Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 099 931
  • 47 269

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minnes se Sopranos on kadonnut? Vakituisesti ollut perjantaisin, mutta nyt (jipii!) Nenäpäivä ryöstänyt paikan. Onko kyseessä jokin "välipäivä" vai mikä, en toistaiseksi tiedä. Ensi viikolla kuitenkin tulossa tuttuun aikaan. Siirretty, kenties? Googlatin ja Yletin, muttei auttanut ratkaisemaan mysteeriä (en löydä en).

zucchini

Jäsen
Minnes se Sopranos on kadonnut? Vakituisesti ollut perjantaisin, mutta nyt (jipii!) Nenäpäivä ryöstänyt paikan. Onko kyseessä jokin "välipäivä" vai mikä, en toistaiseksi tiedä. Ensi viikolla kuitenkin tulossa tuttuun aikaan. Siirretty, kenties? Googlatin ja Yletin, muttei auttanut ratkaisemaan mysteeriä (en löydä en).

Sen perusteella, ettei tule sunnuntainakaan, jolloin perjantain jakso uusitaan, päättelisin, että tällä viikolla ei vain tule jaksoa ja ensi perjantaina jatketaan siitä, mihin viime perjantaina jäätiin.

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sen perusteella, ettei tule sunnuntainakaan, jolloin perjantain jakso uusitaan, päättelisin, että tällä viikolla ei vain tule jaksoa ja ensi perjantaina jatketaan siitä, mihin viime perjantaina jäätiin.
Niin tätä itsekin vahvasti ajattelin, mutta halusin 'varmistuksen' tälle, tuntuu vaan kummaliselta perjantai ilman Sopranosta.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Paljonko maksaa jälkiehkäisypilleri?

Tsorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wings
Onko tosiaan näin että kun tulee Hämeenlinnasta päin huoltoasema Linnatuuleen niin pois sieltä et pääse kuin Helsingin suuntaan? Eli heität kaverin Linnatuuleen Hämeenlinnasta ja haluat takaisin Hämeenlinnaan niin joudut ajamaan Tervakoskelle ja siellä pääset moottoritielle oikeaan suuntaan?

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko tosiaan näin että kun tulee Hämeenlinnasta päin huoltoasema Linnatuuleen niin pois sieltä et pääse kuin Helsingin suuntaan? Eli heität kaverin Linnatuuleen Hämeenlinnasta ja haluat takaisin Hämeenlinnaan niin joudut ajamaan Tervakoskelle ja siellä pääset moottoritielle oikeaan suuntaan?

No juuri näinhän se on. Moottoritien yli pääsee vain jalan siististi sisätiloissa pysytellen.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vinkkejä kaivataan!

Minun pitäisi saada tv:n äänet kuulumaan stereoiden aux-kanavan, tai jonkun muun kautta, Xboxia pelattaessa. Pleikkarin kanssa tein niin että vedin vain pleikan audiopiuhat suoraan steroihin kiinni, mutta boxin johto on niin surkean lyhyt että tämä ei onnistu.

Eli onko keinoa jolla tv:n äänet saa suoraan tulemaan stereoista, millaisen kaapelin vaatii, ja mistä lähdöstä (liitännästä) mihin kaapelin tulee?
Luultavasti telkussasi on ihan samanlainen ulostulo audiolle kuin Xboxissasi. Vedät siitä ne audiopiuhat stereoihin.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Siellä on kyllä huoltotie, jota pitkin pääsee vanhalle kolmostielle. Sen käyttäminen on toki kiellettyä, mutta hätähän ei lue lakia...

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Siellä on kyllä huoltotie, jota pitkin pääsee vanhalle kolmostielle. Sen käyttäminen on toki kiellettyä, mutta hätähän ei lue lakia...

Siitä auki olevasta portista vain vanhalle tielle, sillan ylityksen jälkeen oikealle ja hiekkatietä toiselle puolelle.

Tiehallintohan halusi yhteyden vanhalle tielle sulkea, koska kyseessä ei teknisesti ole moottoritien liittymä, vaan "levähdysaluemainen" moottoritien osa. Itäpuolen portti taasen on nykyään auki, koska palokunta uhkasi palon sattuessa jyrätä sen puomin paskaksi.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Muistaakseni 15 euron nurkilla. Annat tytölle 20€, kyllä se sillä pärjää =) voi ostaa vaikka Meidän Perhe tai Vauva-lehden ylimääräisillä rahoilla ;)
En minä mitään rahaa antanu. Sehän sen alotti. Ei vaan, ihan mielenkiinnosta kyselen, kun se tosiaan itse sen osti. Toki pitää korvauksista neuvotella myöhemmin... Kumma juttu vaan, ettei tähän ikään mennessä ole oppinut pitää tämmöisistä asioista huolta.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saako joku avattua tuon HIFK-radion MS Vista-koneella? Jos saa, niin miten? En ole lukuisista yrityksistä huolimatta onnistunut kuuntelemaan Hakin horinoita ja siinä sivussa "selostusta" pelistä.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saako joku avattua tuon HIFK-radion MS Vista-koneella? Jos saa, niin miten? En ole lukuisista yrityksistä huolimatta onnistunut kuuntelemaan Hakin horinoita ja siinä sivussa "selostusta" pelistä.

Kyllähän tuo toimii ihan normaalisti, soittimena on MediaMonkey 3.0.5. Eli klikkasin vaan linkkiä ja avasin "media-apinaan".

d2uce

Jäsen
Nyt kun pelasin ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen pitkävetoa ja rivini kaatui JYP:n häviöön Kärpistä, pitäisikö minun mennä Vitutusketjuun haukkumaan koko Jyväskylä maan rakoon?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt kun pelasin ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen pitkävetoa ja rivini kaatui JYP:n häviöön Kärpistä, pitäisikö minun mennä Vitutusketjuun haukkumaan koko Jyväskylä maan rakoon?

Ei. Sinun pitäisi mennä polttamaan Jyväskylä. Mistä löytyisi oranssit farkut että Oranssimies-puvustani tulisi liki täydellinen?

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Onko kellään kokemuksia elisan mokkulasta Ahvenanmaalla? Toimiiko normaalisti vai tuleeko tuohon jotain lisämaksuja? Pitäisi ensi viikko puuhastella mokkulalla saarella ja ei kiinnosta ottaa mitään ylimäärästä satojen eurojen laskua reissun päätteeksi.

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Onko varatyösuojeluvaltuutetulla irtisanomissuojaa samaan tapaan kuin varsinaisella työsuojeluvaltuutetulla? Lähinnä metallin tekemässä sopimuksessa.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Miksi kaljatölkin kantta napsautetaan sormella ennen tölkin avaamista? Tein sen itse n. minuutti sitten, mutta jäin miettimään miksi näin teen.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi kaljatölkin kantta napsautetaan sormella ennen tölkin avaamista? Tein sen itse n. minuutti sitten, mutta jäin miettimään miksi näin teen.

Olen kuullut että se pienentäisi mahdollisuutta että ne oluet kuohuu syliin sieltä tölkistä. En sitten tiedä onko tuolla mitään totuuspohjaa.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ainakin jossain vaiheessa oli liikkeellä sellainen legenda, että näin tehtäessä olut ei kuohu niin paljoa avatessa. Ja vaikka tuo ei arvatenkaan pidä kutiaan, niin kai sitä tulee tehneeksi kaikenlaisia älyttömyyksiä ikään kuin varmuuden vuoksi, kun ei noista haittaakaan ole.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Minun mielestäni tästä kysymyksestä tekee erityisen akuutin se seikka, etten ole koskaan kuullut tai nähnyt kenenkään tekevän näin. Saati että itse olisin tehnyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy