Kuinka moni on nähnyt Zeitgeist-movien?
Juu katsottu on. Ihan hyvää ajanvietettä ja herättää toki ajatuksia. Todella hyvä pätkä, suosittelen.
Valitettavasti olen. Eipä tuo ainakaan minua järkyttänyt kuin korkeintaan sillä tajuamisella, että joku idiootti kuitenkin uskoo elokuvan puhuvan totta. Toisaalta jos katsojalle tulee uutisena kuulla, että Raamatun Jeesus-hahmo on pöllitty kymmenistä saman ajan messiashahmoista niin kenties elokuvalla voi olla jotain tarjottavaa.
Mutta älkää herra isä uskoko kaikkea sen paskaa tutkimatta itse asioita.
Ja fanikatsomo on siinä päädyssä, mihin IFK hyökkää yhden erän. IFK:n dinot eivät ole vielä huomanneet, että perinteet velvoittaisivat pikkuhiljaa jo nostamaan Kekkosen tilalle Koiviston, mutta näillä mennään?Kauden aikana tuli huomattua että jostain kumman syystä vastustajien fanimatkalaiset laitetaan katsomoon F1 Helsingin jäähallissa vaikka kotijoukkue hyökkää sinne päin ekassa ja kolmannessa erässä. Outoa todellakin mutta ehkä joku täällä tietää että miksi moinen järjestely?
Oliko Saku Koivulla silloin ennen Nhl:ään lähtöä joku oikein järjestetty jäähyväispeli, vaiko mikä peli se oli? Paikalla olin silloin, mutta en pysty mitnkään muistamaan millainen tapahtuma oli, aikaa kuitenkin jonkun vertaa vierähtänyt.
Mihinkäs voisi viedä ei-niin-ehjän polkupyörän? Kaatopaikalle?
No kun siinä perkule on mun hetu.. Jos se jostain sit löytyy, niin taas soitellaan löytötavarakeskuksesta, että pyöräs on löytyny. Juu'u, kerran se on jo pöllitty ja mää huokasin helpotuksesta, mutta sitten se löyty seuraavana päivänä.Jätä lukitsematta lähikaupan eteen, niin ongelmasi on pois pyyhkäisty.
No kun siinä perkule on mun hetu.. Jos se jostain sit löytyy, niin taas soitellaan löytötavarakeskuksesta, että pyöräs on löytyny. Juu'u, kerran se on jo pöllitty ja mää huokasin helpotuksesta, mutta sitten se löyty seuraavana päivänä.
No perhana, enpä tullut kierrätyskeskusta ajatelleeks. Toivottavasti vaan ei tartte maksaa moisesta mitään, tohon kun en aatellu kauheesti euroja enää sijoittaa. Ja Tammerkoskeen ei nakata mitään, prkl!Ei kai se nyt noin vaikeeta voi olla. Kierrätyskeskus, joku Stenan romuttamo tai vastaava. Tai sitten vaan heität sillalta alas jokeen. Siellä niitä lepää jo varmasti aikamoinen kasa. Eipä tuo järin fiksua ole, mutta pääsetpä munamankelistasi eroon.
Tässä olisi yksi, vaikka ei olekaan juuri sellainen kuin haet. Varmasti tuolta löytyy muitakin ja itse parturoimalla tuostakin saa varmasti varsin BillyBob -henkisen.mistä saisi oikein tyylittömän takatukka-peruukin tai vastaavan kasarityylin peruukin?!?
Toki myös erilaisia tyylittömiä vaatevaihtoehtoja otetaan vastaan, vielä takki puuttuisi, eli vähän semmoista suuntaa-antavaa takkia/pusakkaa jos sattuu netin syövereistä eteen niin toki saa tänne linkittää!!
Toki myös erilaisia tyylittömiä vaatevaihtoehtoja otetaan vastaan
Eli laittakaa nyt hyvät palstaveljet ja sisaret hyvää linkki vinkkiä
Jos englanti taittuu ja tämänlainen huumori uppoaa, niin suosittelen lämpimästi.
Tarkempia vinkkejä on vaikea antaa ilman tietoa vinkkiä pyytävän henkilön mieltymyksistä.
Kaikkein vaivattomimman kasariasusteen saa varmastikin tekeytymällä Born in the USA -kauden Bruce Springsteeniksi: valkoinen t-paita, siniset farkut, hikinauha otsalle ja punainen lippis vielä farkkujen perstaskuun (tarkempana referenssimateriaalina voi käyttää kyseisen pitkäsoiton kantta). Se oli siinä, ja aikaa meni se n. 5 minuuttia.