Onko kellään kokemuksia/tietoa tästä Samsungin 42" Plasma-TV:stä ? Hinta olisi n.100-150€ halvempi huomisesta lähtien, kuin ennen joulua...
Hintansa väärti. Tuskin tuolla hintaa mitään suuria elämyksiä odotatkaan?!?
Onko mitään nopeaa ja HELPPOA tapaa muokata digikuvista pienempiä, kunnei esim. huutonettiin voi ladata yli megan kuvia, ja mun kamera tekee jotain kolmen megan kuvia??
Kuvan pienentäminen onnistuu melkein millä tahansa kuvankäsittelyohjelmalla. Toinen vaihtoehto on vaihtaa kameran asetuksista otettavan kuvan kokoa.Onko mitään nopeaa ja HELPPOA tapaa muokata digikuvista pienempiä, kunnei esim. huutonettiin voi ladata yli megan kuvia, ja mun kamera tekee jotain kolmen megan kuvia??
Hmm, mahtaakohan Irwin Goodmanista tehtyä elokuvaa Rentun ruusu saada enää mistään? Mieluiten DVD:nä.
Hmm, mahtaakohan Irwin Goodmanista tehtyä elokuvaa Rentun ruusu saada enää mistään? Mieluiten DVD:nä.
Ihmisillä kokemusta miten helposti tietokoneen saa verovähennyksiin? Tiedossa on nämä 25/50/100% periaatteet, mutta ei kriteerien soveltamisen tiukkuutta.
Ihmisillä kokemusta miten helposti tietokoneen saa verovähennyksiin? Tiedossa on nämä 25/50/100% periaatteet, mutta ei kriteerien soveltamisen tiukkuutta.
Kukaan siis onnistunut saamaan vähennyksiin ja jos, niin millä ehdoin?
Sopiiko kysyä mikä on alana ja miten osoitit tarpeen?Mulla tais osa mennä läpi, kun pystyin näyttämään että tarvitsen kotikonetta työssäni.
Ovatko nuo isommat marketit tänään auki?
Kukaan siis onnistunut saamaan vähennyksiin ja jos, niin millä ehdoin?
Ovat. Viimeistä kertaa näin sunnuntaina tänä vuonna.
Suvivirrestä sen kolme kuukautta eteenpäin tietääkseni.Saavatko isot marketit ensi vuoden puolella olla mitenkä sunnuntaisin auki?
Suvivirrestä sen kolme kuukautta eteenpäin tietääkseni.