On ilmeisesti kokemusta molemmista? Onko iso ero hampaiden puhtaudessa?Ei käy.
Oral b:ssä on se perus värisevä tappi. iO:ssa on huomattavasti paksumpi tappi.
Tai saahan sitä hampaat puhtaaksi millä vaan jos pesee vaikka tunnin.
On ilmeisesti kokemusta molemmista? Onko iso ero hampaiden puhtaudessa?Ei käy.
Oral b:ssä on se perus värisevä tappi. iO:ssa on huomattavasti paksumpi tappi.
Parempiin OralB malleihin en näe eroa.On ilmeisesti kokemusta molemmista? Onko iso ero hampaiden puhtaudessa?
Tai saahan sitä hampaat puhtaaksi millä vaan jos pesee vaikka tunnin.
Ei!Käykö perinteiset Oral B sähköhammasharjan päät näihin uusiin iO-sarjan harjoihin? Ulkoisestihan nuo uudet näyttää erilaisilta, aerodynaamisemmilta, mutta onko liitäntä kuitenkin sama?
Edit. Eipä taida käydä, on nuo niin eri näköisiä.
Eikös ostot näy oma plussassa? Eli menet netin kautta plussa.fi ja sieltä plussa-tapahtumat.En tiedä osaako kukaan tähän vastata, mutta mun K-Ruoka sovellus ilmeisesti ns. unohti antaa digitaalisen kuitin eiliseltä kauppakäynniltä.
Mietin vaan että mahtoikohan nuo ostoksesta kuuluvat 12 plussapistettä silti siirtyä mun kortille? Kyllä se kassapääte ainakin mun Plussan rekisteröi, kun ostamani 2kpl Batterya maksoi sen neljä euroa kuten pitikin. Tämän pystyi siis varmistamaan pankkisovelluksen kautta, missä näkyy tuo ostoksieni hinta oikein, katevarauksena.
Ihmettelen vaan kun se kuitti näköjään hukkui jonnekin bittiavaruuteen, että mahtoiko ne 12 plussapistettä silti tulla onnistuneesti mun tän kuun plussa-raha saldolle.
Pikkujuttu tiedän, mutta silti vähän ärsyttää etten tuosta kuittia saanut.
Pitäisköhän vierailla uudelleen samaisessa kaupassa ja kysyä :D
Ei tuota eilistä ostotapahtumaa näköjään löydy sieltäkään. Voiko se sit tulla usean päivän viiveellä? Aiemmin tottunut että viimeistään ostoa seuraavana päivänä on tosite ostotapahtumasta sovellukseen ilmestynyt. Kyllä mä nyt selviän, jos jää 13 plussa-pistettä tehdyistä ostoista tältä kuulta saamatta. Enemmän luonnollisesti ärsyttäisi jos olisin isommilla ostoksilla ollut. Kunhan nyt ihmettelen.Eikös ostot näy oma plussassa? Eli menet netin kautta plussa.fi ja sieltä plussa-tapahtumat.
En osaa sanoa kuinka kauan noissa voi mennä. Ei ole tullut sen tarkemmin seurattua.Ei tuota eilistä ostotapahtumaa näköjään löydy sieltäkään. Voiko se sit tulla usean päivän viiveellä? Aiemmin tottunut että viimeistään ostoa seuraavana päivänä on tosite ostotapahtumasta sovellukseen ilmestynyt. Kyllä mä nyt selviän, jos jää 12-13 plussa-pistettä tehdyistä ostoista tältä kuulta saamatta. Enemmän ärsyttäisi jos olisin isommilla ostoksilla ollut. Kunhan nyt ihmettelen.
Selaimessa joskus katellut niin mennyt parikin päivää.Ei tuota eilistä ostotapahtumaa näköjään löydy sieltäkään. Voiko se sit tulla usean päivän viiveellä? Aiemmin tottunut että viimeistään ostoa seuraavana päivänä on tosite ostotapahtumasta sovellukseen ilmestynyt. Kyllä mä nyt selviän, jos jää 12-13 plussa-pistettä tehdyistä ostoista tältä kuulta saamatta. Enemmän luonnollisesti ärsyttäisi jos olisin isommilla ostoksilla ollut. Kunhan nyt ihmettelen.
Meille ainakin asennettiin tuollainen takapihan parvekkeen oveen vuosi sitten.Miksi Suomessa ei ole käytössä, en ainakaan itse muista koskaan nähneeni, ikkunoita ja ovia jotka saa normaalin avaamisen lisäksi kahvan toisessa asennossa avautumaan raolleen ylälaidasta?
6kk. Riippuen tähtäimestä se on lokakuun alussa (en muista milloin finaalit pelataan) tai aiemmin.Voisiko joku kertoa milloin vuodesta on aina tämä maaginen "veroraja"?!
En mistään löytänyt suoraa vastausta, eikä muissakaan ketjuissa ole tullut vastaan oikein kunnollista selitystä, tai sitten mennyt vain ohi.
Ärsyttää kun lueskelee eri liiga/mestis-joukkueiden ketjuja ja siellä varmaan jokaisessa mainitaan, että verorajalla todennäköisesti tulee joku pelaaja-X tai "odotellaan verorajaa".
Milloin se veroraja siis on? Kiitos!
6kk. Riippuen tähtäimestä se on lokakuun alussa (en muista milloin finaalit pelataan) tai aiemmin.
KIITOS!6kk. Riippuen tähtäimestä se on lokakuun alussa (en muista milloin finaalit pelataan) tai aiemmin.
Ei ole nuo finaaleihin pääsyt viimeaikoina olleet tapana kannattamillani joukkueilla, joten tuo lokakuu lienee lähellä totuutta ;) . Kiitos vastauksista!Jos meinaa finaaleita pelata loppuun asti, se raja on marraskuun alussa.
Joo tietenkin. Laskuvirhe tai sitten tarkoituksella unohin koko vuoden paskimman kuukauden.Jos meinaa finaaleita pelata loppuun asti, se raja on marraskuun alussa.
Ei ole nuo finaaleihin pääsyt viimeaikoina olleet tapana kannattamillani joukkueilla, joten tuo lokakuu lienee lähellä totuutta ;) . Kiitos vastauksista!
Joo tietenkin. Laskuvirhe tai sitten tarkoituksella unohin koko vuoden paskimman kuukauden.
Kokeile, kannattaa kans kokeilla joka osiossa onko ylärajaa. Kyllä jotkut tulee siitä kiinnostumaan...Onko palstalla yksittäisen viestin pituudelle jotain ylärajaa?
No en ihan joka osioon lähtenyt kokeilemaan, mutta testialueella kävin ja 30 000 merkkiä/viesti on näköjään rajana.Kokeile, kannattaa kans kokeilla joka osiossa onko ylärajaa. Kyllä jotkut tulee siitä kiinnostumaan...
Ettet kuitenkin tarkoita sitä dokumenttia, joka tuli Avalta ja MTVkatsomosta.Tuli vaimon kanssa katsottua Yleltä, oisko noin kuukausi sitten, ohjelma, jossa mies oli perheväkivallan uhri.
Mikähän mahtaa olla dokkarin nimi, en löydä sitä Areenasta?