pikkukatti kirjoitti:Joku kaapeli siihen väliin kait tulee mutten vaan muista mikä...
Riippuu telkkarista ja näytönohjaimesta. Tuolla oiva opas asiaan http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564
pikkukatti kirjoitti:Joku kaapeli siihen väliin kait tulee mutten vaan muista mikä...
Ei se kipu ehkä juurikaan helpota, mutta kun itsellä oli kurkku kipeä ja turvonnut niin lääkärisetä käski tekemään saman homman. Totesi vaan että suolavesi aktivoi kehon omaa immuunijärjestelmää "käymään kiinni".. eli kai vanha kansa tietää.J.Petke kirjoitti:Vanha kansa toteaa, että jos kurlaa suolavedellä silloin kun on kurkku kipeä niin tämän operaation pitäisi sitä kipua hellittää. Voiko tämä olla totta? Ja ennenkaikkea mihin se perustuu?
Tämä nyt on varmaan itsestään selvää mutta onko varma että et ole vahingossa mennyt digin ohi dvd:tä virittäessäsi? Jos boksi puskee vaikka YLEn ykköstä diginä niin voi helposti luulla että taas se löysi sen analogisen sieltä. Pistä vaikka joku menuruutu digiboksista esiin ja koita sitten etsiä.Koirapoika kirjoitti:On digiboksi ja on tallentava dvd, scartpiuhoja löytyy kolme kappaletta ja rf-johtoja kaksi, mutta kun ei niin ei.
DVD löytää johtojen paikoista riippuen neljä analogista kanavaa mutta ei digikanavia. Kiskoin jo piuhat irti ja nyt on vaan digiboksi kiinni ja se toimii oivallisesti. Ohjekirjoista tuntuu hyöty olevan täysi nolla, olen vedellyt johtoja ristiin rastiin mutta ei suostu digiboksi ja dvd löytämään toisiaan vai miten sen selkokielellä sanoisi. Ei voi olla näin vaikeaa, en vaan osaa saatana. Mitä helvettiä noille pitää tehdä?
Koirapoika kirjoitti:On digiboksi ja on tallentava dvd, scartpiuhoja löytyy kolme kappaletta ja rf-johtoja kaksi, mutta kun ei niin ei.
DVD löytää johtojen paikoista riippuen neljä analogista kanavaa mutta ei digikanavia. Kiskoin jo piuhat irti ja nyt on vaan digiboksi kiinni ja se toimii oivallisesti. Ohjekirjoista tuntuu hyöty olevan täysi nolla, olen vedellyt johtoja ristiin rastiin mutta ei suostu digiboksi ja dvd löytämään toisiaan vai miten sen selkokielellä sanoisi. Ei voi olla näin vaikeaa, en vaan osaa saatana. Mitä helvettiä noille pitää tehdä?
Koirapoika kirjoitti:Kai täältä selviää ikiliikkujan rakennusohjeet ja elämän tarkoitus.
Kuvernööri kirjoitti:Mistä näitä juttuja voi virallisilta tahoilta tiedustella?
Beagle Boy kirjoitti:Embassy of the United States of America
Itäinen Puistotie 14 B
00140 Helsinki
Finland
Telephone: +358-9-616 250
Kerro nyt kuitenkin matkadokumenteista olennaisimmat, ettei mun tarvi samaa äijää kuunnella. Samalla passilla pääsen ensi keväänä kun pääsin v.2005 keväällä ja se koneessa täytettävä pahvi riittää "viisumiksi"?Kuvernööri kirjoitti:Kiitos paljon. Sinänsä muuten hauska numero, että saa valita palvelukielen painamalla numeroa, mutta sama jätkä kuulemma vastaa ainoalla linjalla molemmilla kielillä...kätevää!
Kuvernööri kirjoitti:Mitä tarvitsee kun matkustaa jenkkeihin? Olen siinä uskossa että Biopassi niin ei tarvitse viisumia. Ilmeisesti myös jonkinlainen koneluettava passi kelpaa ilman viisumia. Onko perus 10 vuoden EU-passi koneluettava?
Gags kirjoitti:Kerro nyt kuitenkin matkadokumenteista olennaisimmat, ettei mun tarvi samaa äijää kuunnella. Samalla passilla pääsen ensi keväänä kun pääsin v.2005 keväällä ja se koneessa täytettävä pahvi riittää "viisumiksi"?
Gags kirjoitti:Kerro nyt kuitenkin matkadokumenteista olennaisimmat, ettei mun tarvi samaa äijää kuunnella. Samalla passilla pääsen ensi keväänä kun pääsin v.2005 keväällä ja se koneessa täytettävä pahvi riittää "viisumiksi"?
Tuosta voit tsekata aluksi, googlettamalla löytyy lisää:Pantse67 kirjoitti:Jos kännykässäni on WLAN (Nokia N91) ja surffaan sillä netissä, niin voiko kännykkääni tarttua virus? Onko olemassa kännyköiden suojaksi tarkoitettuja virustorjuntaohjelmia?
pikkukatti kirjoitti:Minkä maan rekisterikilven tunnuksena on H? Unkari? Vai onko niissä HUN? Tuli vaan vastaan pari pässiä liikenteessä joilla oli ulkomaan kilvet ja tuo tunnus.
expertti kirjoitti:Pääsettekö Nordea Soloon painamalla nordea.fi sivulla henkilöasiakas nappia, jahas enkä näköjään veikkauksen sivullekaan... Mitä vittuä?
Täällä toimii ainakin hienosti.expertti kirjoitti:Pääsettekö Nordea Soloon painamalla nordea.fi sivulla henkilöasiakas nappia
Aeroman kirjoitti:Täällä toimii ainakin hienosti.