korvakakkonen kirjoitti:Mikäs laji tuo on mikä tulee juuri nyt eurosportilta?
Bowls.
Tuolta löytyy lisätietoja pelistä:http://www.tradgames.org.uk/games/Bowls.htm
korvakakkonen kirjoitti:Mikäs laji tuo on mikä tulee juuri nyt eurosportilta?
Juu, tai voit itse siirtää ne nettipankista, jos voit. Eli IBAN on pankkitilin numero kansainvälisessä muodossa ja Swift/BIC on pankin tunnus (esim. NDEAFIHH = Nordea).stiflat kirjoitti:Olen tilaamassa Saksasta tuotetta ja tuli semmoinen tarjous joka itsellekin sopisi.
Mutta mitä tämä lause tarkoittaa selvällä suomenkielellä maksutavoista puhuttaessa:
You can pay only with IBAN and BIC Code on my german bank account !
Siis tuleeko tuolta joku tilinumero ja voin sanoa pankissa pankkitädille että siirtää rahat tililtäni (huolellisempi kuin itse), vai mikä on käytäntö?
Jes jes... kiitos vain!Master God kirjoitti:Juu, tai voit itse siirtää ne nettipankista, jos voit. Eli IBAN on pankkitilin numero kansainvälisessä muodossa ja Swift/BIC on pankin tunnus (esim. NDEAFIHH = Nordea).
On ne. Ei siinä ole oikeastaan mitään sen ihmeellisempää kuin nettipankista suomalaiselle tilille maksaessa. Eri sivun kautta se kylläkin menee. Äitini maksoi viime viikolla saksalaiselle tillille juuri OP:n kautta, joten ei se kovin monimutkainen homma voi olla.stiflat kirjoitti:Kyllä olisi tuo OP-nettipankki mahdollisuuskin, mutta ajattelin mennä pankkiin itse, kun ilmeisesti nuo ulkomaansiirrot eivät ole ihan niin yksinkertaisia kuin suomen sisäiset, kai.
Sikäli kun oikein muistan, VR:n lipputädiltä saa VR:n oman opiskelijakortin välittömästi - sikäli kun VR:n lipputätiä kiinnostaa. Eli saman tien pitäisi saada.Erik Loka kirjoitti:Kauanko menee että lähettävät mulle opiskelijakortin? Jos vaikka maanantaina vien VR:lle tuon "Todistuksen opiskelijakortin saamiseksi". Ja saako sieltä jotain väliaikaista korttia tms.?
Master God kirjoitti:Sikäli kun oikein muistan, VR:n lipputädiltä saa VR:n oman opiskelijakortin välittömästi - sikäli kun VR:n lipputätiä kiinnostaa. Eli saman tien pitäisi saada.
Erik Loka kirjoitti:Kauanko menee että lähettävät mulle opiskelijakortin? Jos vaikka maanantaina vien VR:lle tuon "Todistuksen opiskelijakortin saamiseksi". Ja saako sieltä jotain väliaikaista korttia tms.?
Speedye kirjoitti:Toimit näin.. Menet sen lapun kanssa VR:n tädille, mukana yksi passikuva ja olisikohan ollut 6 euroa?. Kuitenkin alle kympin luokkaa. Saat kortin välittömästi mukaasi ja sama korttihan käy myös linja-autoissa.
EDIT: Kortti voimassa vuoden kerrallaan.. Tai varmasti tuo sama kortti käy mutta siihen pitää ostaa uusi lukuvuosi tarra.
Rontti kirjoitti:Miksi digiboksin kautta ei saa näkyviin sitä lumisadetta, mitä näkyi/näkyy analogisella puolella aina silloin kun varsinaista lähetystä ei ole olemassa? Pikselimössö on aika heikko korvaus vanhalle kunnon lumisateelle.
En maksa tv-lupamaksua ennen kuin lumisadetta alkaa näkymään.
tutzba kirjoitti:Kysytään nyt täältäkin, kuinka kauan Chicagon Martin Havlat aikoo olla vielä loukkaantuneena?
Eikö olisi yksinkertaisinta jättää dödöt kotiin ja ostaa tax-freesta uusi?bozik kirjoitti:Sillä tätä kyselen, että ma-ti työmatka Keski-Eurooppaan eikä perkele viitsisi laittaa vähiä kamoja ruumaan jonkun perkeleen dödön tai hammastahnan takia.
Näin meinaan toimia. Ei tämäkään tosin välttämättä ole kovin hyvä tapa. Kaiken järjen mukaan minulla on sitten sama probleema uuden dödön kanssa Brysselin kentällä takaisinpäin tullessa.Master God kirjoitti:Eikö olisi yksinkertaisinta jättää dödöt kotiin ja ostaa tax-freesta uusi?
bozik kirjoitti:On muuten perseestä nämä määräykset työmatkojen kannalta. En todellakaan ala valuttamaan esim. hammastahnaa johonkin vitun minigrip pussiin tai jos sen teen niin vien sitten vähintäänkin koka-tahnaa siinä samalla
Erik Loka kirjoitti:Kauanko menee että lähettävät mulle opiskelijakortin? Jos vaikka maanantaina vien VR:lle tuon "Todistuksen opiskelijakortin saamiseksi". Ja saako sieltä jotain väliaikaista korttia tms.?
bozik kirjoitti:Näin meinaan toimia. Ei tämäkään tosin välttämättä ole kovin hyvä tapa. Kaiken järjen mukaan minulla on sitten sama probleema uuden dödön kanssa Brysselin kentällä takaisinpäin tullessa.
On muuten perseestä nämä määräykset työmatkojen kannalta. En todellakaan ala valuttamaan esim. hammastahnaa johonkin vitun minigrip pussiin tai jos sen teen niin vien sitten vähintäänkin koka-tahnaa siinä samalla ;)
Eiköhän se ole kumminkin helpointa lähettää laukku ruumaan?bozik kirjoitti:Näin meinaan toimia. Ei tämäkään tosin välttämättä ole kovin hyvä tapa. Kaiken järjen mukaan minulla on sitten sama probleema uuden dödön kanssa Brysselin kentällä takaisinpäin tullessa.
Näinhän se normireissulla olisi, mutta päivän reissu niin ei viitsisi sukkia, kalsareita ja paitaa laittaa matkustamaan ruumaan. Tavarani kun menevät muutoin lompakkoon.fastasashark kirjoitti:Eiköhän se ole kumminkin helpointa lähettää laukku ruumaan?
bozik kirjoitti:Näinhän se normireissulla olisi, mutta päivän reissu niin ei viitsisi sukkia, kalsareita ja paitaa laittaa matkustamaan ruumaan. Tavarani kun menevät muutoin lompakkoon.
Stick asiaa ajattelin kentällä kysäistä. Dödöä tarvitsee aina eli sen ostamien on ihan ok ja muodollakaan ei minulle ole väliä. Jumaleisson joskus aikoinaan lentokoneeseen sai viedä vaikka omat eväät!