mäkine kirjoitti:PC:llä tuli aikanaan väännettyä mm. Fantasmogoriaa sekä kertakaikkisen upeaa Grim Fandango-peliä joissa kerätään esineitä ja suoritetaan erinäisiä toimenpiteitä jolloin peli etenee ja puzzlet aukenevat. Näiden pelien erinomaisuus piilee nimenomaan siinä ettei ole aikarajoja eikä joudu taistelemaan tai ähkimään demoneita tms. erkkejä vastaan.
Mutta löytyykö tällaisia pelejä enää, ja PS2 formussa? Shadow of Memories oli kohtalainen, ja nyt työn alla oleva Project Zero muuten yes mutta haamut ottavat minulta hengen toistuvasti.
HABS #11 kirjoitti:Onko mahdolista löytää sähköpostin lähettäjä ip osoitteen perusteella. Siis tavallisen matti meikäläisen? Jos on mahdollista niin kuinka se tehdään?
Ambi kirjoitti:Nimim. kohta työnnän pääni kiehuvaan kattilaan.
Ambi kirjoitti:Onko olemassa mitään kätevää kotikonstia saada ylimääräset ulos poskionteloista? Ei ole tulehdus mutta mulla on jatkuvasti rööri tukkeessa ja vaikea hengittää nenän kautta, mitään sieltä ei tule ulos niistämällä mutta silti tuntuu että ne on kohta täynnä, silti lekuriin ei ole [vielä] tarvetta mennä ja koska vaiva on jatkuva niin olisi mukava osata sille tehdä jotain ilman mitään antibiootteja tms. Nimim. kohta työnnän pääni kiehuvaan kattilaan.
Ambi kirjoitti:Onko olemassa mitään kätevää kotikonstia saada ylimääräset ulos poskionteloista?
Lentokoneillahan ne niitä levittelivät. Samalla tapaa jenkit tuhosi Vietnamissa viidakkoa ja pari vietkongia siinä sivussa.mäkine kirjoitti:Kun olimme pieniä poikia (n. vuonna -82) uutisien tai säätietojen yhteydessä telkkarissa annettiin kesäisin varoitus vesakkomyrkytyksistä. Mitäs touhua tämä oikein olikaan? Ruiskutettiinko lentokoneesta jotakin vai kävikö ukot pumppaamassa myrkkyä pusikkoihin? Varmaan ei tänä päivänä onnistuisi.
Enkä hakenut googlesta/wikipediasta ennen kun kirjoitin tänne.
Melkoista vähättelyä kun sanot "pari"Target kirjoitti:Lentokoneillahan ne niitä levittelivät. Samalla tapaa jenkit tuhosi Vietnamissa viidakkoa ja pari vietkongia siinä sivussa.
vilperi kirjoitti:Mikäs SM-liigan wap-palvelua vaivaa, kun ei ainakaan toimi minun kännykässäni?
Onko vika kännykässäni vai SM-liigan wap-palvelussa?
scholl kirjoitti:Minneköhän ne löytötavarat menevät, mille ei löydy omistajaa?
Itse nimittäin mm. löysin tänään setelin ja vein sen läheiselle kassalle, jossa henkilö sanoi, että joku tulee varmaan kyselemään sitä. Entä mitä jos ei tule.
Todennäköisesti kassaneidin taskuun.scholl kirjoitti:Minneköhän ne löytötavarat menevät, mille ei löydy omistajaa?
Itse nimittäin mm. löysin tänään setelin ja vein sen läheiselle kassalle, jossa henkilö sanoi, että joku tulee varmaan kyselemään sitä. Entä mitä jos ei tule.
Master God kirjoitti:
Siis mikä on kohtuutonta?scholl kirjoitti:Mielestäni toi on kohtuutonta.
Samoin itse. Jos näen, että joltain joku seteli putoaa, niin palautan sen kyllä omistajalle. Jos törmään ainoastaan maassa lojuvaan seteliin, otan sen kyllä omaan taskuuni, sillä kuka tahansa voisi väittää sitä omakseen.avatar kirjoitti:Jos maasta löytyy käteistä rahaa niin pidän sitä melko itsestäänselvänä, että se on silloin vapaata riistaa enkä kyllä sitä lähde mihinkään palauttelemaan.
Master God kirjoitti:Samoin itse. Jos näen, että joltain joku seteli putoaa, niin palautan sen kyllä omistajalle. Jos törmään ainoastaan maassa lojuvaan seteliin, otan sen kyllä omaan taskuuni, sillä kuka tahansa voisi väittää sitä omakseen.
scholl kirjoitti:Mielestäni toi on kohtuutonta. Tai suhteellisen hyvä business laitoksen kassaneidille.