata muutama päivä. Sillä se meni ohi.
HerraHermanni kirjoitti:Opintotuet.... Monen aikaan ne kolahtaa tilille aina kuukauden 4. päivä tai seuraavana arkipäivänä?
1Timer kirjoitti:Outoa, etta pidat esitelman bandista, jota et tunne...
Lukkoseppä kirjoitti:Mitenkäs se meni, kännykän numeroluettelon kopiointi puhelimesta kortille. Onnistuin siinä muistaakseni joskus, mutta nyt en keksi että miten se tehtiin. Puhelin on Nokia 6230i.
CDON näyttäisi kauppaavan "Rocky Anthology: Ultimate Edition Boxia" (6 levyä) hintaan € 49.95...Hauptmann kirjoitti:Löytyykö jostain päin Helsinkiä Rocky II, III, IV ja V -elokuvia DVD -versioina vai pitääkö/kannattaako tilata netistä? Ykkönen minulla jo on, mutta jos elokuvat I-V löytyy edullisessa paketissa, niin sellainenkin kelpaa.
Kiitos tiedosta. Alustava julkaisupäivä on siis 26.01. Toimitusmaksukaan ei näköjään ole koskaan yli 2,95€.LaTe_Show kirjoitti:CDON näyttäisi kauppaavan "Rocky Anthology: Ultimate Edition Boxia" (6 levyä) hintaan € 49.95...
Footless kirjoitti:Tyttöystävä osti Venezuelasta kaakaota. Se on semmonen kova pala, vähän saippuan tuntunen pala, ehkä vähän kovempi. Mitähän tosta voi tehdä, ja miten? Aitoa tavaraa pitäisi kuitenkin olla, ostettiin se paikallisesta käsityökeskuksesta.
korvakakkonen kirjoitti:heti kun vuorokausi vaihtuu