Menisi varmaan tyhmiin kysymyksiin, mutta miten saan kuvaa pienennettyä paintissa? Joo, yläreunasta kuva -> määritä -> pienemmät numerot, mutta miten saan koko kuvan mukaan? Nyt kuvaa "pienentämällä" kuvasta vain häviiää 90 %.
Menisi varmaan tyhmiin kysymyksiin, mutta miten saan kuvaa pienennettyä paintissa? Joo, yläreunasta kuva -> määritä -> pienemmät numerot, mutta miten saan koko kuvan mukaan? Nyt kuvaa "pienentämällä" kuvasta vain häviiää 90 %.
Ainakin itse olen onnistunut seuraavalla tavalla: Kuva-> Muuta kokoa tai viistota. Sitten vaan prosentit pienemminksi sekä pystyyn,- että vaakaan ja pitäisi pienentyä.
Ellei niitä nyt sitten näe jotain tosi helposti enkä vaan tajua.
Kenellä on eniten kirjoitettuja viestejä tällä palstalla? En jaksa lähteä etsimään, leuhottakaa joku omalla lukemallanne ja pistäkää joku toinen paremmaksi kunnes voittaja on löytynyt. Ellei niitä nyt sitten näe jotain tosi helposti enkä vaan tajua.
Kenkien pohja yrittää irrota ja haluaisin liimata sen kotikonstein paikalleen. Onko tällaiseen tarkoitukseen olemassa liimaa ja jos on, minkä nimistä ja mistä sitä saa?
Tämän löysin googlettamalla "worlds largest zoo". Ei ole varsinainen lista, mutta voithan itse tehdä noista vastauksista listan, riippuen jos pinta-ala vai eri eläinlajien määrä ratkaisee.Löytyyköhän netistä listaa maailman eläintarhoista suuruusjärjestyksessä? Ei löydä..
It is a continent called Africa.
Löytyyköhän netistä listaa maailman eläintarhoista suuruusjärjestyksessä? Ei löydä..
Juuri näin! Epäselvästihän tuon asian selitin, mutta onneksi sentään joku ymmärsi höpinöistäni jotain.Putosin kärryiltä. Miten YouTubeen pääsee, jos koneessa ei ole nettiyhteyttä?Ilmeisesti siis ladataan koneeseen A ja sen jälkeen siirretään esim muistitikulla se koneeseen B. Kone B siis tämä missä ei ole nettiyhteyttä. Näin minä asian ymmärsin.
Ihan kätevän tuntuinen sivusto. Kiitokset siitä! Olisiko vielä jotain suositusta hyvästä flv-playerista? Onko esim. FLV Player 2.0.25 ihan asiallinen?Tähänhän löytyy myös www.downloadyoutubevideos.com, mistä voi ladata Youtube-videot ilman asentamisia. Liittää videon osoitteen ja avautuu tallennus ikkuna. Minä taasen en muuta flv-tiedostoja miksikään, kelpaa sellasenaan koneella ja kännykkä toistaa myös.
Höh, onpas turhan monimutkaista.Tähänhän löytyy myös www.downloadyoutubevideos.com, mistä voi ladata Youtube-videot ilman asentamisia. Liittää videon osoitteen ja avautuu tallennus ikkuna. Minä taasen en muuta flv-tiedostoja miksikään, kelpaa sellasenaan koneella ja kännykkä toistaa myös.
EDIT: joo, taisipa tuo viimeinen olla to-del-la tyhmä kysymys. Latasin ja asensin siis VLC Playerin. Lisätään nyt kuitenkin yksi tyhmä kysymys: jostain syystä .flv-tiedostojen kuvake pysyy kuitenkin tuollaisena "Windowsin tunnistamattomana" kuvakkeena. VLC Player kuitenkin toistaa loistavasti; missä vika?
Jos menen nukkumaan kello 03:00-04:00 ja herään 10:00-11:00 niin minkä maan aikavyöhykkeellä elän? Olettaen siis, että tuon maan aikaan kello olisi noin 22:00-24:00 kun menen nukkumaan.
Sehän tässä ihmetyttääkin, kun jo asennettaessa tuli tuo associate files. Windowsistakin olen määrittänyt flv-tiedostot avautumaan VLC-ohjelmalla. Ei vain toimi ei! Tosin vähän ihmetyttää sekin, kun asentaessani tuota VLC:ta määritin kieleksi englannin, mutta suomeksi se kuitenkin asentui. Taidanpa asentaa koko roskan uusiksi tai ainakin siirrän jatkokysymykseni toiseen ketjuun. -EV-Sieltä jostain VLC:n asetuksista löytyy kohta associate files tai jotain vastaavaa. Sieltä sitten klikkaat flv-tiedoston kohtaa ja VLC ilmoittaa vindossille että se tuntee miehen ja osaa juottaa sen humalaan. Voit myös jostain päin vindossia komentaa että tällaiset tiedostot kuuluvat VLC:n reviiriin, joten turha tulla niille pihoille huutelemaan.
Mitä eri kokoelmalevyjä Kiss FM julkaisi aikoinaan?
Käytetäänkö armeijassa nykyään pyöräilykypäriä?
Kysymys kuuluukin: Voinko soittaa esim. poliisille ja valittaa autosta? Toissa yönä auto metelöi ehkä klo 23-02 välisenä aikana, noin suurinpiirtein siis. Yllättäen en ole nähnyt, että auton omistaja olisi yrittänyt autoaan vaimentaa. En tosin ole koko ajan ikkunassa istunutkaan. Eikö poliisin tehtävänä ole valvoa asuinympäristön "kotirauhaa" ja tämä jatkuva meteli häiritsee varmasti muitakin kuin meidän perhettä, ainakin ikkunoissa seisovien ihmisten lukumäärän perusteella näin voisin kuvitella.
Vai menenkö vain puhkomaan renkaat ja vedän ns. kysymättä turpaan?
Käytetäänkö armeijassa nykyään pyöräilykypäriä?