tutzba kirjoitti:Hmm, minkäs levy-yhtiön alaisuudessa My Chemical Romance on? Etsitty netistä, mutta enhän mä sieltä mitään koskaan löydä.
Klik
tutzba kirjoitti:Hmm, minkäs levy-yhtiön alaisuudessa My Chemical Romance on? Etsitty netistä, mutta enhän mä sieltä mitään koskaan löydä.
Kipa84 kirjoitti:Niin ja muitakin saa ehdottaa.
tutzba kirjoitti:Aloin miettimään tossa jouluaattona, että mikäs sen iänikuisen ohjelman nimi oli, jossa oli Markus Kajo? Siis se näytti siinä jossakin pienessä kopissa joitakin "hauskoja" videoita?
Syyttäjätär ja pretty boy 'oli silleen'. Ei muuten merkittävää. Jakson murhat ratkesivat eikä jäänyt asioita auki.wild wild west kirjoitti:Tapahtuiko jouluaaton NYPD bluessa mitään merkittäviä juonenkäänteitä? Saakeli kun missasin koko jakson..
Ohmi kirjoitti:Formatoin kovalevyn ja vedin XP:n uudestaan koneeseen. Kaikki toimii nyt muuten loistavasti, mutta kuvan vierittäminen hiiren keskirullalla tai palkista klikkaamalla toimii "aaltomaisesti". Saako normaalin vierityksen päälle jostain asetuksista vai onko koneessa jokin vika? Tämä tsunamiefekti on syvältä.
Borgie kirjoitti:Onkohan näytönohjaimen ajurit oikeat / ajan tasalla? Asensitko ajurit valmistajan cd:ltä tai netistä, vai käytätkö ihan XP:n omia ajureita?
Le Banner kirjoitti:Miten nuo helvetin tarrat irtoaa pienoismalliin tuosta arkista?
Kokoamisessa hermot oli jo koetuksella ja nyt nuo tarrat kruunaavat koko homman.Mukana siis arkki "tarroja" mitkä ei lähde mihinkään.
pikkukatti kirjoitti:Joku kaapeli siihen väliin kait tulee mutten vaan muista mikä...
Ei se kipu ehkä juurikaan helpota, mutta kun itsellä oli kurkku kipeä ja turvonnut niin lääkärisetä käski tekemään saman homman. Totesi vaan että suolavesi aktivoi kehon omaa immuunijärjestelmää "käymään kiinni".. eli kai vanha kansa tietää.J.Petke kirjoitti:Vanha kansa toteaa, että jos kurlaa suolavedellä silloin kun on kurkku kipeä niin tämän operaation pitäisi sitä kipua hellittää. Voiko tämä olla totta? Ja ennenkaikkea mihin se perustuu?