Mainos

Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 115 875
  • 47 227

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Voiko Yle Areenassa tallentaa podcasteja offline? Tai Spotifyssä?
Tuolla pystyy ainakin jotain, siis uusimmalla versiolla jos käytössä Winukka.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Areenasta ainakin osassa on myös lataus. Oikealla on kolme pallukkaa josta painamalla tulee vaihtoehtot: lisää soittojonoon ja lataa tiedosto.
Okei. Olen duunissa kuunnellut noita vanhoja Maailmanpoliitiikan Arkipäivä hommeleita. Ja ilmeisesti kesällä 2019 vielä ei tuota offlinetallennusta ollut. Kellarissa netti toimii huonosti. Pitänee varmaan kuunnella Spotifystä jotain sen aikaa.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oliko Ylen lähetyksissä hiljattain pidettyjen jalkapallon EM-kisojen yhteydessä studiossa paljon käytetty käsite "Saksan kesäsatu" käytössä myös Saksassa itsessään, vai oliko se silkka erkka v.lehtolaismi?

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Miten hääpari tarkalleen esitellään kirkon ovella? Onko se vain ”ensimmäistä kertaa rouva ja herra sejase!”.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Onko Joensuussa tai välittömässä läheisyydessä mainiota aamiaisbuffaa? Kimmelissä ja muissa varmaankin, mutta tiedättekö muita? Ja nimenomaan nyt sunnuntaiaamuna tarjolla.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Käykö perinteiset Oral B sähköhammasharjan päät näihin uusiin iO-sarjan harjoihin? Ulkoisestihan nuo uudet näyttää erilaisilta, aerodynaamisemmilta, mutta onko liitäntä kuitenkin sama?

Edit. Eipä taida käydä, on nuo niin eri näköisiä.

Viimeksi muokattu:
On ilmeisesti kokemusta molemmista? Onko iso ero hampaiden puhtaudessa?

Tai saahan sitä hampaat puhtaaksi millä vaan jos pesee vaikka tunnin.
Parempiin OralB malleihin en näe eroa.
Joskus oli matkahammasharjana joku 30e kone. Siinä tuntui hitaalta harjaspään liike, kun oli tottunut kotihammasharjan nopeampaan harjaamiseen.

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Käykö perinteiset Oral B sähköhammasharjan päät näihin uusiin iO-sarjan harjoihin? Ulkoisestihan nuo uudet näyttää erilaisilta, aerodynaamisemmilta, mutta onko liitäntä kuitenkin sama?

Edit. Eipä taida käydä, on nuo niin eri näköisiä.
Ei!

Luulin ostaneeni alennuksella harjoja mitkä sopii kaikkiin oraleihin. No vittu ei ku nää oli niihin joihinki köyhien malleihin eikä IO-sarjaan

Btw. Ois tossa muutama ylimääräne

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Onko puhelinoperaattoreilla olemassa vielä ns. pakettitarjouksia? Eli jos päivitän samalla kertaa puh.liittymän, 5G mobiililaajakaistaliittymän sekä otan Viaplayn, niin saanko tästä mitään ekstraa (esim. lahjakorttia)? Elisan sivuilta en ainakaan löytänyt mitään tietoa. Elisan mobiililaajakaista umpeutuu tänään, puh.liittymä viikon päästä ja Valioliigakin alkais huomenna. Elisa nyt kiinnostelis sen takia kun Viaplay tarvinnee DNA:n ja Telian kautta omat palvelunsa (DNA TV ja Telia TV) ja Elisa toimii suoraan tv:n omalla Viaplay sovelluksella?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En tiedä osaako kukaan tähän vastata, mutta mun K-Ruoka sovellus ilmeisesti ns. unohti antaa digitaalisen kuitin eiliseltä kauppakäynniltä.

Mietin vaan että mahtoikohan nuo ostoksesta kuuluvat 13 plussapistettä silti siirtyä mun kortille? Kyllä se kassapääte ainakin mun Plussan rekisteröi, kun ostamani 2kpl Batterya maksoi sen neljä euroa kuten pitikin. Tämän pystyi siis varmistamaan pankkisovelluksen kautta, missä näkyy tuo ostoksieni hinta oikein, katevarauksena.

Ihmettelen vaan kun se kuitti näköjään hukkui jonnekin bittiavaruuteen, että mahtoiko ne 12 plussapistettä silti tulla onnistuneesti mun tän kuun plussa-raha saldolle.

Pikkujuttu tiedän, mutta silti vähän ärsyttää etten tuosta kuittia saanut.

Pitäisköhän vierailla uudelleen samaisessa kaupassa ja kysyä :D

Viimeksi muokattu:

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En tiedä osaako kukaan tähän vastata, mutta mun K-Ruoka sovellus ilmeisesti ns. unohti antaa digitaalisen kuitin eiliseltä kauppakäynniltä.

Mietin vaan että mahtoikohan nuo ostoksesta kuuluvat 12 plussapistettä silti siirtyä mun kortille? Kyllä se kassapääte ainakin mun Plussan rekisteröi, kun ostamani 2kpl Batterya maksoi sen neljä euroa kuten pitikin. Tämän pystyi siis varmistamaan pankkisovelluksen kautta, missä näkyy tuo ostoksieni hinta oikein, katevarauksena.

Ihmettelen vaan kun se kuitti näköjään hukkui jonnekin bittiavaruuteen, että mahtoiko ne 12 plussapistettä silti tulla onnistuneesti mun tän kuun plussa-raha saldolle.

Pikkujuttu tiedän, mutta silti vähän ärsyttää etten tuosta kuittia saanut.

Pitäisköhän vierailla uudelleen samaisessa kaupassa ja kysyä :D
Eikös ostot näy oma plussassa? Eli menet netin kautta plussa.fi ja sieltä plussa-tapahtumat.

Suosikkijoukkue
Eikös ostot näy oma plussassa? Eli menet netin kautta plussa.fi ja sieltä plussa-tapahtumat.
Ei tuota eilistä ostotapahtumaa näköjään löydy sieltäkään. Voiko se sit tulla usean päivän viiveellä? Aiemmin tottunut että viimeistään ostoa seuraavana päivänä on tosite ostotapahtumasta sovellukseen ilmestynyt. Kyllä mä nyt selviän, jos jää 13 plussa-pistettä tehdyistä ostoista tältä kuulta saamatta. Enemmän luonnollisesti ärsyttäisi jos olisin isommilla ostoksilla ollut. Kunhan nyt ihmettelen.

Viimeksi muokattu:

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei tuota eilistä ostotapahtumaa näköjään löydy sieltäkään. Voiko se sit tulla usean päivän viiveellä? Aiemmin tottunut että viimeistään ostoa seuraavana päivänä on tosite ostotapahtumasta sovellukseen ilmestynyt. Kyllä mä nyt selviän, jos jää 12-13 plussa-pistettä tehdyistä ostoista tältä kuulta saamatta. Enemmän ärsyttäisi jos olisin isommilla ostoksilla ollut. Kunhan nyt ihmettelen.
En osaa sanoa kuinka kauan noissa voi mennä. Ei ole tullut sen tarkemmin seurattua.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ei tuota eilistä ostotapahtumaa näköjään löydy sieltäkään. Voiko se sit tulla usean päivän viiveellä? Aiemmin tottunut että viimeistään ostoa seuraavana päivänä on tosite ostotapahtumasta sovellukseen ilmestynyt. Kyllä mä nyt selviän, jos jää 12-13 plussa-pistettä tehdyistä ostoista tältä kuulta saamatta. Enemmän luonnollisesti ärsyttäisi jos olisin isommilla ostoksilla ollut. Kunhan nyt ihmettelen.
Selaimessa joskus katellut niin mennyt parikin päivää.

Suosikkijoukkue
Ei hitto nyt mä tajuan mitä eilen kävi. Toi Battery-tarjous EI ollutkaan Plussa-korttikampanja toisin kuin katsoin vaan ihan normikamppis. Sain siis alennetun hinnan ilman Plussa-korttia.

En tätä tajunnut siellä myymälässä asioidessani, joten kun tämä myyjä oli mitätöinyt sen mun alkuperäisen kuittini, mun olisi sen jälkeen täytynyt tietysti vilauttaa Plussa-korttiani vielä uudestaan. En tätä tehnyt joten nyt tuli ostokset sitten tehtyä ilman Plussa-pisteitä.

Täytyy olla skarpimpi ensi kerralla kun käy näin että kassa mitätöi ekan kuittini. Jos näin käy uudelleen niin silloin muistan sit näyttää Plussa-korttiani vielä toisen kerran.

No mulle on pääasia että mysteeri ratkesi eikä kyseessä ollutkaan tekninen vika vaan puhtaasti oma kämmi ja huolimattomuus :D

Mokaamisessa on se hyvä puoli että ensi kerralla saattaa olla virheestään oppineempi.

Viimeksi muokattu:

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi Suomessa ei ole käytössä, en ainakaan itse muista koskaan nähneeni, ikkunoita ja ovia jotka saa normaalin avaamisen lisäksi kahvan toisessa asennossa avautumaan raolleen ylälaidasta?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy