....
Lisätään vielä disclaimerina, että jokaisella kappaleella on oma vetovoimansa, jolloin painavammat kappaleet putoavat teoreettisesti nopeammin, koska itseasiassa vetävät maata puoleensa. Tämä on kuitenkin esimerkiksi laskuvarjohypyn etäisyydellä täysin merkityksetön asia.
Siis tuo 9,81 m/s^2 on maan vetovoiman aiheuttama kiihtyvyys, mikä on sama kaikille kappaleille riippumatta niiden massasta. Se, että miksi se on sama, johtuu tietenkin siitä, että myös tämä kappale vetää maata puoleensa ja näin kumoaa sen faktan, että isompimassaista on vaikeampi liikutella.
Maan vetovoima ei siis ole sama kaikille, vaan kappaleen ja maan välisen vetovoiman aiheuttama kiihtyvyys. Näin ollen, isompimassaisen kappaleen ja maan välinen voima on suurempi kuin pienempimassaisen. Tästä johtuen, voisi kuvitella, että kun tuon voiman vaikutusta kevennetään ilmanvastuksella, niin isompimassaiseen se vaikuttaa vähemmän, kun edustaa ikään kuin suhteellisesti ottaen pienempää osuutta koko voimasta isompimassaisen kohdalla.
Näin ollen päädyn väittämään, että isompimassainen, samanmuotoinen kun se kevyempi, putoaa ilmakehässä kohti maata kovemmalla vauhdilla kuin kevyempi.