Olen tässä tekemässä työvuorolistaharjoitusta... Neuvokaapas tyhmempää miten joulun vapaat (aatto, joulupäivä ja tapaninpäivä) sekä uudenvuodenpäivä merkitään työvuorolistaan jos ovat vapaat? X:nä vai?
Laita viivana.(-)
Olen tässä tekemässä työvuorolistaharjoitusta... Neuvokaapas tyhmempää miten joulun vapaat (aatto, joulupäivä ja tapaninpäivä) sekä uudenvuodenpäivä merkitään työvuorolistaan jos ovat vapaat? X:nä vai?
Ja miten nämä vapaat vaikuttavat kolmiviikkoisjakson kokonaistyöaikaan?
Nimim. alanko kuivaamaan?
Mikä lääkefirmassa alkaa X-kirjaimella, tai siinä on x mukana. Ja vissiin yy ja c kummitteli kanssa... Ei tuu mieleen ja ärsyttää.
No noilla ei löydy mitään ainakaan isompaa, tsekkaa linkki ja katso soittaako sieltä joku kelloja. En ole kyllä varma ymmärsinkö kysymystäkään...
Se on Zyrtec. Sitä vastaava lääke on Xyzal.Siinä HerraHermannin syömässä pillerissä saattoi olla myös lääkkeen nimi... Xyrtec osuisi mikäli siis lääkettä haettaisiin.
Tässä enemmän vaihtoehtoja, mutta siltikään ei osu.
Siinä HerraHermannin syömässä pillerissä saattoi olla myös lääkkeen nimi... Xyrtec osuisi mikäli siis lääkettä haettaisiin.
Onko kenelläkään ideoita, mitä kannattaisi ostaa Isukille joululahjaksi?
Nyt tarvitaan nopea vastaus, Itä-Pasilasta pitäisi löytää pysäköintipaikka tänään illalla n. kahdeksi tunniksi. Mistä?
Nyt tarvitaan nopea vastaus, Itä-Pasilasta pitäisi löytää pysäköintipaikka tänään illalla n. kahdeksi tunniksi. Mistä?
Miten etsiä ketjusta, kuka on kirjoittanut siihen ja monta kertaa?
Minä en mistään mitään tiedä, enkä halua lietsoa toisaalta paniikkiakaan, mutta eräs tuttuni oli tullut kuvailemasi kaltaisen "viivan" kanssa kotiin baarireissultaan, ja isänsä oli samantien heittänyt päivystykseen. Lääkäri oli sanonut, että kyse oli hengestä, jos olisi odottanut aamuun saakka. Soita vaikka päivystävälle ja varmista.Tiedän, että potentiaalisesti suht vakavasta jutusta on kyse, eli kaiketi tuota pitäisi käydä näyttämässä, jos ei tuosta pois mene. Kyselisin kuitenkin, että onko asialla millainen kiire? Olettaisin, että kauhean nopeasti nämä asiat eivät kehity, mutta olisiko jo liikaa odotella viikonlopun yli?
Osaisiko joku jeesata?
Näin tein. Kuulemma aamuun asti voi odottaa, mutta sitten pitää ehdottomasti mennä näyttämään. Yölläkin sitten, jos kuume alkaa nousemaan enemmän.Soita vaikka päivystävälle ja varmista.
Onko mahdollista saada ajokortti vaikka toinen silmä on sokea?
Onko mahdollista saada ajokortti vaikka toinen silmä on sokea?
Toivottavasti ei. Eikö syvyysnäkö hieman kärsi tuossa tapauksessa?
On. Olen siitä esimerkki. No, aivan sokea ei toinen silmä ole, mutta aivan normaalielämässä käyttökelvoton.