Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 107 327
  • 47 279

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Mistä löytyy ketju, jossa aikoinaan joku jatkoajan kirjoittaja kusetti näitä sähköpostihuijareita Afrikasta? En löytänyt oikein millään hakusanalla sitä.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Castillo kirjoitti:
Mistä löytyy ketju, jossa aikoinaan joku jatkoajan kirjoittaja kusetti näitä sähköpostihuijareita Afrikasta? En löytänyt oikein millään hakusanalla sitä.
Huijaus

Tuamas

Jäsen
koo kirjoitti:
Jatkoajasta tietenkin jos perusmalli kelpaa ?

Ne raakapuut ”petataan” hiekan päälle jotta pysyvät paikallaan ja koko hökötyksen alle (siis hiekan päälle) kannattaa laittaa muovi. Jos terassin tekee maan pinnalle eikä laita muovia, lautojen raosta kasvaa aivan varmasti rikkaruohoja joita on vaikea käsin kitkeä pois.

Tähän vielä lisäyksenä se, että tuo hiekka kannattaa kastella ja/tai odottaa sadetta ja antaa sen hiekan kastua.
Muuten on kaikki vatupassilla mittailut aivan turhia, koska sateen tullessa sitten tukipuut menevät miten sattuu ja terassi on loppujen lopuksi aivan vinossa.

Nimim. Terassitalkoissa viime kesänä ja tuon unohtamisen takia tehtiin sitten kerta kiellon päälle.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Missä on vika kun näyttöni meni pari päivää sitten himmeemmäksi, näytössä vai koneessa?
Lukeminen onnistuu vielä ihan ok, mutta pokerin pelaamiseen menee aikaa ilman värejä...
Ongelma on siis väreissä.

Viimeksi muokattu:
Se joku peli?

Uusimassa city-lehdessä oli ihan ensimmäisillä sivuilla mainos tällaisesta jostain MM-kisojen veikkaus jutusta.
Vissiin joku liigapörssin tapainen juttu, mutta kun unohdin osoitteen ja tekisi mieli aloittaa tuo.
Mikä mahtoi olla osoite?

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
scala10 kirjoitti:
Uusimassa city-lehdessä oli ihan ensimmäisillä sivuilla mainos tällaisesta jostain MM-kisojen veikkaus jutusta.
Vissiin joku liigapörssin tapainen juttu, mutta kun unohdin osoitteen ja tekisi mieli aloittaa tuo.
Mikä mahtoi olla osoite?

Tämäkö: http://www.wcbet24.com/ ?

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hordi24 kirjoitti:
Missä on vika kun näyttöni meni pari päivää sitten himmeemmäksi, näytössä vai koneessa?
Lukeminen onnistuu vielä ihan ok, mutta pokerin pelaamiseen menee aikaa ilman värejä...
Ongelma on siis väreissä.
1. Johto löysässä, johdosta pinni katki, johto rikki.
2. Näytönohjain löysässä.
3. Monitorin säädöt pielessä, lähellä joku muu magneettista säteilyä aiheuttava masiina tai monitori rikki.

Eli ensin tesmaa johto, sitten monitori (jos on korvaavaa tai tätä monitoria toisessa koneessa), sitten näytönohjain (että on kunnolla paikassaan). Jos ei nämä tuo syyllistä esiin, voi vielä ajurit poistaa ja asentaa uudelleen.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kai joka toinen on laittanut kananmunan päistään kämmenten väliin ja yrittänyt sitä puristaa rikki, ja kananmunaa kestää mikäli se ei käänny kämmenten välissä. Olen joskus kuullut että se kestäisi 1200 kg puristusvoiman, mikä mahtaa olla oikea luku ja yksikkö asiasta puhuttaessa, onko kellään fakta tietoa asiasta ?

Ps. Vai pitääkö 1200 kg paikkansa, faktaa minulla ei ole.

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Sv veinikretski kirjoitti:
Kai joka toinen on laittanut kananmunan päistään kämmenten väliin ja yrittänyt sitä puristaa rikki, ja kananmunaa kestää mikäli se ei käänny kämmenten välissä. Olen joskus kuullut että se kestäisi 1200 kg puristusvoiman, mikä mahtaa olla oikea luku ja yksikkö asiasta puhuttaessa, onko kellään fakta tietoa asiasta ?

Ps. Vai pitääkö 1200 kg paikkansa, faktaa minulla ei ole.

Yksikkö on newton, mutta muusta minulla ei ikävä kyllä ole hajuakaan...

Anton

Jäsen
Veini:
"Olen joskus kuullut että se kestäisi 1200 kg puristusvoiman,"

Minä olen kuullut, että Joulupukki asuu Korvatunturilla. Olen käynyt siellä myöhemmin useampia kertoja, mutta ei siellä mitään pukkia ollut. Pelkästään poronpaskoja ja mustikoita, joita myimme sitten tukkukauppiaille. Onkohan paikalla mustikkajogurtin ystäviä?

Olen puristanut kanamunan pituussuunnassa rikki sekä asettamalla sen kämmenelle ja puristamalla sormien kahden viimeisen nivelen voimin hajalle. Jälkimmäisellä tavalla valkuaiset ja keltuaiset roiskahtavat somasti paidan etumukselle. *assosiaatioita*

En pärjäisi maailman vahvin mies kilpailuissa ja riskimpiä miehiä löytyy periferiasta Esson parkkipaikoilta joka ainoa viikonloppu.
Irrationaalisen myytin kanamunan uskomattomasta kestävyydestä voi siis heittää romukoppaan.

Suosikkijoukkue
Anton kirjoitti:
Veini:
"Olen joskus kuullut että se kestäisi 1200 kg puristusvoiman,"

Olen puristanut kanamunan pituussuunnassa rikki sekä asettamalla sen kämmenelle ja puristamalla sormien kahden viimeisen nivelen voimin hajalle. Jälkimmäisellä tavalla valkuaiset ja keltuaiset roiskahtavat somasti paidan etumukselle. *assosiaatioita*
.

Ainoastaan puristamalla vinosti olet sen rikkonut, haluan hieman parempaa faktaa asiasta ennen kuin uskon tuota juttua. En ole ihan riisikeppi itsekkään enkä ole sitä oikein puristaen rikki saanut, mikäli olet sen laittanut poikittan kämmennelle uskon sinua heti miten.

veini

Anton

Jäsen
Palanen helppoa nakkia!

Muna kouraan näin, ronski puristus ja roiskahdus tulee alle kymmenessä sekunnissa. Ja puhun koko ajan tietenkin kanamunasta.

Ei sivuttain, eikä liikuttamista mihinkään suuntaan. En ole jumalattoman riski, enkä tarvitse ex -vaimon valokuvaa eteeni. Tuota on hyvin hankala täsmentää millään tavalla, sillä siinä ei tapahdu mitään erityistä, pelkkä voimakas puristus.

Olisi mukava näyttää se livenä epäilevälle Tuomakselle. Kun tulen käymään sielläpäin, niin puristellaan yhdessä muniamme!? *wirn*

Toisaalta, saan myös tehtyä yhden käden etunojapunnerruksia ja leuanvedon yhdellä kädellä, joiden jotku ihmiset väittävät olevan mahdotonta.

Suosikkijoukkue
Anton kirjoitti:
Palanen helppoa nakkia!

Muna kouraan näin, ronski puristus ja roiskahdus tulee alle kymmenessä sekunnissa. Ja puhun koko ajan tietenkin kanamunasta.

Ei sivuttain, eikä liikuttamista mihinkään suuntaan. En ole jumalattoman riski, enkä tarvitse ex -vaimon valokuvaa eteeni. Tuota on hyvin hankala täsmentää millään tavalla, sillä siinä ei tapahdu mitään erityistä, pelkkä voimakas puristus.

Onko joku muu tehnyt tämän saman kuin Anton väittää tehneensä, kysyn vaan ?
Ja mikäli on tehnyt tasaisella puristuksella, niin voin jopa asiaan alkaa uskomaan en kyllä muuten, luulen että kysymys on ollut erittäin heikoista kananmunista jostakin Porin kupeesta ja kanoista joita ei ole ruokittu muutamaan viikkoon ! Kerro kanalan omistaja ja lähetän sinne terveystarkastajan mittaamaan muutamia juttuja. :)

veini

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Windows Media Player 10 tökkii

Win MP 10 ei suostu näkymään nettilinkkien kautta. Päinvastoin kaikkien videoleikkeiden avausyritys kaataa selaimen. Trabelsit alkoivat about samaan aikaan, kun päivitin Firefoxin tuoreimpaan päivitysversioon.

Virheilmoitus on jotakuinkin seuraavanlainen:
Dynamic link library on suorittanut laittoman toiminnon.

Edit. Eipäs toimi koko paska samasta syystä.

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin, 28.4 kävin tekemässä sopimuksen elisan kanssa 3G- paketista,jossa otan puhelimen ja sitouden kahdeksi vuodeki elisan liittymän ja tämän ajan jälkeen puhelin on minun. Normaaliin tapaan lupasivat 7-10 päivää menee että saaan liittymäni toimimaan, sim-kortti tulee sitten postissa. Nyt on kulunut jo sitten reilu kk ja mitään ei ole luonnollisesti tapahtunut.

Kysymys kuuluu että voinko purkaa sopimuksen esim sillä perusteella että puhelin on maannut kuukauden päivät hyllyssä ja takuu-aika kuluu koko ajan ? Olen ollut omasta mielestäni kärsivällinen mutta pikkuhiljaa palaat hihaat noin saatanan hitaan toimitusajan vuoksi!

Anyone?

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Onko kellään Welhon digiboksia? Näkyykö teillä MTV3? Minulla kuuluu ääni, mutta kuvaa ei näy. Ruudulla näkyy vain teksti "Kanava on salattu tai sitä ei ole saatavilla." Kaikki sammutukset ym. on kokeiltu.

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Jude kirjoitti:
Onko kellään Welhon digiboksia? Näkyykö teillä MTV3? Minulla kuuluu ääni, mutta kuvaa ei näy. Ruudulla näkyy vain teksti "Kanava on salattu tai sitä ei ole saatavilla." Kaikki sammutukset ym. on kokeiltu.

Kolmonen oli Espoossakin pimeänä hetken aikaa.

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Pärnu

Laitetaan tämä nyt vielä tännekkin:

Täällä palstalla on luetun perusteella paljon Pärnussa aikaa viettäneitä kanssakeskustelijoita, joten turvaudun teidän apuun.

Tilanne: Pärnu kutsuu viikoksi heinäkuun alussa.

Ongelma: MM-kisat. Varmasti siis näkyy kyseisellä paikkakunnalla, mutta onko mitään tietoa miten YLEn kanavat näkyy tuolla, vai näkyykö ollenkaan ja missä näkyy?

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
SSee kirjoitti:
Täällä palstalla on luetun perusteella paljon Pärnussa aikaa viettäneitä kanssakeskustelijoita, joten turvaudun teidän apuun.

Tilanne: Pärnu kutsuu viikoksi heinäkuun alussa.

Ongelma: MM-kisat. Varmasti siis näkyy kyseisellä paikkakunnalla, mutta onko mitään tietoa miten YLEn kanavat näkyy tuolla, vai näkyykö ollenkaan ja missä näkyy?
Pärnusta en ole varma, mutta Haapsalussa (vähän Pärnusta pohjoiseen) hotellin televisioista ainakin näkyivät YLEn kanavat lähes moitteettomasti, kuten eräässä paikallisessa pizzapaikassakin. Uskoisin, että voit lähteä matkaan täysin luottavaisin mielin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy