Mikä olisi hyvä kauppa tilata eurooppalaisten jalkapalloseurojen tai jopa maajoukkueiden pelipaitoja/asuja?
Täällä on tosi hyvä valikoima: http://www.subsidesports.com
Mikä olisi hyvä kauppa tilata eurooppalaisten jalkapalloseurojen tai jopa maajoukkueiden pelipaitoja/asuja?
En nyt äkkiseltään löytänyt em. kolikkoa, mutta täällä on pitkä lista eurokolikoista sekä lyhyet selitykset.Täältä kun löytyy vastaus kaikkeen niin kysynkin, osaako joku kertoa kahden euron kolikosta, jonka kääntöpuolella on sydän ja sanat "Human rights". Eli missä euromaassa kyseinen kolikko on lyöty ja miksi? Sain kuvaillun kolikon lyöntikiiltoisena Postissa kouraani.
Näköjään ihan Suomalaista perua.Eli missä euromaassa kyseinen kolikko on lyöty ja miksi?
Olihan täällä parempikin ketju meikäläisen kysymykselle.
Mut niin, kysyn uudestaan. Minkä ihmeen takia Leijonakuningas DVD-julkaisut on vedetty markkinoilta pois?
Useamman vuoden olen pyörinyt tässä Pasilan alueella töissä ja nyt vasta huomasin, että juna-aseman lähellä rakennuksessa oven vieressä lukee aika pienellä "Jääkiekon SM-liiga".
Pääpaikka on käsittääkseni jossain tuossa noin Käpylän kohdilla, mikä haarakonttori tässä on kyseessä ja mitä tärkeää työtä siellä tehdään?
Ei ole pääpaikka Käpylän kohdilla. Mäkelänkadun varressa on Suomen Jääkiekkoliitto, mutta SM-liigan toimisto on nimenomaan Pasilassa.
ps.Ja lisäksi sellainen että onko tuolla Ronaldinhon #80 Milanissa joku suurempikin tarina takana..?
Onkohan netissä jotain isompaa kuva-arkistoa josta helposti pystyisi tutkailemaan erilaisia tatuointeja?
Tallentuvatko mesekeskustelut jotenkin tietokoneeseen? Voiko koneelta kaivaa esille vanhoja keskusteluita, jos niitä ei ole asiakseen aikoinaan tallentanut?
Mesessä on jossain asetus, josta saa laitettua päälle tuon keskustelujen tallentamisen. Nyt en kuitenkaan muista mistä tuo löytyy ja onko se automaattisesti päällä. Muistaakseni oikeaa hiirenkorvaa painamalla käyttäjän kohdalla saa auki valikon, jossa on message history tms. Historiaa selaamalla käy melko nopeasti selväksi, tallettaako Mese keskusteluja vai ei.Tallentuvatko mesekeskustelut jotenkin tietokoneeseen? Voiko koneelta kaivaa esille vanhoja keskusteluita, jos niitä ei ole asiakseen aikoinaan tallentanut?
Siis Mese ei talleta, mutta olen joskus kuullut että kaikki mitä koneella tehdään tallentuu johonkin, mistä sen voi kaivaa esille jotenkin.Mesessä on jossain asetus, josta saa laitettua päälle tuon keskustelujen tallentamisen. Nyt en kuitenkaan muista mistä tuo löytyy ja onko se automaattisesti päällä. Muistaakseni oikeaa hiirenkorvaa painamalla käyttäjän kohdalla saa auki valikon, jossa on message history tms. Historiaa selaamalla käy melko nopeasti selväksi, tallettaako Mese keskusteluja vai ei.
Siis Mese ei talleta, mutta olen joskus kuullut että kaikki mitä koneella tehdään tallentuu johonkin, mistä sen voi kaivaa esille jotenkin.
Kuinka monta kilometriä Nissan Primeralla ajaa vielä kun ajotietokone kertoo tankin olevan tyhjä?
Saat. Tosin nyt ei ole kyse tuollaisesta vaan aiemmin tänä vuonna kuolleesta ystävästäni. Harmittaa kun en tullut tallettaneeksi ajoittain hyvinkin hienoja ja informatiivisia keskustelujamme. Ne lienevät siis lopullisesti kadoksissa jossain bittiavaruudessa...Vai olisiko viisaampaa et tapahtuman salaisi...
Anteeksi.
Siis Mese ei talleta, mutta olen joskus kuullut että kaikki mitä koneella tehdään tallentuu johonkin, mistä sen voi kaivaa esille jotenkin.
Siinäpä se kun en ole optiota käyttänyt, eli ei ole talletettu mihinkään...Kyllä ainakin minulla historia löytyy \My Documents\My Received Files\"mesetunnus"\History. Käyttiksenä on XP.
Mesestä tuo optio löytyy Options->Messages->Message History. Polun johon historia talletetaan, voi määritellä itse.
Kannattaa katsoa tankkauksen jälkeen paljonko ajotietokone antaa kilsoja seuraavaan tankkaukseen. Muistaakseni oma Primera antoi esim. 270km seuraavaan tankkaukseen tankattuani 24 litraa, vaikka ajotietokoneen mukaan keskikulutus oli 8l/100km. Tämä siis tankattuani suurinpiirtein heti, kun ajotietokone alkoi vilkuttaa, että nyt tankille.
Kilsamäärä varmasti riippuu ajon luonteesta. Itse en viitsinyt hirveästi kokeilla onneani.
Kuten kysymyksestä arvata saattaa niin palautus tankki tyhjänä on sopimuksena joten ei kauheasti kehtaisi ylimääräisestä maksaa.
Huudatat sitten vuokraamon pihalla tyhjäkäynnillä viimeisetkin tipat tankista, ettei ainakaan kukaan muu pääse vahingossa hyötymään.