13. Hyökkääjä kirjoitti:Itse liityin juuri Elisan orjaksi kahden vuoden ajaksi ja liittymä aukeaa tuossa viikon kuluttua. Puhelimen sain kuitenkin heti ja siinä lienee se sim-lukko. Pystyykö sitä lukkoa poistamaan ja jos, niin miten? Jos tungen puhelimeen Soneran kortin mitä tapahtuu?
EDIT: Jos sillä on väliä, niin puhelin on Nokian n73 Music Edition.
Onkos se elokuva missä muodossa? Tuolla ainakin ohjetta divx/xvid pätkään > http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/vso_divxtodvd2_fin.cfm13. Hyökkääjä kirjoitti:Jykelle kiitosta.
Ja toista kertaa tänään tarvitsen apua. Minulla on elokuva englanninkielisenä ja myös tekstitys siihen. Kuinka saan liitettyä tekstityksen elokuvaan? Ja nyt tarkoitan sitä, että polttaa se teksti siihen elokuvaan. Eli toimenpiteen jälkeen pitäisi olla yksi elokuvatiedosto, jossa on tekstitys.
Toivottavasti tajusitte. Anteeksi, jos ette.
Another HAB kirjoitti:Muistanko päinpieleen vai onko Reijo Ruotsalaisesta tehty kirja, ja jos on niin mikä ja mista sitä saa? Ja paljonko se maksaa? ja jne jne ne
pala kirjoitti:On tehty jo 80-luvulla jo edesmenneen Jorma Kurvisen toimesta ja nimeltään tuo oli Reksa - Kaukalon ammattilainen. Aika heikkoa saattaa olla tarjonta. Kirjastosta ja divareista ehkä.
Edit. Julkaisuvuosi oli 1987.
Another HAB kirjoitti:Kiitos. Pitääpä metsästää. BTW onko toi mistään kotoisin?
Zago kirjoitti:Sattuuko kellään olemaan tietoa mistä löytyisi A-HA:n loistavan biisin "Take on me":n nuotit. Yritin googlella etsiä niin hyvin kuin mihin omalla kielitaidolla pystyin, mutta ei tuntunut mistään löytyvän. Olisin kiitollinen jos joku tietäisi mistä näitä nuotteja löytyy.
Höpelön pöpelö. Ei auta erikoislupalaput eikä edes äiskän vetoomukset. Joku vuosi sittenhän jonkun kansanedustaja-ämmän jälkikasvu koitti saada mutsin nimeä käyttämällä spesiaali-suffelia fledan pitoa varten, mutta eipä auttanut vaikka mamma ihan iltapäivälehtiä myöten asiaa kommentoi. En tosin muista miten hemmo tähän suhtautui, vetikö karvat veke vai siirtyikö sivariin.Chip Whitley kirjoitti:Onko ennen inttiä pakko leikata hiukset? Kuulin jostain, että jollain erikoislupalapulla saa pehkon pitää, onko totta? Onko kenelläkään kokemuksia?
masaala kirjoitti:Kertokaapas mistä löytää parhaiten vuokra-asuntoja. Kaksio pitäisi löytää Espoosta tai Länsi-Helsingistä. Olen selaillut oikotietä, keltaista pörssiä, asuntohelppiä ja näiden lisäksi lukuisia pienempiä palstoja... Olisin kiinnostunut ennenkaikkea yksityisten vuokraamista asunnoista, kun ei jaksaisi noita hakemuksia sun muita täytellä, vaan mieluummin neuvottelisi suoraan tulevan vuokranantajan kanssa. Siksi olen jättänyt etuovi.com:in selailun vähemmälle.
MusanMake kirjoitti:Eikös Ruåtsin armeijassa muuten ollut miehillekin joku hiusverkko-lupa..?
MusanMake kirjoitti:Joten ei muuta ku pää klaniks ja sotaa opettelemaan:) Ja se on muuten ihan hauska paikka kun sen huumorilla ottaa, älä vaan tosissaan niitä siellä kuuntele.
J.Petke kirjoitti:Tiskikoneista luotettavia malleja ovat ainakin nyt Siemens ja Upo. Monia muitakin tosin on.
Se tosiaankaan ole vitsi, vaan aivan totta.Chip Whitley kirjoitti:Olen samasta kuullut, en tiedä tosin onko se vitsi vai totta.
fastasashark kirjoitti:Se tosiaankaan ole vitsi, vaan aivan totta.
tutzba kirjoitti:..tajusikohan kukaan?
spertti kirjoitti:Kyllä luulisin ymmärtäneeni. Jotain tuollaistako tarkoitit? > http://www.mediaplazashop.com/sisaantennit.htm