Mitä tapahtui Hokkasen Timolle?
Ei tietoa tähän, mutta heräsi lisäkysymys. Ovatko Timo Hokkanen ja Cola-Olli sukua keskenään? Eivätkös ne Mikkelin suunnalta ole molemmat?
"Viiksetkin" yhdistäisivät kyseisiä miehiä.
Edit: Viikset
Eiks ne rasvalla lähde, esim. rypsiöljyä pari tippaa.
Onko kenelläkään tietoa miten Topfieldin voi resetoida? Normaali palautus siis menun kautta ei onnistu kun boksi jäätyy jo sitä ennen. Taitaapi olla virtalähde rikki mutta voihan tuolla joku bittikin olla poikittain.
Löysää sitä kaasujalkaa, etenkin jos kotikadulla asuu lapsia. Helpompi niin.
Mulla meni omasta Topfieldista tiedostojärjestelmä sekaisin ja se jäi sitten aina käynnistyksessä jumiin.
Ruuvasin kovalevyn irti Topfieldista ja pistin sen tietokoneeseen kakkoslevyksi. Tällä ohjelmalla korjasin tiedostojärjestelmän ja taas toimii.
Ikäraja on 21-vuotta myös viikolla Helsinki-Tallinna välillä jos yövytään laivalla. Tämä siis tilanne Baltic Princessillä. Eli valvoja pitäisi olla mukana.Oltaisiin kaveriporukalla lähdössä Viron laivalla keskellä viikkoa, tarvitseeko silloin valvojaa mukaan, kun lähtijät ovat 18-20 -vuotiaita?
Pitäisikö tuo pesä käydä vain survomassa paskaksi?
Löytyykö netistä sellaista karttapalvelua, joka ilmoittaisi kahden kohteen välimatkan linnuntietä pitkin? Useimmat näyttävät ilmoittavan vain ajomatkan. Suomen alueella pitäisi toimia.
Näyttäisi toimivan. Kiitokset.Kansalaisenkarttapaikka nimisessä paikassa ainakin itse olen mittaillut matkoja. Toki vain lenkkimatkoja, en ole kokeillut mitään pidempää matkaa mittailla.
Tuota miettisin kahdesti. Katkera lintu saattaa aloittaa operaatio "Kill Ormanin" jos menet ja sen munat survot. Toisaalta, ihan sietämätöntä ja terveydelle vaarallista on antaa linnun pitää parvekettasi saniteettitilanaan.
Orman Mollis: There wouldn't be no trouble except for that king shit bird! All I wanted was something to eat. But the bird kept pushing Sir.
Trautman: Well you did some pushing on your own Orman.
Orman Mollis: They drew first blood, not me.
Trautman: Look Orman, let me come in and get you the hell out of there!
Orman Mollis: They drew first blood...
Trautman: Orman, are you still reading me? Company leader to Mollis! Orman! Acknowledge!
Eikö 60% ole se, jolla verot otetaan jos ei ole toimitettu verokorttia?