HuijausCastillo kirjoitti:Mistä löytyy ketju, jossa aikoinaan joku jatkoajan kirjoittaja kusetti näitä sähköpostihuijareita Afrikasta? En löytänyt oikein millään hakusanalla sitä.
koo kirjoitti:Jatkoajasta tietenkin jos perusmalli kelpaa ?
Ne raakapuut ”petataan” hiekan päälle jotta pysyvät paikallaan ja koko hökötyksen alle (siis hiekan päälle) kannattaa laittaa muovi. Jos terassin tekee maan pinnalle eikä laita muovia, lautojen raosta kasvaa aivan varmasti rikkaruohoja joita on vaikea käsin kitkeä pois.
scala10 kirjoitti:Uusimassa city-lehdessä oli ihan ensimmäisillä sivuilla mainos tällaisesta jostain MM-kisojen veikkaus jutusta.
Vissiin joku liigapörssin tapainen juttu, mutta kun unohdin osoitteen ja tekisi mieli aloittaa tuo.
Mikä mahtoi olla osoite?
1. Johto löysässä, johdosta pinni katki, johto rikki.Hordi24 kirjoitti:Missä on vika kun näyttöni meni pari päivää sitten himmeemmäksi, näytössä vai koneessa?
Lukeminen onnistuu vielä ihan ok, mutta pokerin pelaamiseen menee aikaa ilman värejä...
Ongelma on siis väreissä.
Harri2001 kirjoitti:Tämäkö: http://www.wcbet24.com/ ?
Sv veinikretski kirjoitti:Kai joka toinen on laittanut kananmunan päistään kämmenten väliin ja yrittänyt sitä puristaa rikki, ja kananmunaa kestää mikäli se ei käänny kämmenten välissä. Olen joskus kuullut että se kestäisi 1200 kg puristusvoiman, mikä mahtaa olla oikea luku ja yksikkö asiasta puhuttaessa, onko kellään fakta tietoa asiasta ?
Ps. Vai pitääkö 1200 kg paikkansa, faktaa minulla ei ole.
Anton kirjoitti:Veini:
"Olen joskus kuullut että se kestäisi 1200 kg puristusvoiman,"
Olen puristanut kanamunan pituussuunnassa rikki sekä asettamalla sen kämmenelle ja puristamalla sormien kahden viimeisen nivelen voimin hajalle. Jälkimmäisellä tavalla valkuaiset ja keltuaiset roiskahtavat somasti paidan etumukselle. *assosiaatioita*
.
Anton kirjoitti:Palanen helppoa nakkia!
Muna kouraan näin, ronski puristus ja roiskahdus tulee alle kymmenessä sekunnissa. Ja puhun koko ajan tietenkin kanamunasta.
Ei sivuttain, eikä liikuttamista mihinkään suuntaan. En ole jumalattoman riski, enkä tarvitse ex -vaimon valokuvaa eteeni. Tuota on hyvin hankala täsmentää millään tavalla, sillä siinä ei tapahdu mitään erityistä, pelkkä voimakas puristus.
taitoluistelu s, urh Eiskunstlauf (m; ei mon)HABS #11 kirjoitti:Mitä on taitoluistelu saksaksi?
Oletko soittanut ja kysynyt missä liittymä seilaa? Ja oliko numeronsiirto vai kokonaan uusi numero?Vertical kirjoitti:Anyone?
Jude kirjoitti:Onko kellään Welhon digiboksia? Näkyykö teillä MTV3? Minulla kuuluu ääni, mutta kuvaa ei näy. Ruudulla näkyy vain teksti "Kanava on salattu tai sitä ei ole saatavilla." Kaikki sammutukset ym. on kokeiltu.
Pärnusta en ole varma, mutta Haapsalussa (vähän Pärnusta pohjoiseen) hotellin televisioista ainakin näkyivät YLEn kanavat lähes moitteettomasti, kuten eräässä paikallisessa pizzapaikassakin. Uskoisin, että voit lähteä matkaan täysin luottavaisin mielin.SSee kirjoitti:Täällä palstalla on luetun perusteella paljon Pärnussa aikaa viettäneitä kanssakeskustelijoita, joten turvaudun teidän apuun.
Tilanne: Pärnu kutsuu viikoksi heinäkuun alussa.
Ongelma: MM-kisat. Varmasti siis näkyy kyseisellä paikkakunnalla, mutta onko mitään tietoa miten YLEn kanavat näkyy tuolla, vai näkyykö ollenkaan ja missä näkyy?