Mä luulen, että tuossa on keskusteltu savupommeista liigakatsomoissa. Taitaa olla alustus keskustelulle, jos nyt oikein hahmotan.
Paha mennä sanomaa, mutta eiköhän siitäkin saa näppärän rautalankamallin väännettyä jos vaan omaa luovuutta tarpeeksi.
Mä luulen, että tuossa on keskusteltu savupommeista liigakatsomoissa. Taitaa olla alustus keskustelulle, jos nyt oikein hahmotan.
Jos joku muistaa tuon pätkän, niin laittakaahan linkkiä.
Kiitokset jo etukäteen!
Paikalliseen Postiini on saapunut tilaamani paketti, voinko hakea sitä ilman kotiin tulevaa lappua? Eli netissä näkyy että paketti on saapunut, mutta lappu ei ilmeisesti ole kerennyt tulla. Joten selviänkö omalla nimellä Postissa, vai pitääkö ottaa mukaan lähetystunnus (JJFI613...)? Kiitän avusta.
Siis tarkoittaako tuo K-3 että elokuva on kielletty alle kolmevuotiailta? Häh? Onko tuollainen ikäsuositus oikeasti olemassa?19.30Elokuva: Kolme miestä ja baby
(K-3) Kolme vapauttaan rakastavaa poikamiestä asuu kimpassa Manhattanilla, kunnes eräänä päivänä he löytävät vauvan heidän kotioveltaan ja käy ilmi, että joku heistä on vauvan isä. clip jne.
Valtion elokuvatarkastamon (3)-merkintä tarkoittaa ainakin että sallittu kaikenikäisille. K-7 on se varsinainen ensimmäinen "kielletty"-raja.Siis tarkoittaako tuo K-3 että elokuva on kielletty alle kolmevuotiailta? Häh? Onko tuollainen ikäsuositus oikeasti olemassa?
Valtion elokuvatarkastamon (3)-merkintä tarkoittaa ainakin että sallittu kaikenikäisille. K-7 on se varsinainen ensimmäinen "kielletty"-raja.
Sanokaas joku hyvä ilmainen kuvanmuokkausohjelma. Tai vaihtoehtoisesti miten saan Photoshopin ladattua toimivasti.
Miten sai näkymään täällä Jatkoajassa notta kuka on kirjoittanut useiten johonkin ketjuun? Ei nyt tule mieleen... Tack!
Paina siitä viestien lukumäärän kohdalta.
Miten sai näkymään täällä Jatkoajassa notta kuka on kirjoittanut useiten johonkin ketjuun? Ei nyt tule mieleen... Tack!
Onko viime vuoden veroehdotus jo tullut postissa? Onko kaikilla sama viimeinen jättöpäivä, milloin?
Viimeiset jättöpäivät ovat tänä vuonna 11.5 ja 18.5.
Ainakin tuosta postista löytyi linkki tähän ohjeeseen. Toivottavasti on oikea.Nyt on kiire, mikä oli sivu jossa oli ohjeet oman kebabin tekemiseen? Jostain JA:n ketjusta löysin linkin, toivottavasti joku sattuu muistamaan.
Nyt on kiire, mikä oli sivu jossa oli ohjeet oman kebabin tekemiseen? Jostain JA:n ketjusta löysin linkin, toivottavasti joku sattuu muistamaan.
Eikös ne viikonlopun tai pyhän kohdalle sattuessa tule aina edellisenä arkipäivänä, eli tässä tapauksessa opintotuet maksetaan torstaina 1. päivä.Mikä päivä opintotuet maksetaan huhtikuussa? Kun 4. päivä on pyhäpäivä...
Eli tulevatko ne jo torstaina 1. päivä vai tiistaina 6. päivä?