Onko Renny Harlinin elokuvista koskaan tehty videopelejä? Itselle tuli mieleen PlayStationille ilmestynyt "Die Hard Trilogy", jossa on mukana luonnollisesti tuo leffasarjan kakkososa. Mutta onko muista leffoista tehty pelejä?
Ainakin eBayn hongkongilaisilta/kiinalaisilta myyjiltä saa helposti ja halvalla. Tosin tuossa joutuu odottelemaan sen parisen viikkoa tjsp.Tietääkö kukaan mistä saisi ostaa tai tilata nappikuulokkeisiin niitä pehmusteita jotka aina silloin tällöin irtoavat ja hukkuvat.
Tietääkö kukaan mistä saisi ostaa tai tilata nappikuulokkeisiin niitä pehmusteita jotka aina silloin tällöin irtoavat ja hukkuvat. Kun ei aina viitsisi ostaa kokonaan uusia kuulokkeita...
Tarve olisi tällaisiin Nokian HS-23 kuulokkeisiin.
Tietääkö kukaan mistä saisi ostaa tai tilata nappikuulokkeisiin niitä pehmusteita
Suositelkaapa tuotetta, jolla saa viikset trimattua. Ja nimenomaan laitetta, jolla reunat on helppo pitää siistinä. Nykyisellä kolmipäisellä partakoneella kun on vähän hankala saada tasaista jälkeä.
Tuolla:
http://www.gigantti.fi/product/pienkoneet/parranajokoneet-ja-ladyshavet/QG3020/philips-partatrimmeri
Omistanut vastaavanlaisen ja tuolla siistii näppärästi parran sivut, viikset ja itse parran.
Ainako? Siitähän voi olla itselle hyötyä. Jos arvaisin, niin sanoisin, että vastustaja saa päättää, mutta kun en tiedä niin en arvaa. Jos se olisi aina niin, että poistetaan, niin sitähän voisi potkia omat suojat ennen viimeistä kiveä pois tieltä.
Nimimerkki forrest ja Clas Ohlson ovat tällä kertaa voittajat.Clas Ohlsonilta löytyy neljän parin settejä reiluun kolmeen euroon: http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=67547347.
Mikä / kuka on tuo RIP-ketjusa mainittu Kabuki-Aki? Vai mahtaisikohan tämä kysymys kuulua paremmin tuonne tyhmien kysymysten ketjuun.
Kyllä tuo Bonin kuvaus on vähintäänkin lähellä totuutta. Google käyttää PageRank-algoritmia, josta löytyy hyvin suppea kuvaus suomenkielisestä Wikipediasta, englanniksi vastaava kuvaus onkin jo huomattavasti kattavampi. Käytännössä siis pelkkä linkitysten määrä ei yksin kerro sivun sijaintia tuloslistassa, mutta on kuitenkin yksi tärkeimmistä kriteereistä.No jotain tällaista itsekin olisin ajatellut, mutta kun todellisuus ei tätä vastaa.
Mikähän leffa oli, jonka katsoin lentokoneessa. Siinä oli norsu jolla oli joku kukka kärsässä. Siellä eli joku oma yhdyskunta. Joku uudehko animaatio siis!
Kyseisen pätkän piti ilmestyä tämän viikon maanantaina Voicen nettiin, mutta enpä ole itsekään sitä sieltä kovasta yrityksestä huolimatta löytänyt.Voicella pyöri viime viikolla muutamana päivänä käsittääkseni The Soundsista tehty about puolituntinen dokkaripätkä, kertoi bändin Suomessa tehdystä klubikiertuesetistä. Kysymys kuuluukin, onko tuota nähtävissä esim. The Voicen sivuilla (itse en kyllä puolituntisen etsinnän aikana löytänyt, ei toki tarkoita etteikö sitä siellä välttämättä olisi) tai muualla interwebin kätköissä? Meikäläisellä kun ei tuo Voice näy.
Kyseisen pätkän piti ilmestyä tämän viikon maanantaina Voicen nettiin, mutta enpä ole itsekään sitä sieltä kovasta yrityksestä huolimatta löytänyt.
Olen entinen kilpaurheilija, ja siksi minun on helppo todeta tuossa olevan jotain kummallista. Nimelläni ensimmäisenä tulevat jotkin hikiset piirikunnalliset kisat, jotka tuskin ovat kiinnostaneet kiviäkään. Sen sijaan monet valtakunnalliset massatapahtumat, joiden sivuilla on taatusti kävijöitä ollut tuhansittain, häviävät kirkkaasti tällaisille kyläkisoille. Ja muutenkin nämä kaikki ovat ihan sekaisin keskenään, joten mitään tolkkua en kyllä järjestyksestä voi keksiä.
Eli onko kaikki lopulta vain sattumaa?
Wikipedia tietää ainakin muutaman. Cliffhanger vaikuttaa muuten varsin ladukkaalta peliltä: "Cliffhanger was awarded Worst Movie-to-Game of 1994"Onko Renny Harlinin elokuvista koskaan tehty videopelejä? Itselle tuli mieleen PlayStationille ilmestynyt "Die Hard Trilogy", jossa on mukana luonnollisesti tuo leffasarjan kakkososa. Mutta onko muista leffoista tehty pelejä?
Wikipedia tietää ainakin muutaman. Cliffhanger vaikuttaa ainakin varsin ladukkaalta peliltä: "Cliffhanger was awarded Worst Movie-to-Game of 1994"
Onko Renny Harlinin elokuvista koskaan tehty videopelejä? Itselle tuli mieleen PlayStationille ilmestynyt "Die Hard Trilogy", jossa on mukana luonnollisesti tuo leffasarjan kakkososa. Mutta onko muista leffoista tehty pelejä?
Wikipedia tietää ainakin muutaman. Cliffhanger vaikuttaa muuten varsin ladukkaalta peliltä: "Cliffhanger was awarded Worst Movie-to-Game of 1994"
EDIT: Ahhah. Olipas huikea tuo Youtube-video. Vaatii ilmeisesti pientä masokistin vikaa, mikäli tuohon peliin haluaa koskea.
Maksaako se jotakin, jos käy kunnallisessa/julkisessa terveyskeskuksessa? Tai tuleeko se maksu vasta silloin, jos pääsee ihan sinne lääkärille asti, vai miten toi menee? Tätä oon hieman mietiskellyt. Itse olen kaksi kertaa käynyt, enkä muistaakseni ole mitään laskuja saanut.
Vuosimaksu muistaakseni. Tyyliin kun ekan kerran käyt kalenterivuoden aikana, tulee lasku perässä, luokkaa pari-kolme kymppiä. Sen jälkeen ei samana vuonna tule. Korjatkaa jos väärässä.