Eikös ne viikonlopun tai pyhän kohdalle sattuessa tule aina edellisenä arkipäivänä, eli tässä tapauksessa opintotuet maksetaan torstaina 1. päivä.Mikä päivä opintotuet maksetaan huhtikuussa? Kun 4. päivä on pyhäpäivä...
Eli tulevatko ne jo torstaina 1. päivä vai tiistaina 6. päivä?
Kiitos tiedosta. Ehdin jo pelästyä "Pitäisikö itkeä vai nauraa"-ketjun antia. Nyt kun on kirjat Suomessa, niin verotuksessa on mahdollista hävitä aika paljon.
Eikös ne viikonlopun tai pyhän kohdalle sattuessa tule aina edellisenä arkipäivänä, eli tässä tapauksessa opintotuet maksetaan torstaina 1. päivä.
Ohhoh. Pahoittelut väärän tiedon antamisesta. Olin täysin varma, että tuet maksetaan viimeistään 4. päivä, mutta näköjään tilanne on niin, että ne maksetaan aikaisintaan 4. päivä. Pitäisi näköjään aina tarkistella asiat kunnolla. Onhan siitä opintotuen loppumisesta jo vajaa vuosi aikaa, että näin nopeasti ne asiat unohtuu.Eijjei... Just toisinpäin. Eli jos 4. pvä on lauantai tai pyhäpäivä, niin tuet kopsahtaa seuraavana arkipäivänä. Eli huhtikuun tuet tulee kuudes pvä tiistaina.
Aikaisemmin tuli verokorotus, mikä ei jättänyt veroilmoitusta, mutta käsittääkseni nyt vaan hyväksyy veroehdotuksen ja voi hakea siihen oikaisua seuraavan viiden vuoden aikana ilman korotuksia. Olenko oikeassa?
Tuleeko muilla Sm-liigan sivuilla "bling"-ääni maalin syntyessä? Kaverini kertoi tälläisestä viime perjantaina mutta minulla ei mitään blingejä kuulunut, äänet ovat kyllä päällä (niin sm-liigan sivuilta kuin koneestakin). Ja ei kyllä ole koskaan aikaisemminkaan kuulunut vaikka sm-liigan sivut ovat joka kierroksella kovassa käytössä.
Tuleeko muilla Sm-liigan sivuilla "bling"-ääni maalin syntyessä? Kaverini kertoi tälläisestä viime perjantaina mutta minulla ei mitään blingejä kuulunut, äänet ovat kyllä päällä (niin sm-liigan sivuilta kuin koneestakin). Ja ei kyllä ole koskaan aikaisemminkaan kuulunut vaikka sm-liigan sivut ovat joka kierroksella kovassa käytössä.
Kyllä tulee, en sitten tiedä kuuluuko tuo "bling" aina kun tulee tilastomerkintä vai vaan maali. Joku viisaampi saa vastata siihen.
Kiitoksia vastauksista. Hain firefoxille tuon nimimerkki paastaisen mainostaman quicktimen pluginin ja johan kilahti jokainen maali.
Mitä eroa on Oreganolla ja Pizzamausteella?
Mitä eroa on Oreganolla ja Pizzamausteella?
Pizzamausteessa on oreganoa, basilikaa, valkosipulia, mustapippuria ja sipulia. Suurimmaksi osaksi silti oreganoa.Mitä eroa on Oreganolla ja Pizzamausteella?
Ei mitään eroa, ihan samaa kamaa. Paitsi toinen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, samoin toinen.Mitä eroa on Oreganolla ja Pizzamausteella?
Oho, onko tässä uutisessa oleva jannu sama, kuka oli joitakin aikoja sitten siinä ohjelmassa, missä puhuttiin lasten tupakoinnista. Tosin iästä en muista muuta, kuin että poika oli nuori. Kuva ainakin näyttää samalta.