^ Käy kattomassa toi osoite: Laserliner
Sieltä löydät myös jälleenmyyjälistan.
Sieltä löydät myös jälleenmyyjälistan.
Ulko-oven yläpuolella olevan lampun ajattelin vaihtaa kun on himmentynyt. Mutta nyt olen vain hämmentynyt. Itse lampussa ei ole kierrekantaa, vaan semmonen työnnettävä palikka vai mikä helvetti lie. Nopea Googletus, minä en löydä vastausta, tietääkö joku kertoa mikä juttu toi on? Saako niitä "normaali" liikkeistä?
Tällainen kanta lampussa? .
Noup. Semmonen 1cm*1cm valk/muov tappi ja kaks kuparista "johdon" tynkää.
Tämä sopii tuntomerkkeihin, edelleen halogeenilamppu kyseessä. Et kuitenkaan tarkoita niitä nykyaikaisia pistoke-systeemejä?
Noup, ei tuokaan, se valkoinen 1cm*1cm mötikkä on noin 2 cm ja kupari piikit vain 0,5cm lähtevät samasta tasosta. Ikuna nähny vastaavaa.
Tässä kuvassa lamppu jota jahtaa, mutta 2 pinnisenä http://www.cheapenergysavinglightbu...D=293&osCsid=02fcf7f7078df7524b1a942b2a6a228a
Tässä musiikkia cd-levyltä kovaa vauhtia kannettavalle siirtäessäni ja sitä kuunnellessa tuli mieleen, että onkos olemassa jotain hyvää sivustoa, mistä löytyisi eri artistien lyriikoita? etenkin tuon rankemman osaston lyriikat kiinnostaa, alkaen vaikka aina Led Zeppelinistä, ihan kotoiseen Diabloon?
Vähän ohi sektorin vastaus, mutta yleensä kun googleen työntää biisin nimen ja lyrics sanan perään niin pitäisi löytyä.
Anteeksi...
Kannattaa muuten huomata, että nuo sanoitukset rikkoo tekijänoikeuslakeja. Tuskinpa noista linnaan laitetaan kuitenkaan, vaikka muutamat riimit koneelta löytyisikin.koko ajan lataa LAILLISTA, maksettua musiikkia netistä.
Ei kai mitään lakia riko jos on koneella netistä haettuja sanoituksia jollei niitä jaa eteenpäin? Käsittääkseni lataaminen on edelleen laillista, jakaminen laitonta.Kannattaa muuten huomata, että nuo sanoitukset rikkoo tekijänoikeuslakeja. Tuskinpa noista linnaan laitetaan kuitenkaan, vaikka muutamat riimit koneelta löytyisikin.
No itseasiassa Lex Karpelan jälkeen omistaminenkin on rikollista, tosin eipä se ketään ihan oikeasti kiinnosta kunhan noita ei eteenpäin jaa. Laulun tekstejä (ja nuotteja jne) koskee aivan samat tekijänoikeuspykälät kuin itse musiikkitiedostojakin.Ei kai mitään lakia riko jos on koneella netistä haettuja sanoituksia jollei niitä jaa eteenpäin? Käsittääkseni lataaminen on edelleen laillista, jakaminen laitonta.
Ei kai mitään lakia riko jos on koneella netistä haettuja sanoituksia jollei niitä jaa eteenpäin? Käsittääkseni lataaminen on edelleen laillista, jakaminen laitonta.
Mikä on kaikkien aikojen "huonoin" sadan metrin ME? Siis lähinnä, miten paljon huonointa virallista maailmanennätysaikaa (ilmeisesti kai minun logiikalla ensimmäinen maailmanennätys koskaan) satasella Bolt on parantanut?
Linkkiä tutkiessani selvisi, että Tommi Hartonen olisi ollut kova menijä tuossa 1930-luvun puolivälissä...http://fi.wikipedia.org/wiki/100_metrin_juoksu
Linkistä näet, miten ME on kehittynyt vuosien saatossa.
Linkkiä tutkiessani selvisi, että Tommi Hartonen olisi ollut kova menijä tuossa 1930-luvun puolivälissä...
Olisikohan vetohihna mennyt poikki ja jäänyt rummun ja vetopyörän väliin kun jumittaa? Ei ole kallis hankinta. Koneen tyyppinumero mukaan ja lähimmästä huollosta ostamaan uusi hihna, sen pystyy vaihtamaan itse jos peukalo ei ole aivan keskellä kämmentä.Mitähän mahtaa maksaa pesukoneen korjaus? Kannattaako sellainen operaatio tehdä, vai vaan suosiolla ostaa uusi? Nykyiseen tuli sellainen vika, että moottori "ynisee" kuin yrittäsi pyörittää rumpua, mutta rumpu ei pyöri. Käsin rumpua pyöritellessä tuntuu siltä kuin jokin (sukka?) olisi siellä jossain välissä, kun vastusta on normaalia enemmän. Jos kyseessä on sukka rummun pyörintää haittaamassa, onko koneen purku helppoa kotikonstein?