Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 009 608
  • 47 206

Birchman

Jäsen
Noniin lueskelen tässä vähän kaupallisen alan pääsykokeisiin ja seuraavat markkinoinnintermit on vähän hakusessa:

Inkrementaalisuus
Dimensio

Ja kirjassa puhutaan strategisen markkinoinnin parametreistä, tarkoittaako tämä esimerkiksi prosessia?


Bones
 

Tuamas

Jäsen
Inkrementaalisuus
Dimensio

Ja kirjassa puhutaan strategisen markkinoinnin parametreistä, tarkoittaako tämä esimerkiksi prosessia?


Bones

Dimensio= ulottuvuus
Inkrementaalisuus lienee tämä vesiputousmallin seuraaja noissa kehitysprojekteissa, eli että kehitetään kokonaisuuksia pienemmissä osissa ja välillä tarkistellen, etteivät virheet kasaannu.

Markkinoinnin parametrithän ovat käytännössä 4P:tä (product, place, promotion ja price), eli tuote, hinta, jakelu ja mainonta. Lienevät siis strategisessa markkinoinnissakin tuota keinovalikoimaa markkinoinnissa.
 
Viimeksi muokattu:

Leba95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lännen Kiekko, West Hockey
Kumpaa?

Urheilukanava: Sport vs. Jukurit
Canal+: Pelicans vs. Jokerit

...Nyt en osaa päättää, joten kysyn yleisöltä.

Vaikea valita kumpaa suosittelisin. Valitsenkin siis vaihtoehto C:n, tiukka kanavasurffaus kahden matsin välillä. Olen muuten varmaan ainoa työntekijä meillä kun ottaa iltavuoroon Canalin kortin ja sipsipussin mukaan. Toivottavasti on rauhallista että saisi nauttia päivystysvuoron parhaista puolista.
 

MacLean10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terveet pelaajat, Espoo Blues
Kuinka moni on nähnyt Zeitgeist-movien?

Amerikkalaissyntyinen ja pääosin amerikkalaisia epäkohtia käsittelevä Zeitgeist ruotii ankaralla ja järisyttävällä tavalla käsityksiämme uskonnosta, terrorismista ja taloudesta. Rajuista otteistaan ja järkyttävistä kohtauksistaan huolimatta dokumentti lopulta jättää katsojansa tyyneksi ja toiveikkaaksi tulevaisuuden suhteen.

http://video.google.com/videoplay?d...l=2&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

Tänään Kino Tapiolassa klo. 20.00 -b
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Kuinka moni on nähnyt Zeitgeist-movien?

Valitettavasti olen. Eipä tuo ainakaan minua järkyttänyt kuin korkeintaan sillä tajuamisella, että joku idiootti kuitenkin uskoo elokuvan puhuvan totta. Toisaalta jos katsojalle tulee uutisena kuulla, että Raamatun Jeesus-hahmo on pöllitty kymmenistä saman ajan messiashahmoista niin kenties elokuvalla voi olla jotain tarjottavaa.

Mutta älkää herra isä uskoko kaikkea sen paskaa tutkimatta itse asioita.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Valitettavasti olen. Eipä tuo ainakaan minua järkyttänyt kuin korkeintaan sillä tajuamisella, että joku idiootti kuitenkin uskoo elokuvan puhuvan totta. Toisaalta jos katsojalle tulee uutisena kuulla, että Raamatun Jeesus-hahmo on pöllitty kymmenistä saman ajan messiashahmoista niin kenties elokuvalla voi olla jotain tarjottavaa.

Mutta älkää herra isä uskoko kaikkea sen paskaa tutkimatta itse asioita.

Eiköhän ne ihmiset ole aika harvassa, jotka tähän pätkään sokeasti alkavat uskoa. Toisaalta hieman rohkeaa myös sanoa, että tuo on täyttä soopaa. Esim. CIA on ennenkin jäänyt kiinni lavastetuista iskuista. Amerikkalaisilta onnistuu lähes kaikki maan ja taivaan väliltä. Niin hyvässä kuin pahassa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kauden aikana tuli huomattua että jostain kumman syystä vastustajien fanimatkalaiset laitetaan katsomoon F1 Helsingin jäähallissa vaikka kotijoukkue hyökkää sinne päin ekassa ja kolmannessa erässä. Outoa todellakin mutta ehkä joku täällä tietää että miksi moinen järjestely?
Ja fanikatsomo on siinä päädyssä, mihin IFK hyökkää yhden erän. IFK:n dinot eivät ole vielä huomanneet, että perinteet velvoittaisivat pikkuhiljaa jo nostamaan Kekkosen tilalle Koiviston, mutta näillä mennään?
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Olen miettinyt NHL-kaman tilaamista netistä. Onko kenelläkään ehdottaa hyviä nettikauppoja? Kokemuksia? Lähinnä jos tilaisi max. 50-60$:lla niin millaiset on postikulut? Paljon ottaa tulli? T-paitoja ja lippiksiä ostolistalla.
 

Aurora

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vihdoinkin on syytä lähteä juhlimaan tosissaan. Saatiin kaverin kanssa kesäksi molemmat puolen vuoden työsopparit mahtavaan ympäristöön. Koska edellisestä laivareissusta on jo kolme vuotta ja pääsiäisenä on vihdoinkin aikaa, tuli tänään älynväläys lähteä lainehille juhlimaan. Mutta mitäs luulette, onko väliä lähteekö Turusta Ruotsiin aamulaivalla vai illalla? Aamulaiva olisi mukavampi, mutta ovatko silloin liikkeellä vain eläkeläiset?
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oliko Saku Koivulla silloin ennen Nhl:ään lähtöä joku oikein järjestetty jäähyväispeli, vaiko mikä peli se oli? Paikalla olin silloin, mutta en pysty mitnkään muistamaan millainen tapahtuma oli, aikaa kuitenkin jonkun vertaa vierähtänyt.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Oliko Saku Koivulla silloin ennen Nhl:ään lähtöä joku oikein järjestetty jäähyväispeli, vaiko mikä peli se oli? Paikalla olin silloin, mutta en pysty mitnkään muistamaan millainen tapahtuma oli, aikaa kuitenkin jonkun vertaa vierähtänyt.

Tais olla TPS - Saku All Stars. Lopputulosta en muista.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Helvetin outo ilmiö tullut esille tässä viikolla. Finnit tekee paluuta.

Joskus 18 kesäsenä oli noin 5-7 finniä tasaisesti naamalla ja nyt sama ilmiö toistuu, millä vitulla niitä saa pois? Ihan pihalla noista nykyajan "hoitokuureista".

Ei vittu että tää syö miestä. Eikä uskalla ihan mitä vain paskaa naamaan pistää kun on herkkää tuo ihon perkule. Clearasilin tuotteet vähän epäillyttää.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
No kun siinä perkule on mun hetu.. Jos se jostain sit löytyy, niin taas soitellaan löytötavarakeskuksesta, että pyöräs on löytyny. Juu'u, kerran se on jo pöllitty ja mää huokasin helpotuksesta, mutta sitten se löyty seuraavana päivänä.

Ei kai se nyt noin vaikeeta voi olla. Kierrätyskeskus, joku Stenan romuttamo tai vastaava. Tai sitten vaan heität sillalta alas jokeen. Siellä niitä lepää jo varmasti aikamoinen kasa. Eipä tuo järin fiksua ole, mutta pääsetpä munamankelistasi eroon.
 
Ei kai se nyt noin vaikeeta voi olla. Kierrätyskeskus, joku Stenan romuttamo tai vastaava. Tai sitten vaan heität sillalta alas jokeen. Siellä niitä lepää jo varmasti aikamoinen kasa. Eipä tuo järin fiksua ole, mutta pääsetpä munamankelistasi eroon.
No perhana, enpä tullut kierrätyskeskusta ajatelleeks. Toivottavasti vaan ei tartte maksaa moisesta mitään, tohon kun en aatellu kauheesti euroja enää sijoittaa. Ja Tammerkoskeen ei nakata mitään, prkl!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös